daytrading hjælp til A-Z
2,000 kr
Herning
Hej jeg søger en som har erfaring I daytrading som vil være behjælpelig med at forklare mig hvordan man sætte en handle igang jeg har læst lidt men er usikker på hvordan man starter den op og lukker a-z.
Bogføringstjenester
Xero bogføring
Xero træning
Bogføringshjælp
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
daytrading hjælp til A-Z
2,000 kr
Herning
Hej jeg søger en som har erfaring I daytrading som vil være behjælpelig med at forklare mig hvordan man sætte en handle igang jeg har læst lidt men er usikker på hvordan man starter den op og lukker a-z.
Bankafstemning i Dinero
1,500 kr
Roskilde
Jeg skal have hjælp til en bankafstemning i Dinero, i et helt nyopstartet firma, så der er under 10 bilag.
Moms og bogføringshjælp
2,500 kr
Haarby
moms årsopgørelse årraport bogføring
Hjælp til at måle ejendom op og sætte nye skelpælse
30,000 kr
Slagelse
Sælger ønsker en ny opmåling af ejendommen inkl. nye skelpæle idet ejendommen bliver lavet om fra blåt areal til rødt areal (se vedhæftet billede), efter aftale med naboejendommen. Derudover skal de nye arealer også tinglyses på begge ejendomme. Det drejer sig om matrikel 13b og 12 i ******* **, *************. Sig til hvis I har brug for flere informationer til at udarbejde et tilbud. Vi indhenter tilbud fra forskellige firmaer.
Personlig assistent til skriveopgaver
300 kr
Online
Genopslag: aktiv: soeger ekstra skribenter så der mere fleksibilitet Skrive til udlejer, vicevært, huslejenævn for mig så jeg ikke sidder med traumet selv gerne på Word online for at følge med i skriveprocessen Kort version Jeg søger som privatperson helst personlig assistance på deltid, bnu en time for 300, og ellers i et par timer ugentligt, helst uddannet PA som er en der udfører PA-opgaver primært til at svare (komplekse ting) for mig - gerne noget jeg selv finder på til og med retssystemet, skriv hvis det har interesse og del gerne til at hygge sig sammen med. For nyligt virker min nøgle ikke til baggården, sikkert for at hindre mig yderligere, og ønsker en til at møde mig når jeg skal møde evt. vicevært ved uddelegering af ny nøgle Lang version Så kan jeg drive min ikke CVR-registreret virksomhed på førtidspension som syg person der er blevet syg af det vi klager over som er grunden til jeg blev syg og røg på førtidspension. Der er tale om evt. indirekte mord- og i hvert fald skadeforsøg som udlejer Karsten Moe og vicevært fra stoevogco. De har gennemført ca. 2 ulovligheder 3 ulovligheder med ond intention til gene for mig og tidl. lejer, men mest mig om måneden siden 2020 og jeg skal være velkommen at bo her for har intet gjort. Lang version Så kan jeg drive min ikke CVR-registreret virksomhed på førtidspension som syg person der er blevet syg delvist af det vi klager over som er grunden til jeg blev syg og røg på førtidspension. Der er tale om evt. mord- og i hvert fald skadeforsøg som udlejer Karsten Moe og vicevært fra Stoevogco, med med Martin som leder, nu angiveligt beboer Jesper som vicevært der ikke er officielt. Deres handlinger skal tilayneladende få det til at ligne at jeg er den der skaber problemer, men når jeg intet har gjort, og fra starten var de uacceptable i adfærd, for sikkert at skabe fjender for profit. Martin begyndte at være skadelig, jeg ønsker hjælp til det ikke er en kamp men en gør det for mig for at jeg kan leve normalt uden fx hårdt indstillet smækken med dør til gene for min UC sygdom de ved jeg har fået, og få taget test af mit drikkevand som er forskellig fra hinanden i køkken og toilet. Politiet har ikke ville, i hvert fald Benjamin så vidt jeg husker han hed jeg snakkede med, det har jeg optaget, ville gøre noget ved det og sagde jeg først skal tage mine medicin mod skizofreni, selvom jeg har sendt et billede der kunne tyde på et bevis (da vi ikke har overvågning pt.)
bogføring plus års moms opgørelse og selvangivelse
4,500 kr
Online
bogføring af mindre posteringer. momsregnskab og årsopgørelse + selvangivelse. der skal bogføres årligt maks 350 bilag
regnskab + årsopgørelse
4,000 kr
Humble
Løbende regnskab + årsopgørelse
Arealoverførsel ( grund deles i 2 efter nedbrændt nabohus)
210 kr
Jelling
Arealoverførsel fra nedbrændt hus som skal deles mellem 2 naboer . Grund skal måles op og ligges ind under 2 matrikeler i 2 lige store dele på den ene side ligger der stadig en garage og et skur plus tinglyses og hvad der ellers er af krav
Opmåling til BBR-opdatering
5,000 kr
Gilleleje
Opmåling af sommerhus til opdatering i bbr registret. Vi kan selv stå for registrering.
Landmåler til drænrør-opmåling
750 kr
Juelsminde
Vi skal bruge en landmåler til at måle op til at søge tilladelse til at omlægge gamle (itugåede) drænrør til en lille bæk i haven. Strækning nok ca. 75-100 meter. Kommunen kræver opmåling af fald og kote - det skal bruges til den ansøgning om tilladelse, vi skal sende til dem.
Skat
2,000 kr
Aarhus C
Udfyld selvangivelse for 2023
Bogholderi og moms i Dinero
750 kr
Online
Søger en bogholder der kan bogføre i Dinero samt indrettet moms og stå for udvidet selvangivelse. Det drejer sig om ca. 100 bilag om året.
En kvalificeret, erfaren og kyndig bogholder kan give værdifuld rådgivning og støtte til din virksomhed. Med nøjagtige og opdaterede finansielle rapporter kan du opbygge prognoser eller gennemgå historiske informationer, der understøtter forretningsforbedring. Din bogholder kan arbejde sammen med dig på stedet eller på afstand, og du vil altid have adgang til dine transaktioner med hjælp fra cloud computing. Her er nogle måder, din bogholder kan hjælpe:
Uanset om du bruger kontant- eller periodiseringsregnskab, kan en bogholder hurtigt afstemme transaktioner, så du altid er opmærksom på din kontantstrøm og økonomi. Ved hjælp af bank feeds, fakturaer og kvitteringer vil de bruge dit regnskabssoftware som Xero og MYOB til at matche transaktioner med de korrekte regnskabskoder for at sikre nøjagtighed i fremtidige rapporter.
En bogholder med yderligere formelle kvalifikationer og erfaring kan blive en certificeret BAS-agent. Dette giver dem mulighed for at forberede og indsende din BAS (moms) og IAS (indkomstskat) til skattekontoret, så du opfylder dine rapporterings- og betalingsforpligtelser. Som en BAS-agent er din bogholder bundet af en adfærdskodeks og forpligtet til at fortsætte med at studere for at opretholde deres certificering.
At håndtere kreditorer og debitorer effektivt er en vigtig del af at sikre en sund likviditet for din virksomhed. Når du ansætter en bogholder i nærheden af dig, vil du have nogen til at fakturere kunder og håndtere gæld, hvis den bliver forsinket, samtidig med at du sikrer, at dine leverandører bliver betalt til tiden.
En bogholder er dygtig til at håndtere løn og pension og vil sørge for, at dit personale får deres rettigheder. Fra skatteerklæringer ved ansættelse, til betalingsoversigter og tidlig opsigelsesbetaling, har din bogholder viden til at sikre, at betalingerne beregnes korrekt hver gang. Løn og pension er underlagt konstante ændringer - det er ikke noget, hverdagsvirksomhedsejere realistisk set kan følge med i. Din bogholder vil være opmærksom på ændringer, der påvirker din virksomhed, og sikre, at dine processer og systemer bliver opdateret, så du fortsat opfylder dine forpligtelser.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
En bogholder har ansvaret for en række finansielle opgaver i en virksomhed, herunder afstemning af bankkonti og kreditkort, håndtering af kreditor- og debitorbogholderi, forberedelse og indsendelse af momsangivelser, lønadministration og betaling af pension. Ved at holde styr på disse opgaver, hjælper din bogholder med at sikre, at dine optegnelser er i orden og klar til din revisor ved skattetid.
En bogholder har ansvaret for at håndtere en virksomheds transaktioner og bogføring, mens regnskabsafdelingen fokuserer på at udarbejde finansielle oplysninger til brug for skatteformål og forretningsforbedring. Det er muligt at ansætte en revisor til at udføre bogføringen, men det vil typisk medføre en højere omkostning.
Mange tror måske, at de kan spare penge ved at føre regnskaberne selv, men i virkeligheden vil en professionel bogholder anvende korrekte regnskabsmetoder og kunne registrere transaktioner på halvdelen af tiden med 100% nøjagtighed. Derudover vil en bogholder minimere din risiko ved at sikre, at du overholder rapporterings- og betalingsforpligtelser som BAS, IAS, pension og løn.
Blandt bogholdere er de mest populære regnskabssoftwareprogrammer Xero, MYOB og Quickbooks. Disse systemer fungerer på en lignende måde, hvilket gør det nemt for de fleste bogholdere at tilpasse sig dit foretrukne system.
Afhængigt af størrelsen på din virksomhed kan du vælge at ansætte en lokal bogholder til at hjælpe dig på ugentlig, månedlig, kvartalsvis eller årlig basis. Hvis din virksomhed er registreret for GST, kan en bogholder, der også er en certificeret BAS-agent, hjælpe dig med at forberede og indsende din regelmæssige virksomhedsaktivitetsrapport til skattekontoret, normalt hver kvartal.
Prisen for bogføring på Handyhand varierer normalt mellem 270 DKK og 900 DKK, afhængigt af din aftale og de tjenester, du har brug for. De fleste bogholdere vil opkræve en timeløn for den tid, der bruges på at håndtere dine finansielle transaktioner. Alternativt kan nogle bogholdere opkræve en fastholdelsesafgift på ugentlig, månedlig eller kvartalsvis basis for at yde løbende hjælp med specifikke opgaver.
Leder du efter en bogholder i nærheden af dig? At føre gode økonomiske optegnelser er en nødvendig del af at drive virksomhed, men det er en opgave, som mange virksomhedsejere kæmper med. Så hvis du er kommet bagud med din bogføring og det er blevet overvældende, behøver du ikke gøre det hele selv eller betale en revisors gebyrer for at gøre det. Find i stedet en bogholder i nærheden af dig, der kan hjælpe dig med at holde styr på din bogføring og økonomi, så du kan få betaling, holde styr på dine udgifter og håndtere dine skatteforpligtelser til tiden.
Om du har brug for hjælp til at rydde op i en bunke af økonomiske opgaver eller du ønsker at få en partner om bord til at håndtere fakturering og lønudbetaling, så har Handyhand den lokale bogholder til dig. Spild ikke timer på at forsøge at finde den rette løsning - få tilbud fra kvalificerede bogholdere i nærheden af dig inden for få minutter efter at have indsendt din opgave.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!