Reyes A.
København N
Seneste Anmeldelse
"Kanon fyr og styr på sit skidt 🙌"
Flytning af møbler
Transport af købte genstande
By til by levering
Transport af store artikler
Andet…
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
København N
"Kanon fyr og styr på sit skidt 🙌"
København N
"Fik flyttet et stort vitrineskab. Godt arbejde. God teknik."
Gentofte
"professionel, hyggelig og helt rigtig."
København Ø
"Som det skulle være"
Hvidovre
"Super god service og meget venlig!"
Værløse
"Kommer og leverer som aftalt! Herligt!"
København Ø
"Serviceminded og effektiv tilgang til at løse opgaven med at tømme dødsbo."
København N
"Super god kommunikation fra start til slut. Sune udviste stor fleksibilitet og loeftede opgaven til fulde (trods smaa aendringer fra min side). Tydeligvis en mand som tager lidt ekstra arbejde som en udfordring og med et smil. Top score her fra."
Job done quickly. \nEasy coordination. \nI would recommend.
Transport piano near copenhag
2,500,-
"Super fin kommunikation og løsning ag opgaven. Anbefales!"
Transport og ned/opbæring af sofa
500,-
Super sød og hjælpsom Trods besværlig opgave Ham kan i roligt anvende Anbefaler ham helt klart
Båret bord 65 kg op på 1 sal
250,-
Vel udført arbejde af Emil og hans partner.
Flytning af B&O TV
300,-
Fast and reliable
Carry a sofa from place A to place B
700,-
Pålidelig, venlig og super udført arbejde
Fragtet havemøbler fra Charlottenlund til Røsnæs
2,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
afhentning af 4-5 m3 jord fra have. Jorden er fra højbede og er ikke forurenet, men fuld af ukrudt. Der er adgang til haven med en bobcat, men ikke en grab.
4,400 kr
Charlottenlund
4-5 m3 jord fra 4 højbede, hvor trærammerne er væk, skal hentes i have omme bag ved huset. En bobcat ville kunne køre om i haven. En motoriseret trillebør vil være en god ting. Jorden skal kunne fragtes væk i bil ude fra vejen.
Flytning af klaver på etage
750 kr
Charlottenlund
Et klaver skal flyttes fra et værelse ud på gang på samme etage, så et meget lille "flyt".
Flyttet 2 box madrasser, 1 sofa 2,20 cm længde, 1 sofastol , 1 lille glasbord, 3 små skabe( tvbord,) 1 montanareol og 5 lette flytte kasser plus diverse småting som jeg selv ordner. skal flyttes fra høj kælder på adressen og køres ca 5 min og aflæsses i garage.
1,200 kr
Charlottenlund
2 box madrasser , 1 sofa 3 Pers,, 1 sofastol, 1 montanareol,, 1 kontorstol, 1 sofabord , 3 mindre skabe TV reol plus ca. 5-6 lette flyttekasser. Skal flyttes fra høj kælder 6 trin op og køres i Max 5 min og aflæsses i garage. Jeg hjælper til og opgaven estimere jeg til 1-1.5 time.
Skabe
500 kr
Charlottenlund
Et skabe som er 155 cm bred og 177 cm høj, skal hentes fra en kælderrum i Charlottenlund og skal leveres til min adresse i Valby **
Jeg har hjælp ved at transportere en opvask fra 2. Sal til 2. Sal.
Charlottenlund
Opvaske maskine skal have flyttet
Flytning af flyttekasser og andre fra loftsrum på 3. Sal til gaden
800 kr
Charlottenlund
I et loftsrum på 3. Sal (står nogle flyttekasser og andre bærbare småting, som skal bæres ned ad en smal bagtrappe til gaden og læsses i en lejet trailer. Noget skal blive på fortovet som storskrald. En person vil formentlig kunne klare opgaven på et par timer. Ejer er til stede, men kan ikke bære så meget. Ejer kører selv kasser mv. til ny adresse.
Når du står over for at skulle bestille hjælp til transport af nogle genstande, er der forskelligt, der er værd at være opmærksom på. Her vil vi komme nærmere ind på, hvad en transporthjælper præcist kan tilbyde, vigtige overvejelser, du bør gøre dig inden bookingen samt nødvendigt udstyr og forberedelser, du kan gøre dig, inden din handyhander kommer.
Typisk omfatter servicen følgende:
Typiske genstande kan være:
Sørg for at fortælle i detaljer, hvad der er, du har brug for hjælp til, så servicen kan tilpasses dine behov bedst muligt.
Den person eller det firma, der kan tilbyde denne service, betegnes som regel som:
Brugen af disse betegnelser afhænger af faktorer som transportens omfang og formål.
Ja, afhængigt af konteksten kan denne type service også gå under betegnelser som:
Alt efter, hvad og hvor meget du skal have flyttet fra et sted til et andet, kan du overveje nogle af følgende alternativer:
Der er flere faktorer, du bør tænke over på forhånd for at sikre, at dine genstande bliver behandlet korrekt:
En handyhander, der påtager sig opgaven at transportere ting for dig, bruger typisk en række vigtige redskaber til at gøre transporten sikker og effektiv. Det omfatter f.eks.:
I de fleste tilfælde medbringer transportøren selv udstyr, men bobleplast og mærkater er eksempelvis ideelle for kunden selv at sørge for, så ting og genstande kan blive gjort klar, inden transportøren kommer. Aftal i øvrigt altid på forhånd med hinanden, hvem der sørger for hvad, også hvis der er behov for særlige remedier til opgaven.
En transporthjælper bruger en række vigtige teknikker under udførelsen af arbejdet:
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe med at transportere dine genstande, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for transport af genstande fastlægges gerne ud fra en række kriterier:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der er som udgangspunkt ikke mulighed for at få skattefradrag for opgaver med transport af ting og genstande. I særlige tilfælde kan kommunen yde økonomisk hjælp i forbindelse med flytning. Undersøg, om din situation ryger ind under denne ordning.
Hold dig ellers opdateres på Skats hjemmeside angående muligheder og betingelser for at få fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
Det kan en bred vifte af kunder, og det er f.eks.:
Det er en stor fordel, hvis den, som skal transportere genstande for dig, besidder nogle særlige evner for at kunne udføre opgaven sikkert og effektivt:
Under transport af genstande kan følgende behov opstå:
Nej, når du booker via Handyhand, behøver I ikke at lave en kontrakt. Handyhand tager sig af alt det administrative fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet.
Servicen udføres der, hvor du henholdsvis ønsker genstandene transporteret fra og til. Det er vigtigt at angive nøjagtige adresser og give eventuelt særlige instruktioner til den, der skal komme og hjælpe dig, så processen bliver så smidig som muligt.
Der findes nogle tiltag, man kan gøre, opgavens udførelse bliver lidt grønnere:
Når du opretter din opgave, er det en god idé at gøre det klart, hvis du ønsker at gøre brug af miljøvenlige tiltag.
Transport af genstande kan som udgangspunkt foregå når som helst, såfremt det passer den enkelte transportør. Men hvis du planlægger en transport uden for normal arbejdstid, skal du være opmærksom på følgende:
Som regel kan transporten godt foregå, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om det er en god idé. Bedømmelser og anbefalinger kan eventuelt være med til at give tryghed, men vurdér selv, om det er en god idé, at du ikke selv er til stede.
Ved overvejelser om at lade handyhanderen udføre jobbet uden din tilstedeværelse , kan du afhængigt af opgavebetingelserne tage følgende med i overvejelserne:
Inden din transport hjælper kommer, er det en god idé at forberede nogle ting, så forløbet bliver så smidigt som muligt:
Her er nogle gode ideer til at få et mere smidigt forløb, når der er flere involverede i projektet:
I forbindelse med transport af genstande er der primært fokus på en sikker og effektiv levering af genstandene det rette sted. Når transporten er gennemført, er der normalt ikke behov for efterfølgende at kontrollere eller efterse arbejdet.
Man behøver ikke nødvendigvis en bestemt uddannelse for at tage sig af transport af genstande. Men der kan være genstande, der kræver særlig håndtering. Mange, der hjælper med at bringe ting fra et sted til et andet, har denne baggrund:
Sørg for at informere den, der skal hjælpe dig, hvis der er særlige behov i forbindelse med flytningen af dine ting.
Ved transport af almindelige genstande kræver det ikke særlige certificeringer fra transportørens side. Dog kan der være regler for transport af særlige og eventuelt farlige genstande. Det er altid en god idé at undersøge gældende regler, så disse overholdes.
Sikkerhed er altid afgørende, og man bør især være opmærksom på dette:
Når du booker hjælp til transport af ting og genstande via Handyhand følger der en lang række fordele med:
Handyhand gør det nemt at finde en transporthjælper i charlottenlund til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien transporthjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige transporthjælpere i charlottenlund, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Transport af genstande kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 860.00,- til 2,130.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!