Emil D.
Roskilde
Seneste Anmeldelse
"Kan anbefales"
Afhentning af møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Alle køleskabs flytteopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Roskilde
"Kan anbefales"
Hvidovre
"Super behandling"
Hedehusene
"Flinke gutter der gør det godt og arbejder til opgaven er færdig."
Kokkedal
"Opgaven blev udført af en meget kompetent person. Han kan klart anbefales til andre."
København N
"Super effektiv og hurtig kommunikation 👏"
Birkerød
"Perfekt udført arbejde 👍🏻"
Tølløse
"Super arbejde!"
Gentofte
"Venlig og præcis, god kommunikation."
2 søde og venlige handymænd kom til aftalt tid og udførte arbejdet til UG.
Fældning af 5 træstammer og 5 x stubbefræsning
2,200,-
God og ordentlig fyr.
Fjernelse af skrald i gård og skur
500,-
Super behagelige gutter. Ankomst til tiden. Job udført nøjagtigt som aftalt. Kan ikke gøres bedre. Mine varmeste anbefalinger!
Nedbæring af vaskemaskiner
1,000,-
Til tiden. Venlig. Og klare opgaven hurtigt. 10 ud af 10 stjerner herfra.
Smide skrald ud
600,-
Kom til aftalt tid og udførte et godt arbejde. Kan anbefales.
Hente haveaffald til genbrugsplads
900,-
Super effektiv arbejde To meget søde og imødekommende unge mænd
Bortskaffet etanitplader
2,500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Buskrydning og trampolingravning
8,000 kr
Ringsted
Fjernelse af 3 buske. Udgravning af hul til trampolin. Bortkørsel af jord.
Hjælp til at køre to tunge sofaer til genbrug, skal ned fra første sal og køres til genbrug
700 kr
Ringsted
Skal have kørt to sofaer på genbrugs pladsen, de skal ned fra første sal og køres på genbrugspladser. I må også gerne beholde dem, de er nice, men skal ud herfra snarest pga dårlige minder. Jeg har ikke nogen hænger selv.
Kørsel af affald til genbrugsplads
700 kr
Ringsted
Jeg har en del affald som skal køres til den lokale affaldsplads, 15 min. kørsel fra hvor jeg bor. Det er mest småt brændbart, papir, plast og lidt metal osv. efter oprydning på loft og ejendomme, Du skal have en anhænger. Jeg vil nok mene at det fylder ca. 12 m2 - jeg kan sende foto affaldet er papir, plast, metal osv. - som er sorteret i transparente plastikposer og vil stå ved min indkørsel. - beregn 15 min til at fylde på, - og vel nok 20 min. til at fordele det på de forskellige containere nede på lossepladsen.I alt vil det nok tage en time det hele. Det er bedst hvis du bor i Ringstedområdet, hvis jeg skal have kørt mere affald ud.
Vaskemaskine fjernelse og kørsel
650 kr
Ringsted
Har brug for at få fjernet en vaskemaskine og kørt på genbrug. Er framonteret og står tilgængelig på repos i tidsrummet 8-17
Fjernelse af skimmelsvamp på loft
6,160 kr
Ringsted
I forbindelse med overtagelse af hus konstaterede byggerådgiver skimmelsvamp på loft på spær og bjælker,uden spredning til det øvrige hus. Årsag var Rockwool presset op i tagrygning. Årsag blev fjernet, og skimmelsvampen tørrede ind, og dette skal nu fjernes. Det er et loftsrum på ca. 15 kvm og ca 1 og halv meter til tagryg. Ifølge byggerådgiver er det ikke nødvendigt at tage prøver.
Bortskaffelse asbesttag
5,000 kr
Ringsted
Afhentning 400 eternitpladerne med asbest
Når du står og skal have flyttet nogle møbler med det ene eller det andet formål, er det værd at vide lidt om, hvad du kan forvente. Vi fortæller lidt om her, hvad møbelafhentning omfatter, samt hvilket udstyr der anvendes.
En møbelafhenter tilbyder som regel en række servicer inden for kategorien afhentning af møbler:
Aftal nøje med den, du hyrer, hvad forventningerne er til arbejdet, f.eks. om de pågældende møbler skal stå klar, eller om det forventes at handyhanderen deltager i at skille dem ad eller lignende.
Den person eller det firma, der specialiserer sig i afhentning af møbler, kan have forskellige betegnelser:
Det kan variere, nøjagtigt hvad de enkelte tilbyder afhængigt af deres fokus inden for branchen.
I stedet for at få afhentet sine møbler, er der andre muligheder man selv kan gøre, f.eks.:
Når du bestiller en møbelafhentning, kan det være en god idé at gøre sig disse overvejelser på forhånd:
Den, der kommer og henter dine møbler, bruger en række bestemte redskaber, så afhentningen kan foregå sikkert og effektivt. Dog kommer brugen af remedier også an på, hvad formålet med flytningen er, men udstyret kan blandt andet omfatte:
Normalt medbringer møbelafhentere selv alt nødvendigt udstyr, når de udfører deres service, men det kan afhænge af opgaven og af, hvilke særlige behov der er i forbindelse med dine møbler. Drøft altid med den, som kommer og henter for dig, hvad der er brug for, og hvem der står for det.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven ved opgaveoprettelse. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige møbelafhentere give deres bud på opgaven via Handyhand, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Prisen for møbelafhentning kan blive påvirket af flere faktorer:
Det er desværre ikke muligt at få skattefradrag i forbindelse med afhentning af møbler. Følg med på Skats hjemmeside og se, hvad der giver ret til fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Dem, der typisk kan bruge hjælp til at få hentet møbler, er:
Under afhentning af møbler kan der opstå nogle nye behov, man ikke har forberedt sig på. Tænk derfor det hele igennem så godt som muligt og inddrag f.eks. dette i dine overvejelser:
Nej, når du bruger Handyhand, behøver du ikke at lave en kontrakt. Platformen tager sig af det nødvendige fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet med papirarbejde.
Der findes nogle miljøvenlige tiltag, du med fordel kan sørge for i forbindelse med møbelopgaven. Aftal altid proceduren på forhånd med den, som kommer og skal hjælpe dig, hvis du stiller særlige krav til bæredygtige løsninger:
Som regel kan denne type arbejde godt klares, mens du ikke er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det - især hvis det kræver adgang til dit hjem. Bedømmelser og anbefalinger kan for eksempel være med til at give tryghed, men vurdér det også selv. Tænk f.eks. over.
Selvom det kan være praktisk at få ar’bejdet udført, mens du ikke er hjemme, er det vigtigt, at begge parter er indforstået med aftalen. Drøft derfor en sådan aftale i god tid inden.
Du kan med fordel forberede et par ting, når du skal få afhentet møbler:
Nej, det kræver typisk ikke en særlig uddannelse at afhente møbler. Det er ofte erfaring i branchen, der vægtes højest.
Nogle møbelafhentere hos Handyhand tilbyder garanti for deres arbejde, men ikke alle. Hvis man ønsker garanti, er det vigtigt at drøfte det med den enkelte handyhander, inden opgaven påbegyndes.
Af sikkerhedshensyn bør man være opmærksom på forskelligt i forbindelse med flytning af møbler:
At booke en møbelafhenter gennem Handyhand er nemt og du får en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en møbelafhenter i ringsted til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien møbelafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige møbel afhentere i ringsted, i post nr: 4000 til 4632.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af møbler kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 800.00,- til 8,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!