dansk

Hyr en Event koordinator

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende bud fra Event koordinatorer nær dig

life_bouy
handyman headerDin opgave er forsikret

Event koordinatorer til alle dine behov

Styring af event

Planlægning

organisering

event eksperter

Alle eventstyrings behov

Det tager kun 2 minutter og det er gratis

De bedste Event koordinatorer

Opgaveejer for løst opgaver online

Gregers S.

Ringsted

Seneste Anmeldelse

"Gregers er virkelig hårdtarbejdende og dygtigt "

Verificeringer

ID verificeret
pinploy facebook verificeret
bank acc verified
pinploy phone verified
Opgaveejer for løst opgaver online

Babar C.

Rødovre

Seneste Anmeldelse

"Jeg er super glad for det arbejde Babar C. har udført. Han er så hjælpsom og sympatisk, og professionel. Kan varmt anbefale ham!! Mvh Birgit "

Verificeringer

ID verificeret
bank acc verified
pinploy phone verified
Opgaveejer for løst opgaver online

Marcus S.

Rødovre

Seneste Anmeldelse

"."

Verificeringer

ID verificeret
bank acc verified
pinploy phone verified
Opgaveejer for løst opgaver online

Andi H.

København Ø

Seneste Anmeldelse

"Super god!"

Verificeringer

ID verificeret
pinploy facebook verificeret
bank acc verified
pinploy phone verified
Opgaveejer for løst opgaver online

Vita B.

Ishøj

Seneste Anmeldelse

"Really good job taking lovely photos at our birthday party."

Verificeringer

ID verificeret
pinploy facebook verificeret
bank acc verified
pinploy phone verified
Opgaveejer for løst opgaver online

Kristian Kim J.

København S

Seneste Anmeldelse

"God hjælp"

Verificeringer

ID verificeret
bank acc verified
pinploy phone verified
Opgaveejer for løst opgaver online

Torben H.

København K

Seneste Anmeldelse

"Det startede godt, men sluttede skidt. Da jeg lagde min opgave op var Torben hurtig til at tage kontakt og forhandle pris, som jeg accepterede. Kort efter var vi dialog om detaljerne for det ønskede arbejde. Han var responsiv på skrift og opkald. Så langt så godt. Jeg får på instruks købt nogle nødvendige ting i Jem & Fix og får dagen efter besøg af Torben. I forbindelse med arbejdet får jeg ødelagt to stole, da han står på dem for at sætte mine lamper op. I forbindelse med ophængning af mit 3 meget lange maleri, siger han, at det kun er nødvendigt med skruer til 2 ud af de 3 ophæng på bagsiden. Da han skal sætte det op vælter billedet og rammer med den sorte træramme ind i min hvide væg. Rammen får desværre et synligt mærke / skade. Min hvide væg tager ligeledes skade. Torben siger, at han beklager, men det er ikke noget problem fordi han vil komme forbi en af de kommende dage og udbedre skaden. To dage senere kommer jeg hjem fra arbejde og billedet er faldet ned i den ene side. Dette var ikke sket, hvis det var hængt op på 3 skruer, som der er forberedt til på bagsiden. Rammen på billedet får en skade og karmen ved gulvet en større skade. Jeg skriver til Torben og spørger, om det er noget han kan kigge på og fikse, når han kommer forbi for at lave min væg. Dette skriver jeg om fredagen, hvor jeg kan se, at beskeden også er læst. Nogle dage senere har jeg stadig ikke fået svar og jeg skriver endnu en besked - som han også ignorerer. Jeg står nu tilbage med en del større skader efter at have haft besøg og selvom han virkede flink og kompetent har han nu valgt at ignorere mig - selvom han lovede at udbedre de skader han har lavet i forbindelse med sit arbejde. Alt i alt en rigtig øv oplevelse, der ellers startede ud så godt. Jeg må advare andre mod at benytte Torben til deres opgaver."

Verificeringer

ID verificeret
pinploy facebook verificeret
bank acc verified
pinploy phone verified
Opgaveejer for løst opgaver online

David A.

København N

Seneste Anmeldelse

"Sød og meget hjælpsom"

Verificeringer

ID verificeret
pinploy facebook verificeret
bank acc verified
pinploy phone verified
Opgaveejer for løst opgaver online

Ken M.

Ishøj

Seneste Anmeldelse

"Så venlig, og dygtig, tusinde tak, Ken "

Verificeringer

ID verificeret
pinploy facebook verificeret
bank acc verified
pinploy phone verified
Opgaveejer for løst opgaver online

Jeppe T.

Slagelse

Seneste Anmeldelse

"Super god service, fantastisk ung mand. Kom til den aftalte tid. Kan helt klart anbefales."

Verificeringer

ID verificeret
pinploy facebook verificeret
bank acc verified
pinploy phone verified
Opgaveejer for løst opgaver online

Karina B.

Tølløse

Seneste Anmeldelse

"Perfekt arbejde Ringer helt klart til dem igen"

Verificeringer

ID verificeret
bank acc verified
pinploy phone verified

Beskriv din opgave og få den løst online alt til hjemmet

Opret en opgave og få forskellige bud og tilbud online

find folk til at løse opgaver fuldført

De seneste Event koordinatorer anmeldelser

De seneste Event koordinatorer anmeldelser

comment.user?.profileImg

Opgaven udført helt perfekt Søde piger, og god kommunikation Kan helt sikkert anbefale Annika.

Servering / afryddere Konfirmation

1.000,-

Gennemsnitspris på Event koordinatorer

1.000 - 3.500 kr.

Lav

1.000,-

Median

1.070,-

Høj

3.500,-

Event koordinator opgaver

middag til 13 personer

5.000,-

Frederiksberg

19. aug. 2022

lækker middag til 13 personer. meget gerne inkl servering

Servicering til fest

500,-

Glostrup

10. jul. 2022

I anledning af en fest leder jeg efter to par hjælpende hænder. Festen finder sted d. 16. juli. Det vil være på en hjemmeadresse på Vestegnen, og det vil foregå udenfor. Arbejdsopgaverne vil primært være klargøring af mad og dessert, oprydning, samt servering for gæster. Alt vil blive forklaret ordenligt på forhånd. Det vil tage omkring 4-5 timer, og er selvfølgelig mod betaling, samt mad og drikke. Smid en kommentar eller send mig en besked her, så kan vi aftale nærmere 😊

Servicering til fest

500,-

Glostrup

10. jul. 2022

I anledning af en fest leder jeg efter to par hjælpende hænder. Festen finder sted d. 16. juli. Det vil være på en hjemmeadresse på Vestegnen, og det vil foregå udenfor. Arbejdsopgaverne vil primært være klargøring af mad og dessert, oprydning, samt servering for gæster. Alt vil blive forklaret ordenligt på forhånd. Det vil tage omkring 4-5 timer, og er selvfølgelig mod betaling, samt mad og drikke. Smid en kommentar eller send mig en besked her, så kan vi aftale nærmere 😊

Opvask og oprydning

850,-

København S

17. jun. 2022

Hjælp i køkkenet til fest, opvask og oprydning fra kl. 16- 22.

Fotografering ved en fødselsdagsfest

650,-

Ruds Vedby

24. jun. 2022

Vi holder 1-års fødselsdag for vores datter i selskabslokalerne i Birkegårdens Haver. Jeg har brug for en fotograf til at forevige festen, smilene, underholdningen og kærligheden. Jeg søger én som godt kan li at tage billeder med spejlrefleks-kamera, men behøver slet ikke at arbejde med fotografi professionelt. Billedbehandling efterfølgende er ikke nødvendigt. Det er ikke et krav at have et kamera, da jeg har et godt Canon som kan bruges. Festen starter kl 11, så jeg forestiller mig at opgaven vil være fra 10.45 - ca. 15.45.

Medhjælpere til navngivningsfest

2.000,-

Dronningmølle

8. jul. 2022

Severing og oprydning til navngivningsfest d. 9/7 fra kl. 10-15. Der kommer ca 60 gæster + ca 20 børn. Arbejdet består i at anrette velkomstdrinks og leveret buffet, dække bord, sørge for at det er vand på borde og drikkevare ved buffet. Rydde af efter mad og pakke service i kasser til servicefirma. Vaske velkomstdrinks-glas op, så de er klar til senere. Lave kaffe, anrette kage og osteanretning på buffet. Servere bobler efter kage. Alm oprydning. Alt service skal blot skrabes af og pakkes i kasser og skal derfor ikke vaskes op.

Servering/anretning/opvask til sommerfest

2.500,-

Stenløse

16. jun. 2022

Vi skal holde firma sommerfest for ca 40-50 gæster. Vi har derfor brug for hjælp til: - Modtagning af maden der bliver leveret - Klargøring af champagne til vi ankommer (ca ved 18 tiden) - Klargøring af forret - Servering af forret - Løbende opfyldning/tømning af vinflasker og drikkevare fra bordet - Aftagning og opvask fra bordet efter forret - Klargøring af hovedret/buffet - Løbende opfyldning af buffet - Aftagning og opvask fra bordet efter hovedret - Klargøring af dessert - Servering af dessert - Aftagning og opvask fra bordet efter dessert Regner med det ca vil være fra 17 - 22, at vi har brug for hjælp, det vil nok være to personer der skal bruges.

canapeer/tapas samt aftensmad - grillet bøffer/pølser

5.000,-

Hundested

17. jun. 2022

Producerede tapes 5/6 slags samt sørge for servering Derefter grillet bøffer / pølser Sørge for oprydning

Abe fest

2.005,-

Gilleleje

22. maj 2022

Abe festAbe festAbe festAbe festAbe festAbe festAbe fest

GÆST TIL FEST!

1.000,-

Frederikssund

25. maj 2022

HEMMELIG GÆST SØGES :-) Er du personen med humor, der kan sørge for et godt grin, og give os en oplevelse vi sjældent glemmer??? 26 maj 2022 / Kristi Himmelfart. Vi søger en humørfyldt "gæst" til vores datter's konfirmation, der går rundt og lader som han kender folk, siger "tak for sidst" og tager lige lidt for mange billeder/selfies med folk, skåler i overkanten / henter øl til folk / Fylder rødvinsglasset t. Kanten o lign. Opføre sig lidt ud over det sædvanlige, så de øvrige gæster lige studser over det, og tænker "hvem er han?" men ikke nok til, at vække oprigtig mistanke om, at der kan være tale om en udefrakommende. Vores familier kommer fra hver sin ende af landet, så gæsten her, vil kunne mingle uden det vækker mistanke, og vi finder sammen en perfekt dækhistorie, der er skudsikker uanset hvem af gæsterne, du kommer i snak med. Vedkommende er velkommen med inputs til opgaven. Vi tænker varighed på ca. 1 time, hvorefter opgaven afsluttes med, at den hemmelige Gæst, ønsker konfirmanden tillykke og afslører sin sande identitet. Vi vil gerne mødes med dig først, for at se om der er et match. Du behøver ikke have erfaring fra lign. Opgaver, du skal dog have humoren og talegaverne i orden, og ikke være nervøs for at få snakket med en masse nye mennesker, bryde ind i samtaler, gå lige til stregen og sørge for, at vi får et godt grin vi vil huske mange år fremover. :-) Er du den rette til opgaven? Dato: Skal udføres den: 26. maj 2022

Servering / afryddere Konfirmation

1.000,-

Frederikssund

25. maj 2022

Vi søger 2, der kan hjælpe os med div. Opgaver i forbindelse med vores datters konfirmation. Der er tale om buffet, så der skal ikke serveres v. Bordene. Vi har brug for hjælp t. Flg. -afrydning, sætte i opvasker. - drikkevarer på køl - lave kaffe, sørger for vin/vand på bordene - holde orden i køkken mv. Vi aftaler en fast pris for hele arrangementet.

Hemmelig Gæst til Konfirmation

1.000,-

Frederikssund

25. maj 2022

HEMMELIG GÆST SØGES :-) 26 maj 2022 / Kristi Himmelfart. Vi søger en humørfyldt "gæst" til vores datter's konfirmation, der går rundt og lader som han kender folk, siger "tak for sidst" og tager lige lidt for mange billeder/selfies med folk, skåler i overkanten / henter øl til folk / Fylder rødvinsglasset t. Kanten o lign. Opføre sig lidt ud over det sædvanlige, så de øvrige gæster lige studser over det, og tænker "hvem er han?" men ikke nok til, at vække oprigtig mistanke om, at der kan være tale om en udefrakommende. Vores familier kommer fra hver sin ende af landet, så gæsten her vil kunne mingle uden det vækker mistanke, og vi finder sammen en perfekt dækhistorie, der er skudsikker uanset hvem af gæsterne, du kommer i snak med. Vedkommende er velkommen med inputs til opgaven. Vi tænker varighed på ca. 1 time, hvorefter opgaven afsluttes med, at den hemmelige Gæst, ønsker konfirmanden tillykke og afslører sin sande identitet. Vi vil gerne mødes med dig først, for at se om der er et match. Du behøver ikke have erfaring fra lign. Opgaver, du skal dog have humoren og talegaverne i orden, og ikke være nervøs for at få snakket med en masse nye mennesker, bryde ind i samtaler, gå lige til stregen og sørge for, at vi får et godt grin vi vil huske mange år fremover. :-)

tjener

1.300,-

København NV

1. jul. 2022

skal have 3 tjenere til en bryllups fest hvor der er både reception og middag. skal bruge tjenere til at sætte mad og rydde bord af og tage opvaske i opaskemaskinen. derefter skal serveres natmad og kaffe. maden er opvarmet i forvejen

Koordinator til fødselsdagsfest

1.000,-

København S

25. feb. 2022

Jeg søger en koordinator til at styre aktiviteter/tidsplanen for indslag, musikplayliste, koordinering af natmad og servering af kage i tidsrummet kl. 17-02. Jeg har i forvejen et serveringspersonale, der står for mad under middagen, og regner med selv at pynte op på dagen.

Servering og oprydning ved konfirmation

Ølstykke

1. apr. 2022

Vi står og skal holde vores datters konfirmation lørdag d. 26 juni. Det vil foregå i egen have i 3650 Ølstykke. Det vil være ca. fra kl. 15.00 med lidt forberedelser. Gæsterne kommer kl. 16.00. Der kommer en og laver stegt gris med tilbehør. Så det er buffet. Det vil være opgaver som at sørge for drikkevare i køleskabet til gæsterne. Rydde af efter maden, vaske op ( i opvaskemaskine ) sætte frem til desert og kaffe. Så vi søger hjælp af 1 person fra kl.15.00 til ca. kl. 20.00.

Anretning buffet og afrydning

Rødovre

1. apr. 2022

Anretning af buffet, opfyldning af drikkevarer, afrydning og opstilling af kaffe/kagebord - herunder brygning af kaffe - i forbindelse med barnedåb

Servering eller bartender til bryllup

Hornbæk

1. apr. 2022

Servering af forret, fylde vandkarafler, hælde vin op i glas, hjælpe kokken hvis han har brug for det, opvask af brugte service og bartender til nemme drinks :)

Borddækning, oprydning, opsyn

Jægerspris

1. apr. 2022

Hjælp til konfirmation 40-50 gæster. Hjælp med borddækning, servering -buffe - opvask/ oprydning.

21/8 - 2021 Servering ved konfirmation 2800, Kongens Lyngby

Dyssegård

1. apr. 2022

Hej Pinployees(s) :-) Vi har brug for hjælp til servering/oprydning ved konfirmation den 21/8 i Kongens Lyngby (gå afstand fra s-tog) ca. 40 gæster. Mad udefra (ved ikke om det er buffet eller anretning endnu). Hvor mange vi skal bruge til servering, er du/I med til at afgøre, og hvis du/I helst vil arbejde sammen med nogle du/I kender, er vi åbne for det.

Servering og oprydning efter brunch

Smørum

1. apr. 2022

Servering og oprydning ved brunch

Relevante Event koordinatorer spørgsmål

Hvad laver en event administrator?

En event administrator har styr på alle praktiske ting omkring dit arrangement. Det kan f.eks være: Tidsplaner, underholdning, belysning, arrangementets beliggenhed, catering og meget mere. Du kan snakke med din event administrator om, hvad dine behov og forventninger er for arrangementet, og på den måde minimerer de din stress, så du bare kan nyde dit arrangement fuldt ud.

Hvorfor hyre en event administrator i stedet for bare at administrerer arrangementet selv?

En event administrator er som oftest i erfaren i at planlægge arrangementer, og ved derfor hvad det kræver. En event administrator kan spare dig, tid stress og penge, da de har styr på alt koordineringen med forskellige leverandørerne, og arrangementets flow, og på den måde kan man bare hygge sig i stedet.

Hvor mange trin indgår der i en planlægning af et arrangement?

Det første skridt er at mødes med event planlæggeren, for at snakke om, hvilken slags arrangement, det er der skal arrangeres (Bryllup, fødselsdag ect.). Derefter bliver du enig med din event planlægger om et tema for dit arrangement, hvorefter din event planlægger begynder at designe og finde udseendet til dit arrangement. En event planlægger forhandler priser med leverandører, så du kan få de bedste tilbud. En eventplanlægger ved hvad de skal gøre, for at få dit drømmearrangement stablet på benene.

Er en event planlægger det samme som en event administrator?

Selvom der godt kan være nogle overlap i arbejdsopgaver, så fokuserer en event planlægger på opgaverne der leder op til arrangementet, som f.eks tema, invitation, placering, catering og meget mere. En event administrator sørger for at arrangementer kører problemfrit. Din eventplanlægger kan dog også godt fungerer som en event administrator. Find den event planlægger som passer til dit behov og hør dem ad.

Hvilke type arrangementer hyrer man en event administrator til?

Du kan hyre en event administrator til alle mulige former for arrangementer, som f.eks.: Bryllupper, fødselsdage, firmafester, jubilæumsfester, genforeningsfester og meget andet.

Hvor meget koster en event administrator?

Prisen på en event administrator afhænger meget af arrangementet, både hvilken slags det er, og hvor stort det skal være plus hvor meget hjælp du har brug for.

Skjul styring af event spørgsmål og svar

platform-online-arbejds-opgave-platform

Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Hvad tilbyder en Event koordinatorer

Administration af et arrangement er meget essentielt, når man skal arrangerer et arrangement. Med en event administrator er man sikker på at arrangementer forløber som det skal, mens man samtidig bare kan slappe af. De fleste event administratorer kan som regel yde hjælp til:

Event administration

Din event administrator kan hjælpe dig med at organiserer og holde styr på det arrangement du er ved at planlægge, også selvom det er langt ude i fremtiden.

Administration af virksomhedsarrangementer

En event administrator kan hjælpe dig med firmafester og virksomhedsarrangementer som f.eks konferencer, seminarer, produktlanceringer, prisuddelinger og endda reklamestunts. Uanset din begivenhed kan din event administrator få enhver virksomheds- eller brancheevent til at føles mere sjovt og afslappet og mindre som arbejde.

Administration af bryllup

En event administrator kan hjælpe med at holde styr på din bryllupsfest. En event administrator holder overblik og har styr på alting, helt ned til mindste detalje. Det kan være alt fra tidsplan til gæsteliste og leverandører. På den måde kan du bare slappe af og nyde den store dag.

Event planlægning

Mange event administratorer tilbyder også event planlægning, for at hjælpe alting med at køre problemfrit på dagen, så du kan være involveret så meget eller så lidt som du vil.

Administration ad fødselsdagsfest

En event administrator kan også hjælpe med at administrerer og organisere en god fødselsdagsfest. Din event administrator har styr på alle detaljerne omkring din fødselsdagsfest og sørger for at det forløber som smurt. På den måde kan du bare læne dig tilbage, hygge med dine gæster og nyde din fødselsdag.

Hvorfor skal du booke en styring af event?

Uanset om du har brug for hjælp til en lille fest eller skal arrangere en konference for en stor virksomhed, er det vigtigt at finde en event administrator, der vil der vil få arrangementet til at forløbe som smurt. . En event administrator tager også hånd om din begivenhedsplanlægning så du ikke skal føle dig overvældet og stresset over at skulle planlægge et arrangement, og på den måde kan du bare læne dig tilbage og nyde arrangementet som var du gæst. På Pinploy kan du nemt hyre en event administrator, der vil administrerer det arrangement du går og drømmer om, og gøre det til en mindeværdig begivenhed, for både for dig og dine gæster.

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!

mønt

Billigere end traditionelle styring af event services

kasse

Ingen opgave for lille eller stor

redningskrens

Gratis forsikringsdækning

kort

Sikker kontantløs betaling

bog

Samme eller næste dag service muligt