dansk

Hyr en bryllupshjælp i Amager

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende bud fra bryllupshjælpere i Amager

life_bouy
handyman headerDin opgave er forsikret

Bryllupshjælpere til alle dine behov

Catering

Planlægning

Madlavning

Transport

Og meget mere

Det tager kun 2 minutter og det er gratis

De bedste bryllupshjælpere i Amager

Opgaveejer for løst opgaver online

Kristian Kim J.

København S

Seneste Anmeldelse

"God hjælp"

Verificeringer

ID verificeret
bank acc verified
pinploy phone verified
Opgaveejer for løst opgaver online

Bernard L.

København S

Seneste Anmeldelse

"Good communication beforehand and the work was completed exactly as I had requested. Highly recommend"

Verificeringer

ID verificeret
bank acc verified
pinploy phone verified

Hvordan fungerer det?

Beskriv din opgave og få den løst online alt til hjemmet

Del din opgave

Opret og beskriv din opgave. Det er gratis at oprette

Opret en opgave og få forskellige bud og tilbud online

Gennemgå bud

Modtag bud fra dygtige folk og se deres profiler

find folk til at løse opgaver fuldført

Få det gjort

Vælg den rette til din opgave og få det gjort

De seneste bryllupshjælpere anmeldelser

De seneste bryllupshjælpere anmeldelser

comment.user?.profileImg

Opgaven udført helt perfekt Søde piger, og god kommunikation Kan helt sikkert anbefale Annika.

Servering / afryddere Konfirmation

1.000,-

Gennemsnitspris på bryllupshjælpere

1.000 - 1.230 kr.

Lav

1.000,-

Median

1.070,-

Høj

1.230,-

bryllupshjælp opgaver i Amager

Opvask og oprydning

850,-

København S

17. jun. 2022

Hjælp i køkkenet til fest, opvask og oprydning fra kl. 16- 22.

Koordinator til fødselsdagsfest

1.000,-

København S

25. feb. 2022

Jeg søger en koordinator til at styre aktiviteter/tidsplanen for indslag, musikplayliste, koordinering af natmad og servering af kage i tidsrummet kl. 17-02. Jeg har i forvejen et serveringspersonale, der står for mad under middagen, og regner med selv at pynte op på dagen.

Anretnings- og serveringshjælp til nonfirmationsfest.

København S

1. apr. 2022

Anretning af buffet. Servering og afrydning, Opvask af service

Hjælp til barnedåb

København S

1. apr. 2022

Vi skal have en eller to hjælpere til vores søns barnebåd. Du/i skal sætte mad frem (smørrebrød), sørger for at der er vin, sodavand osv på bordret, afrydning mvDer kommer ca 40 gæster.

Hjælp til servering og oprydning ved nonfirmationsfest

København S

1. apr. 2022

Vi har brug for hjælp til vores søns 15 års fødselsdag (nonfirmation 😊) med ca 40 deltagere. Det er en privat havefest og vi bor på Amager (kbh s). Det er den 19 juni fra ca kl 13-21. Vi har selv mad mv men har brug for hjælp til servering, anretning, oprydning mv. Det er vigtigt for os at det kan være med faktura/regning. Jeg håber at det kunne være muligt og ser frem til at høre fra jer.

Servering, opvask og diverse til konfirmation

København S

1. apr. 2022

Vi holder festen i telt i haven for omkring 50 personer.Det er buffet med efterfølgende kaffe og natmad.Vi har brug for hjælp til de sidste ting inden gæsterne kommer (f.eks. velkomstdrink). Derudover under festen til opfyldning af buffet, kaffebrygning, afrydning, opvask og lignende.

Serveringsjob til konfirmation den 26/6-21 12.30-20.00 (ca)

København S

1. apr. 2022

Vi skal bruge 3 personer som kan servere, anrette og rydde op til en konfirmation den 26/6. Der kommer ca 40 gæster

Hjælpe til ved 2 * 47-års fødselsdagsfest

København S

1. apr. 2022

30 gæster. Fra kl. 17-23-tiden. Anrette en buffet (skal ikke tilberedes). Rydde op løbende og sørge for rene glas. Ikke en speciel hård opgave 🙂

Serveringspersonale og bartendere til bryllup

København

1. apr. 2022

Der ønskes 2 stks serveringspersonale fra kl.16-22 til bryllup og derefter 2 stks bartendere fra kl.21.30-4. Der serveres buffet til brylluppet så der skal anlægges mad, ryddes op efter gæsterne og desserten skal tages frem også.

Klargøring, servering og oprydning til 60 års fødselsdag, 25-27 personer

København S

1. apr. 2022

Servering af velkomstdrink og appetizers, servering af tallerkenanretninger - 4 retter og efterfølgende efterservering fra fade, oprydning efter serveringerne, klargøring af kaffe/te inkl. borddækning til dette. Forventet arbejdstid fra kl 17 til 22

servering/hjælp til fest d 11/12 for 24 pers.

København S

1. apr. 2022

Vi skal holde en familie fødselsdag d 11/12 kl 17.30 for ca 24 pers. Vil du kunne hjælpe med at få service ind og ud i køkkenet, og fylde i opvasker og div. Evt fra kl 17-22 , vi bor Adriansvej 15, 2300 Kbh S (ikke så langt fra Sundbyvester plads)mvh Lene Bek

Hjælp til 2 x 30 års under middag

København

1. apr. 2022

2 x 30 års fødselsdag med hjælp til: - Opfyldning drikkevarer under middagen - Sætte i opvaskemaskine efter middag - Lave kaffe og servere desserter - Finde drikkevarer frem til dessertbord

Konfirmation/Servering

København S

1. apr. 2022

Selskab på 30 personer.Maden leveres ude fra, men kød skal skæres.Afrydning af borde.Vi er fleksible i forhold til antal timer og løn :)

Hjælp til konfirmationen

København S

1. apr. 2022

Køkkenhjælp søges. Gerne to stk. Vi bliver ca 60 mennesker. Maden bliver leveret udefra og skal stilles frem på buffet. Afrydning/opvask og derefter brygning af kaffe/the, som skal stilles frem med desserten.

Hjælp til 80 års fødselsdga

København S

1. apr. 2022

Hjælp ønskes til 80 års fødselsdag. Hjælp til afrydning af service, opvask (der er industriopvasker), sørge for at der er drikkevarer stillet frem, stille service frem, lave kaffe og generelt sørge for at der ikke mangler noget på bordene

Bar og let oprydning

København S

1. apr. 2022

Vi skal holde 40 års fødselsdag med ca. 80 gæster. Vi vil gerne have hjælp til at stå i baren og til generel oprydning undervejs. Der skal kun serveres øl, vin og gin/tonic, så det er ikke nødvendigt med erfaring som bartender. Vi vil gerne have hjælp fra kl. 17 til kl. 02.

Servering til konfirmation 4/9 -21 på Islands Brygge, København

København S

1. apr. 2022

Servering sammen med en 22-årig erfaren kvindelig tjener, hvis ven skulle have været på - men er blevet syg. Uformel servering af snacks & velkomstdrinks samt efterfølgende opfyldning af buffet med tilbehør til en stegt pattegris (der er en slagter, som står for den). Opvask, oprydning.

Relevante bryllupshjælpere spørgsmål

Hvad kan en bryllupsplanlægger hjælpe med?

Hos Pinploy kan få hjælp til alle bryllupsforberedelserne. Hjælp til booking af lokale, borddækning og pynt, bryllupskage, valg af bryllupskjole eller madplanlægning. På selve dagen kan din bryllupshjælper være til stede og hjælpe med, at alt det praktiske forløber sig som det skal.

Hvor meget koster bryllupshjælp?

Prisen på bryllupshjælp afregnes oftest som timebetaling. På www.pinploy.dk kan du finde billige og dygtige hjælpere. Priser vil være ca. 150-300 kr. pr. time. Det er også muligt at få en fast pris på den enkelte opgave. Her kommer prisen meget an på omfanget af opgaven.

Hvorfor benytte en bryllupsplanlægger?

Når du skal giftes har du utrolig mange ting der skal forberedes og arrangeres. At planlægge et bryllup kan være stressende og tidskrævende, og måske er flere af bryllupsforberedelserne uden for din viden og erfaring. I tilfælde heraf kan du med fordel få hjælp og rådgivning i processen. Med en bryllupshjælper har du den optimale hjælp og rådgivning du behøver, for at få det bryllup du går og drømmer om. Du kan i ro og mag nyde tiden op til brylluppet, og særligt på dagen kan du føle dig rolig og tryg, velvidende om at der er taget professionel hånd om arrangementet.

Hvad skal jeg selv stå for, når jeg bestiller hjælp til mit bryllup?

Det eneste du selv behøver at stå for er, at finde tid i din kalender til møder med din bryllupsplanlægger. På møderne kan i aftale nærmere og træffe beslutninger i forbindelse med brylluppet. Bryllupsplanlæggeren sørger selv for alt det praktiske og for bestillinger af alt det aftalte. Du skal selv betale for de ting, der bestilles. På www.pinploy.dk kan du få tilbud fra dygtige bryllupshjælpere til en fordelagtig pris.

Skjul Bryllups hjælp spørgsmål og svar

platform-online-arbejds-opgave-platform

Hvorfor skal jeg bruge Pinploy?

Spar penge

Det er gratis at bruge Pinploy og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Føl dig sikker

Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Hvad tilbyder en bryllupshjælpere

Professionelle bryllupsudbydere hjælper med at fjerne de stressende elementer i forbindelse med planlægningen af dit perfekte bryllup. Du kan finde bryllupsleverandører til at hjælpe med planlægning og dekorering af dit bryllup, catering til dagen, fotografering af begivenheden og en lang række andre opgaver deriblandt.

Bryllupsplanlægning

Hvis du er overvældet ved tanken om at skulle planlægge dit eget bryllup, hvorfor så ikke søge en hjælpende hånd hos en ekspert? Bryllupsplanlæggere kan hjælpe dig med at planlægge alle detaljer fra start af. Du kan også vælge blot at hente hjælp i de sidste par uger op til brylluppet, til at koordinere alt samt sikre, at det hele kører problemfrit. Din bryllupsplanlægger vil stille mange spørgsmål for at finde frem til din vision for brylluppet. De hjælper med at sammensætte en tidsplan og planlægge en liste over ting der skal gøres, og hvornår de skal gøres. De holder kontakten med andre leverandører og administrerer alle detaljer, der fører op til dit bryllup og på selve dagen.

Bryllupsdekoratører

Uanset om du vil have nogen til at organisere dine dekorationer eller bare oprette dine DIY-detaljer på dagen, kan et ekstra par hænder virkelig hjælpe med at få det til at lykkes. Hvis du forsøger at reducere omkostningerne eller elsker tanken om et DIY-bryllup, kan du ansætte nogen til at hjælpe med at opsætte alt (og pakke det ned) på din store dag. Du kan også booke en professionel bryllupsdekoratør til at organisere, oprette og købe alt der passer til dit tema - fra smukke lys og slikstationer, til 'tag-med-hjem' bryllupsgaver og blomster. Din bryllupsdekoratør vil bruge deres skarpe øje til detaljer og kreative sind, for at give din bryllupsdag det specielle præg, uden at gå over budgettet.

Bryllupsmad og bartendere

Efter ceremonien er mad muligvis den vigtigste del af dit bryllup. Du kan leje bryllupsfirmaer til at tilberede lækker mad til dine gæster, samt en bartender, der serverer dine yndlingsdrikke. De serverer mad og drikkevarer på den ønskede lokation og leverer endda alt porcelæn og serveringsmateriale, så der ikke er nogen opvask senere. Derudover kan du ansætte tjenere og servitricer til at servicere dine gæster til et 5-stjernet restaurantmåltid. Uanset om du serverer øl og vin, eller cocktails og mocktails, kan din bartender være dine øjne og øre bag baren for at sikre, at alle forbliver hydreret og har det godt.

Bryllupskager

Den bedste måde til at få din bryllupskage på plads, er at finde en god professionel bager, der kan bage dig en specialdesignet bryllupskage. De vil notere antallet af gæster og eventuelle præferencer for smag og dekoration på forhånd. Derefter leverer de din perfekte bryllupskage til receptionen, klar til at skære den foran dine gæster.

Bryllupsfotografer

Ansæt en bryllupsfotograf til professionelt at fange alle de bedste øjeblikke ved dit bryllup (og endda på forhånd, når du gør dig klar). Din bryllupsfotograf vil medbringe alt deres eget udstyr til din bryllupsceremoni og reception, samt medbringe et backupkamera, som kan hjælpe med at fange forskellige vinkler og grupper på samme tid. Når brylluppet er afsluttet, bruger de mange timer på at udvælge de bedste fotos, hvorefter disse redigeres. Herefter får du billederne tilsendt på en USB eller via 'skyen' på internettet.

Biludlejning af bryllup

Lej en bryllupsbil som kan transportere dig og din bryllupsfest mellem destinationer/events, og som også kan indgå i dine bryllupsbilleder. Book en bil med en chauffør for at fjerne al stressen ved at rejse på din store dag.

Hvorfor skal du booke en Bryllups hjælp?

Den dag du har drømt om hele dit liv nærmer sig med hastige skridt. Dog behøver du ikke at sætte hele dit liv på pause, bare fordi du har et bryllup at planlægge. Har du brug for hjælp til din bryllupsplanlægning? Vil du sikre dig at dit bryllup forløber sig som planlagt? Hvis ja, så er det en rigtig god idé at købe sig til hjælp. Ved at booke en bryllupsleverandør gennem Pinploy undgår du stress i forbindelse med bryllupsplanlægningen. Uanset om du vil have nogen til at planlægge det hele for dig, eller blot ønsker hjælp til at varetage enkelte opgaver, såsom at stå for bryllupskagen eller lave DIY-dekorationer, er Pinploy det perfekte sted til at finde en dygtig bryllupsleverandør.

Pinploy gør det nemt at finde en bryllupshjælp i Amager til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllupshjælp. Andre brugere fra Amager fandt for eksempel en dygtig og billig bryllupshjælp til at hjælpe med opgaver som: ”Opvask og oprydning” og ”Koordinator til fødselsdagsfest”. Med Pinploy kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllupshjælpere i Amager, blandt byens 210.000 indbyggere i postnummer/postnumre: 2300.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllups hjælp kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.000,- til 1.230,- kr.

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!

mønt

Billigere end traditionelle Bryllups hjælp services

kasse

Ingen opgave for lille eller stor

redningskrens

Gratis forsikringsdækning

kort

Sikker kontantløs betaling

bog

Samme eller næste dag service muligt