Ægteskabs celebrant

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter nær dig

Ægteskabs Celebranter til alle dine behov

Ægteskabs celebrant

Humanistisk bryllup

Vielse i det frie

Vielse i hjemmet

Alle celebrant behov

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+150.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk gratis forsikring

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste ægteskabs celebranter

Opgaveejer for løst opgaver online

Christine J.

Brøndby

5.0
(28)

Seneste Anmeldelse

"Christine er vi meget glade for at have som hjælp i køkkenet."

Opgaveejer for løst opgaver online

Lise L.

Silkeborg

4.8
(9)

Seneste Anmeldelse

"Super fint og fleksibelt. Grundet dårligt vejr var der ingen overlevering eller andet, men Lise og kollega tog bare fat og vartede os alke godt op."

Opgaveejer for løst opgaver online

Sandra S.

Glostrup

4.9
(10)

Seneste Anmeldelse

"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."

Opgaveejer for løst opgaver online

Hanne V.

Tilst

4.9
(19)

Seneste Anmeldelse

"Meget hyggelig i kontakten. Desværre blev rengøringen ikke godkendt så fik betale yderligere 1400 kr til en anden rengøringsfirma efter fraflytning.."

Opgaveejer for løst opgaver online

Ken M.

Ishøj

5.0
(25)

Seneste Anmeldelse

"Perfekt til anretning, servering, afrydning og opvask. Medbragte egne knive."

Opgaveejer for løst opgaver online

Heidi H.

Køge

5.0
(4)

Seneste Anmeldelse

"Heidi var super at hbe med på vores store dag! Vi havde en god samtale optil, for at være sikker på at forventningerne til arrangementet var afstemt. Hun og hendes kolega var smilende og fra de trådte ind ad døren, var der ingen bekymringer. Vi slappede totalt af og kunne nyde dagen. Der var bare styr på det!"

Opgaveejer for løst opgaver online

Karina O.

Herlev

5.0
(13)

Seneste Anmeldelse

"I weekenden fejrede jeg min søn, og jeg var heldig at have Karina til at hjælpe med alt det praktiske på dagen. Fra starten kunne jeg mærke, at jeg var i professionelle hænder. Karina var nem at tale med, havde godt overblik og var fuldstændig selvkørende. Hun var den afgørende faktor, der gjorde, at jeg som vært kunne slappe af og nyde dagen. Alle gæsterne har rost Karina for hendes imødekommende væsen, hendes gode overblik og hendes servicemindede tilgang. Jeg kan kun på det varmeste anbefale Karina. Bedste hilsner Nina"

Opgaveejer for løst opgaver online

Lotte H.

Birkerød

5.0
(6)

Seneste Anmeldelse

"Lotte var med til at få alt til at fungere til punkt og prikke i køkkenet og med serveringen. Tak for den kæmpe indsats til dig og din veninde 🙏🏻"

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Hvis jeg kunne have givet 10 stjerner, hvade jeg gjort det! Christopher var en fantastisk hjælp: selvtænkende og selvkørende med den ypperste service for øje! Kan kun anbefale ham på det varmeste!

Hjælp til mit cocktail party med 30 gæster: fylde mad på buffeten, fjerne tomme fade og tallerkener.

1,250,-

comment.user?.profileImg

Der er styr på tingene, og Christopher har et godt øje for tingene, så er klar anbefaling herfra :-)

Hjælp til arrangement med servering og afrydning

1,874,-

comment.user?.profileImg

Amanda Luna er super. Venlig, dedikeret, sans for detaljen, åben, proaktiv og en god til selv at fylde opgaven ud. Hun blender godt ind i selskabet og løser opgaven til punkt pg prikke. Stor anbefaling herfra.

Tjener (Servering, afrydning og opvask til fest)

1,500,-

comment.user?.profileImg

Anne er helt fantastisk. Løser opgaven med stort overblik og kvalitet. Hvis der kunne gives flere stjerne, har Anne fortjent dem alle. Tak for en helt fantastisk hjælp.

hjælp til anretning af buffet, afrydning, opvask

1,100,-

comment.user?.profileImg

"Vi var super tilfredse med Lotte, som hjalp sikkert og effektivt til ved vores søns konfirmation, så vi kunne læne os tilbage og nyde aftenen."

Serveringshjælp, oprydning og opvask

1,890,-

comment.user?.profileImg

"Det var en kæmpe fornøjelse at have Frederik og Sandra til at hjælpe til min søns konfirmation.\nAlt blev udført perfekt og i højt humør.\nTAK :-)"

Hjælp til konfoirmationsfest

2,500,-

Gennemsnitslig anmeldelser af ægteskabs celebranter

Baseret på 194 Anmeldelser

4.87
182
5
3
2
2

Opret din første opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Hjælp med at samle Ikea klædeskab

opgaver platform services

Maler

Klargøring af lejlighed til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Havearbejde

Beskæring af 4 større træer

opgaver platform services

IT support

Geninstallering af windows + programmer

opgaver platform services

Elektriker

Installation af Sonos musikanlæg i hus

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Elektriker

Opsætning af lamper i stue og soveværelse

opgaver platform services

Catering

3-retters menu til 14 mennesker

Tidligere opgaver

Bryllup (8/8-2020 Horsens) let klargøring opvask og opfyldning af drikkevarer

Horsens

Vi søger en glad og serviceminded person til at klare nogle praktiske opgaver i forbindelse med vores bryllup. Opgaverne vil bestå af følgende: Løbende opfyldning af drikkevarer Oprydning og opvask ved måltider Hjælp til buffet (vi har betalt cater med hovedansvaret) Klargøring af kaffe og kagebord Eventuelt andre småopgaver Løn aftales ved kontakt. 8. august 2020 - Ca. kl. 16-23

Hjælp til Bryllup i Gundsømagle

Roskilde

Min kæreste og jeg skal giftes d. 25/4 2020 og derfor søger vi en person som skal ordne køkkenet mm på dagen. Jobbet starter kl 14.30 og til indtil natmad er serveret omkring kl 00. Det vi ønsker er generelt en hjælpende hånd i løbet af dagen som fx kan være: -Tænde stearinlys musik sætte champagne frem inden vi og gæsterne kommer: -Varme enkelte retter i ovn -Anrette mad på fade -stille fade på et buffet bord -sætte opvask over -sørge for at fylde sodavand op Jeg vil til dagen have lavet en udførlig plan over hvad der skal gøres hvornår så der ikke kan forekomme tvivl. Festen foregår d. 25/4 fra kl 14.30 men jeg vil rigtig gerne have et lille møde (hvis det er muligt) dagen før så du lige ser rummet og vi kan snakke om opgaven mm.

Erfaren serverings-person søges til bryllup

Hvidovre

Vi leder efter et ansvarsfuldt menneske med erfaring med et industrikøkken der har lyst til at hjælpe os med vores bryllup. Vi holder fest fra kl 14 hvor vi har brug for hjælp til at tage imod mad fra gæsterne (de kommer med mad i stedet for gaver) og servere velkomstdrinks stå i bar servere mad og gøre rent i køkkenet. Vi regner med at hyre 4 personer i alt hvor du vil være en af dem og stå for at have overblikket og ansvaret over opgaver og køkken. De 3 andre er folk i starten af 20'erne du kan sætte i gang. Lørdag den 10. juli. Gæsterne kommer fra kl 14 og vi har lokalet til kl 3 om natten. Sted: Zentropa i Hvidovre

Køkken/serveringspersonale søges til bryllup i nærheden af Middelfart.

Middelfart

Vi søger 3-4 personer som sammen kan holde styr på køkkenet samt sørge for et glidende forløb gennem aftenen. ca. 65 kuverter. Vi skal som en som kan agere leder i køkkenet og koordinere de andre. Vi får leveret mad fra et cateringfirma så vi har behov for folk som kan hjælpe med følgende: - Velkomstdrinks - Klargøring/opvarmning af mad - Servering af mad/vin - Oprydning efter mad samt opvask Selve maden omhandler følgende: - Anrettet forret - Hovedret som buffet - Anrettet dessert - Klargøring af natmad (så det nemt kan sættes frem) Der er et mindre industrikøkken til rådighed samt god anretningsplads. Afregning efter aftale. Forplejning inkluderet. Det er et krav at du har prøvet at arbejde med lignende opgaver da vi som brudepar ønsker at denne proces kører selvstændigt. Lyder det som noget for dig så kontakt mig gerne for en uforpligtende snak. Vores bryllup afholdes d. 20/8-2022 med borgerlig vielse på lokationen kl. 15. Opgavens varighed er ca. 10 timer. Start- og sluttidspunkt efter aftale.

Hjælp til bryllup

2,400 kr

Hundested

Hej, Vi skal giftes og har brug for hjælp til det praktiske ifm. vores bryllupsfest. Vi har personale til servering, afrydning og opvask af selve middagen, men vi har brug for to personer til at hjælpe med servering af drikkevarer efter middagen, afrydning og opvask under festen samt klargøring/oprydning af natmad og morgenmad dagen efter. Arbejdet vil være fra kl. 22-03 lørdag d. 20. maj og kl. 8-11 søndag d. 21. maj. I alt 8 timer. Der deltager 70-80 gæster til bryllupsfesten. Det foregår i et festlokale, hvor der er industrikøkken og diverse faciliteter.

Tjener til praktiske opgaver ved vores bryllup

4,000 kr

Årslev

Vi søger en sevice/tjener funktion til vores bryllup (1-2 personer efter behov). Der vil være 35 gæster. Maden er anrettet som tag-selv buffet med grillmester på stedet. Forventet tid: 13-24. Opgaver: - Fylde op med drikkevarer på bordene. - Samle tomme dåser sammen. - Udskifte isterninger ved tag-selv bord. - Indsamle tallerkener mellem retterne - Opvask i det omfang det er muligt (industriopvaskemaskine i køkkenet) - Servering af kaffe ved tag-selv bord. - Servering af snack-skåle til bordene - Sørge for at toiletterne er i orden

Servering mm. til bryllupsfest

Gentofte

Vi skal holde stor bryllupsfest i vores have i Gentofte og har brug for 2 personer med tjenererfaring. Arbejdet omfatter servering af mad (ikke bordservering) opfyldning af drikkevare afrydning lave kaffe og andre praktiske opgaver. Skal endelig hvis det lyder som noget for jer! :) Lørdag d. 22. august 15.30- ca. 22.30

Diverse hjælp til vores bryllup

1,000 kr

Holbæk

I forbindelse med vores bryllup søger vi hjælp til diverse opgaver i løbet af dagen. Opgaverne er alt fra opsætning/nedtagning af stole, fragte stole tur/retur, sætte glas frem, skænke champagne, skære kage mm. Opgave kræver kørekort da der skal køres ting frem og tilbage

Hjælp til servering og opvask til barnedåb

Aalborg

Søger 1 stk erfarende og stabil kvinde/mand til servering til barnedåb. Opgaver du skal kunne besidde dig til arrangementet: - opvask (industriopvaskemaskine) - sætte mad frem på buffe bord (2-3 retter under festen) maden er lavet og anrettet på fade m.m - afryde tallerkner efter hver enkel ret og vaske op. - holde orden i køkkenet (aftørring af borde holde hygiejne med maden) - lave kaffe/the Evt. Fremstilling af sodavand vin og øl under festen. Jeg påtænker arbejdstiden vil være ca. 5 timer. Løn: 130 kr i timen. Finder sted i privat festlokale i vejgaard/Aalborg søndag d. 19 juni fra kl. 11. Adresse fåes ved ansættelse.

Servering afrydning anretning og forvarmning af mad

Silkeborg

Vi søger en person til anretning varmning servering og afrydning i løbet af vores bryllup. Det er et lille bryllup hvor der i alt vil være 13 voksne og 4 børn. Det bliver afholdt hjemme i vores lejlighed i virklund (tæt ved silkeborg). Maden bliver leveret fra jysk diner og er fire retters menu. der vil være opvarmning af fx tarteletter til forret og anretning der vil være en buffe med stege der skal varmes og skæres udbog buffen skal anrettes. så vil der være kage til dessert som skal stilles ud også vil der være skrub af mad. Her udover vil der være brig for afrydning af terlerkner og sørger for at udskifte tomme drikkevarer osv. vi har ikke opvaskemaskine så ting der skal vaskes op skal vaskes op i hånden men vi bruger en gangs tallerkner som bare skal smides ud. Vi regner med at skulle bruge hjælp ca. fra kl 12-20 søndag d. 8 august. Vi skal vies kl 12.30 og bed endnu ikke hvor længe dette vil tage vi får en kort vielse. og der efter skal der tages lidt billedere. Så nogle gæster kommer dumpende kort efter servicen og skal have velkomst drinks. Det bliver en stille og rolig dag med det nærmeste familie. Vi håber der er en der ude der kan hjælpe os med dette. Søndag d. 8 August 2021 fra kl 12-20

Hvad tilbyder ægteskabs celebranter

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om

Relevante spørgsmål

  • Der er mange ting, man skal være opmærksom på, når man skal hyre en ægteskabs celebrant. Først og fremmest skal man sørge for at finde en celebrant, der passer til ens personlighed og stil. Dette kan være svært, da der er mange forskellige celebrants på markedet. Derfor kan det være en god idé at spørge venner og familie, hvis de kender nogen, eller om de har hørt godt om nogen. På den måde kan man få et indtryk af, hvem der er i stand til at give en god ceremoni. Dernæst skal man sørge for at have et budget på plads. Ceremonien kan hurtigt blive dyr, hvis man ikke er opmærksom på dette fra starten af. Derfor er det vigtigt at have et budget på plads, så man ikke ender med at bruge flere penge, end man havde planlagt. Endelig skal man sørge for at have alle de nødvendige papirer i orden. Dette gælder især ægtepagten, som er et dokument, der bekræfter ægteskabet juridisk set. Uden denne pagt er ægteskabet ikke gyldigt i Danmark.

  • En ægteskabs celebrant bruger typisk omkring to timer på at forberede sig til et bryllup. Dette inkluderer tid til at tale med bruden og gommen, for at få et indtryk af deres personligheder, og hvad de ønsker for deres bryllup. Yderligere bruger en ægteskabs celebrant også tid på at skrive en tale, der passer til bruden og gommens personligheder, samt den type bryllup de ønsker. Endelig vil en ægteskabs celebrant også bruge tid på selve dagen, hvor der typisk er flere ting der skal koordineres - såsom timingen af talerne, musikken osv. På selve dagen kan det være en god idé at have en assistent med, som kan tage sig af nogle af disse opgaver, så celebranten kan fokusere på at være til stede i nuet.

  • En ægteskabs celebrant er en person, der officielt kan vie jer som par. De fleste ægteskabscelebranter har en uddannelse inden for området, og de fleste af dem vil have taget et kursus i både jura og ceremonier. Derudover skal man også betale et gebyr for at få lov til at bruge deres tjenester. Gebyret varierer alt efter hvor meget arbejde der er involveret i planlægningen af jeres vielsesceremoni, og hvor langt tid det tager at gennemføre den. I nogle tilfælde kan man også vælge at få en ægteskabs celebrant til at stå for al planlægningen af vielsen, så man ikke selv skal bekymre sig om dette.

Hvorfor hyre en ægteskabs celebrant med Handyhand?

Hvorfor booke en ægteskabscelebrant med Handyhand? Fordi Handyhand tilbyder erfarne og professionelle celebranter, der skaber personlige og unikke ceremonier, som passer til jeres ønsker og behov. Spar tid og stress - book en ægteskabscelebrant med Handyhand i dag!


Med Handyhand kan du nemt og bekvemt bestille en ægteskabscelebrant til din store dag. Platformen tilbyder et bredt udvalg af kvalificerede celebranter, der passer til dine behov og præferencer. Du kan nemt sammenligne priser, læse anmeldelser og vælge den perfekte celebrant til at skabe en personlig og mindeværdig ceremoni. Spar tid og stress ved at bruge Handyhand til at finde den rette ægteskabscelebrant, der vil gøre jeres bryllup til en uforglemmelig oplevelse.

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!