Bryllups planlægger

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter nær dig

Bryllups Planlæggere til alle dine behov

Styring af event

Planlægning

Organisering

Event eksperter

Alle bryllups behov

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+150.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk gratis forsikring

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste bryllups planlæggere

Opgaveejer for løst opgaver online

Christine J.

Brøndby

5.0
(29)

Seneste Anmeldelse

"Havde en fantastisk oplevelse med Christine til min datters konfirmation. Der var styr på det hele, og jeg kunne bruge dagen på at være sammen med gæsterne og at nyde dem om min datter. Vi havde bestilt mad udefra, og hun styrede bare opsætning, udskiftning, afrydning af både mad og borde, samtidig med at køkkenet var nydeligt og ryddet. De største anbefalinger herfra, og klart en tanke om at bruge hende gang vores yngste datter skal konfirmeres eller i anden tilsvarende sammenhæng."

Opgaveejer for løst opgaver online

Lise L.

Silkeborg

4.8
(10)

Seneste Anmeldelse

"Arbejdsomme og effektive kvinder🤩"

Opgaveejer for løst opgaver online

Sandra S.

Glostrup

4.9
(10)

Seneste Anmeldelse

"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."

Opgaveejer for løst opgaver online

Hanne V.

Tilst

4.9
(19)

Seneste Anmeldelse

"Meget hyggelig i kontakten. Desværre blev rengøringen ikke godkendt så fik betale yderligere 1400 kr til en anden rengøringsfirma efter fraflytning.."

Opgaveejer for løst opgaver online

Karina O.

Herlev

5.0
(14)

Seneste Anmeldelse

"Karina var fantastisk og gjorde at vi kunne nyde vores fest i fulde drag. Vi kan 100% anbefale Karina."

Opgaveejer for løst opgaver online

Ken M.

Ishøj

5.0
(25)

Seneste Anmeldelse

"Perfekt til anretning, servering, afrydning og opvask. Medbragte egne knive."

Opgaveejer for løst opgaver online

Heidi H.

Køge

5.0
(4)

Seneste Anmeldelse

"Heidi var super at hbe med på vores store dag! Vi havde en god samtale optil, for at være sikker på at forventningerne til arrangementet var afstemt. Hun og hendes kolega var smilende og fra de trådte ind ad døren, var der ingen bekymringer. Vi slappede totalt af og kunne nyde dagen. Der var bare styr på det!"

Opgaveejer for løst opgaver online

Lotte H.

Birkerød

5.0
(6)

Seneste Anmeldelse

"Lotte var med til at få alt til at fungere til punkt og prikke i køkkenet og med serveringen. Tak for den kæmpe indsats til dig og din veninde 🙏🏻"

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

"Jeg har været yderst tilfreds med Sandras arbejde.\nMange gange tak for hjælpen.\nMorten"

Oprydning og servering under Kobberbryllupsfest.. samt oprydning og morgenen.

900,-

comment.user?.profileImg

Heidi var super at hbe med på vores store dag! Vi havde en god samtale optil, for at være sikker på at forventningerne til arrangementet var afstemt. Hun og hendes kolega var smilende og fra de trådte ind ad døren, var der ingen bekymringer. Vi slappede totalt af og kunne nyde dagen. Der var bare styr på det!

Servering/afrydning bryllup

6,250,-

comment.user?.profileImg

Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb.

Bryllupshjælp

3,000,-

comment.user?.profileImg

Vi bookede til at få hentet og bragt en masse ting i forbindelse med vi holdt reception i Frederiksberg Have. Alt gik fuldstændig perfekt.

Hjælp til bryllup med diverse

3,500,-

comment.user?.profileImg

Hvis jeg kunne have givet 10 stjerner, hvade jeg gjort det! Christopher var en fantastisk hjælp: selvtænkende og selvkørende med den ypperste service for øje! Kan kun anbefale ham på det varmeste!

Hjælp til mit cocktail party med 30 gæster: fylde mad på buffeten, fjerne tomme fade og tallerkener.

1,250,-

comment.user?.profileImg

Der er styr på tingene, og Christopher har et godt øje for tingene, så er klar anbefaling herfra :-)

Hjælp til arrangement med servering og afrydning

1,874,-

Gennemsnitslig anmeldelser af bryllups planlæggere

Baseret på 200 Anmeldelser

4.88
188
5
3
2
2

Opret din første opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Hjælp med at samle Ikea klædeskab

opgaver platform services

Maler

Klargøring af lejlighed til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Havearbejde

Beskæring af 4 større træer

opgaver platform services

IT support

Geninstallering af windows + programmer

opgaver platform services

Elektriker

Installation af Sonos musikanlæg i hus

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Elektriker

Opsætning af lamper i stue og soveværelse

opgaver platform services

Catering

3-retters menu til 14 mennesker

Tidligere opgaver

Hjælp til bryllup

8,000 kr

Skælskør

Søger en bryllupsplanlægger

Serveringshjælp til bryllup

2,000 kr

Odder

Hjælp til anretning og servering af reception samt hjælp til servering og andre praktiske opgaver omkring brylluppet i løbet af aftenen.

Servering til bryllup

Vejby

Vi vil have følgende opgaver i løbet af vielse+receptionen til vores bryllup som vi har brug for hjælp til og vi tænker vi nok har brug for 2 personer: - Opfyldning af drikkevarer (dåser i de baljer vi stiller op + opfyldning af vand i tappehaner når de løber tør). - Udsæt mad (muligvis opvarmning) + snacks på buffet bordet. - Skæring af bryllupskage til gæster (efter vi som brudepar har skåret det første stykke). - Løbende oprydning af skrald/brugt service (det er engangsservice vi bruger så det er mest at smide i skraldeposer hvis folk ikke har gjort det selv). - Hjælp til lidt opsætning inden de fleste gæster ankommer. - Hjælp til afsluttende oprydning efter receptionen. Brylluppet foregår den 16. April og vi forventer vi har brug for hjælp i tidsrummet fra kl. 10:30 til kl. ca. 15:30.

Diverse hjælp til vores bryllup

1,000 kr

Holbæk

I forbindelse med vores bryllup søger vi hjælp til diverse opgaver i løbet af dagen. Opgaverne er alt fra opsætning/nedtagning af stole, fragte stole tur/retur, sætte glas frem, skænke champagne, skære kage mm. Opgave kræver kørekort da der skal køres ting frem og tilbage

Hjælp til bryllup

2,400 kr

Hundested

Hej, Vi skal giftes og har brug for hjælp til det praktiske ifm. vores bryllupsfest. Vi har personale til servering, afrydning og opvask af selve middagen, men vi har brug for to personer til at hjælpe med servering af drikkevarer efter middagen, afrydning og opvask under festen samt klargøring/oprydning af natmad og morgenmad dagen efter. Arbejdet vil være fra kl. 22-03 lørdag d. 20. maj og kl. 8-11 søndag d. 21. maj. I alt 8 timer. Der deltager 70-80 gæster til bryllupsfesten. Det foregår i et festlokale, hvor der er industrikøkken og diverse faciliteter.

Bryllup (8/8-2020 Horsens) let klargøring opvask og opfyldning af drikkevarer

Horsens

Vi søger en glad og serviceminded person til at klare nogle praktiske opgaver i forbindelse med vores bryllup. Opgaverne vil bestå af følgende: Løbende opfyldning af drikkevarer Oprydning og opvask ved måltider Hjælp til buffet (vi har betalt cater med hovedansvaret) Klargøring af kaffe og kagebord Eventuelt andre småopgaver Løn aftales ved kontakt. 8. august 2020 - Ca. kl. 16-23

Hjælp til Bryllup i Gundsømagle

Roskilde

Min kæreste og jeg skal giftes d. 25/4 2020 og derfor søger vi en person som skal ordne køkkenet mm på dagen. Jobbet starter kl 14.30 og til indtil natmad er serveret omkring kl 00. Det vi ønsker er generelt en hjælpende hånd i løbet af dagen som fx kan være: -Tænde stearinlys musik sætte champagne frem inden vi og gæsterne kommer: -Varme enkelte retter i ovn -Anrette mad på fade -stille fade på et buffet bord -sætte opvask over -sørge for at fylde sodavand op Jeg vil til dagen have lavet en udførlig plan over hvad der skal gøres hvornår så der ikke kan forekomme tvivl. Festen foregår d. 25/4 fra kl 14.30 men jeg vil rigtig gerne have et lille møde (hvis det er muligt) dagen før så du lige ser rummet og vi kan snakke om opgaven mm.

Hjælper til lille bryllupsarrangement

Tilst

Vi søger en hjælper til vores bryllupsfest i et lejet lokale til at rydde tallerkner af tømme opvasker og sætte ind fylde op med mad og drikkevarer og klargøre brunchbuffet i fællesskab med en kok samt sørger for at køkken og buffet fremstår pæn og indbydende. Buffeten skal også ryddes af og madvarer skal pakkes og på køl og senere på dagen skal der stilles tallerkner /bestik frem til når bryllupskagen skal spises også herefter skal der ryddes af. Vi forventer at du har erfaring inde for servering og/eller køkkenfaget og gerne har hygiejne bevis. Tidspunkt: lørdag d 23/10 fra kl 10-15/16 Gæsterne er inviteret til kl 10.30 (23 pers børn og voksne)

Diverse opgaver til et bryllup

Frederiksberg

Kl. 15: Bryllup ved udlejningslokale på Vesterbrogade. Bære vare og ting fra gaden op til 1. sal oppyntning af lokale klargøring af borde og stole til aftensmad for omkring 40 deltagere. Kl. 17: Opsætning af mad og drikke. Kl. 18: madpause klargøre til kaffe og te. Kl. 19: fjerne efter mad opstilling af cocktail dispensers og snacks om aftenen. Eventuel oprydning og let rengøring på bordene før vagten ender. D. 20. august 2022 fra kl. 15 til ca. kl. 21.

Naturbryllup på ca. 50 gæster

Ejstrupholm

Vi skal bruge en der vil lave lidt forskellige opgaver i løbet af dagen fra kl. 13 - 22.30. Opgaverne vil bestå af bl.a. servering af mad oprydning af bord efter spisning servering af øl og vin samt grillning af pølser og brød til natmad. D. 30. Juli 2021

Tjener til praktiske opgaver ved vores bryllup

4,000 kr

Årslev

Vi søger en sevice/tjener funktion til vores bryllup (1-2 personer efter behov). Der vil være 35 gæster. Maden er anrettet som tag-selv buffet med grillmester på stedet. Forventet tid: 13-24. Opgaver: - Fylde op med drikkevarer på bordene. - Samle tomme dåser sammen. - Udskifte isterninger ved tag-selv bord. - Indsamle tallerkener mellem retterne - Opvask i det omfang det er muligt (industriopvaskemaskine i køkkenet) - Servering af kaffe ved tag-selv bord. - Servering af snack-skåle til bordene - Sørge for at toiletterne er i orden

Hvad tilbyder bryllups planlæggere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om

Relevante spørgsmål

  • Der er ikke noget fast svar på, hvad en bryllupsplanlægger koster. Det afhænger helt af, hvor meget arbejde der skal lægges i planlægningen, og hvor mange timer der skal bruges på det. Derudover kan det også være forskelligt fra planlægger til planlægger, hvor meget de tager for deres arbejde. Nogle planlæggere vil have et fast beløb for deres arbejde, mens andre vil have en timepris. Hvis man gerne vil have et overblik over, hvad det koster at få fat i en bryllupsplanlægger, kan man starte med at undersøge markedet for bryllupsplanlæggere. På den måde kan man se, hvilken type planlægger der findes på markedet, og hvad de typisk tager for deres arbejde. Derefter kan man gå videre til at kontakte nogle af planlæggerne for at få et uforpligtende tilbud på deres ydelser. På den måde kan man sammenligne priserne på bryllupsplanlægning fra forskellige planlæggere, og vurdere om det er det værd for ens budget.

  • Der er mange ting, man skal være opmærksom på, når man skal have en bryllups planlægger. For det første, så er det vigtigt at have en planlægger, der har erfaring med at arrangere bryllupper. Dette betyder ikke nødvendigvis, at planlæggeren skal have arrangeret et utal af bryllupper, men det er vigtigt at de har et godt kendskab til de forskellige aspekter af brylluppet - lige fra budgettering og økonomi til selve dagen og aftenens forløb. Yderligere er det også vigtigt, at planlæggeren har et godt netværk i branchen. Dette kan vise sig at være guld værd, når man står og skal finde de helt rigtige leverandører til ens bryllup - lige fra fotograf til catering. Endelig er det også vigtigt at have en planlægger, der kan tage ansvar for hele processen - fra start til slut. Dette betyder ikke nødvendigvis, at planlæggeren skal stå for alt selv - men det er vigtigt, at de kan tage ansvar for den samlede koordinering af alle de forskellige aktiviteter og personer involveret i brylluppet.

  • Der er ikke noget klart svar på, hvor lang tid en bryllupsplanlægger typisk bruger på at planlægge et bryllup. Det afhænger helt af, hvor stort og omfattende brylluppet skal være. Er det et lille intimt bryllup med få gæster, kan det godt tage mindre tid at planlægge end et stort bryllup med mange gæster. Derudover er der også forskel på, hvor meget du som brudepar selv vil have med i planlægningen. Hvis I ønsker at have indflydelse på alle de små detaljer, kan det godt tage lidt længere tid at planlægge end hvis I overlader alt arbejdet til jeres bryllupsplanlægger.

Hvorfor hyre en bryllups planlægger med Handyhand?

At planlægge dit bryllup bør føles som en drøm, der går i opfyldelse, men det kan være mere stressende end du tror. Fra at konceptualisere dit tema til at underholde dine gæster kan hele processen være udmattende og overvældende. Heldigvis kan du og din ægtefælle ansætte en bryllupsarrangør til at hjælpe jer med at forberede jer til den store dag.


Takket være Handyhand har det aldrig været så nemt at ansætte bryllupsplanlægningstjenester. Du skal blot indsende din opgave på vores platform og forvente dusinvis af tilbud fra bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Du kan også se anmeldelser fra andre nygifte par, så du kan finde den professionelle, der matcher dine drømme, din vision og dit budget.


Mange bryllupsprofessionelle kan være overprissat, men ikke på Handyhand. Når du opretter din opgave på Handyhand, kan du angive den pris, som du og din ægtefælle har råd til. Vores platform kan forbinde dig til pålidelige og troværdige tjenester fra erfarne bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Book i dag, og du kan se frem til et stressfrit bryllup med kærligheden i dit liv!

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!