daytrading hjælp til A-Z
2,000 kr
Herning
Hej jeg søger en som har erfaring I daytrading som vil være behjælpelig med at forklare mig hvordan man sætte en handle igang jeg har læst lidt men er usikker på hvordan man starter den op og lukker a-z.
Data indtastning
System skifte
Excel sheets
Filtrering og sortering af data
Generel Data entry
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
daytrading hjælp til A-Z
2,000 kr
Herning
Hej jeg søger en som har erfaring I daytrading som vil være behjælpelig med at forklare mig hvordan man sætte en handle igang jeg har læst lidt men er usikker på hvordan man starter den op og lukker a-z.
Bankafstemning i Dinero
1,500 kr
Roskilde
Jeg skal have hjælp til en bankafstemning i Dinero, i et helt nyopstartet firma, så der er under 10 bilag.
Moms og bogføringshjælp
2,500 kr
Haarby
moms årsopgørelse årraport bogføring
Hjælp til at måle ejendom op og sætte nye skelpælse
30,000 kr
Slagelse
Sælger ønsker en ny opmåling af ejendommen inkl. nye skelpæle idet ejendommen bliver lavet om fra blåt areal til rødt areal (se vedhæftet billede), efter aftale med naboejendommen. Derudover skal de nye arealer også tinglyses på begge ejendomme. Det drejer sig om matrikel 13b og 12 i ******* **, *************. Sig til hvis I har brug for flere informationer til at udarbejde et tilbud. Vi indhenter tilbud fra forskellige firmaer.
Personlig assistent til skriveopgaver
300 kr
Online
Genopslag: aktiv: soeger ekstra skribenter så der mere fleksibilitet Skrive til udlejer, vicevært, huslejenævn for mig så jeg ikke sidder med traumet selv gerne på Word online for at følge med i skriveprocessen Kort version Jeg søger som privatperson helst personlig assistance på deltid, bnu en time for 300, og ellers i et par timer ugentligt, helst uddannet PA som er en der udfører PA-opgaver primært til at svare (komplekse ting) for mig - gerne noget jeg selv finder på til og med retssystemet, skriv hvis det har interesse og del gerne til at hygge sig sammen med. For nyligt virker min nøgle ikke til baggården, sikkert for at hindre mig yderligere, og ønsker en til at møde mig når jeg skal møde evt. vicevært ved uddelegering af ny nøgle Lang version Så kan jeg drive min ikke CVR-registreret virksomhed på førtidspension som syg person der er blevet syg af det vi klager over som er grunden til jeg blev syg og røg på førtidspension. Der er tale om evt. indirekte mord- og i hvert fald skadeforsøg som udlejer Karsten Moe og vicevært fra stoevogco. De har gennemført ca. 2 ulovligheder 3 ulovligheder med ond intention til gene for mig og tidl. lejer, men mest mig om måneden siden 2020 og jeg skal være velkommen at bo her for har intet gjort. Lang version Så kan jeg drive min ikke CVR-registreret virksomhed på førtidspension som syg person der er blevet syg delvist af det vi klager over som er grunden til jeg blev syg og røg på førtidspension. Der er tale om evt. mord- og i hvert fald skadeforsøg som udlejer Karsten Moe og vicevært fra Stoevogco, med med Martin som leder, nu angiveligt beboer Jesper som vicevært der ikke er officielt. Deres handlinger skal tilayneladende få det til at ligne at jeg er den der skaber problemer, men når jeg intet har gjort, og fra starten var de uacceptable i adfærd, for sikkert at skabe fjender for profit. Martin begyndte at være skadelig, jeg ønsker hjælp til det ikke er en kamp men en gør det for mig for at jeg kan leve normalt uden fx hårdt indstillet smækken med dør til gene for min UC sygdom de ved jeg har fået, og få taget test af mit drikkevand som er forskellig fra hinanden i køkken og toilet. Politiet har ikke ville, i hvert fald Benjamin så vidt jeg husker han hed jeg snakkede med, det har jeg optaget, ville gøre noget ved det og sagde jeg først skal tage mine medicin mod skizofreni, selvom jeg har sendt et billede der kunne tyde på et bevis (da vi ikke har overvågning pt.)
bogføring plus års moms opgørelse og selvangivelse
4,500 kr
Online
bogføring af mindre posteringer. momsregnskab og årsopgørelse + selvangivelse. der skal bogføres årligt maks 350 bilag
regnskab + årsopgørelse
4,000 kr
Humble
Løbende regnskab + årsopgørelse
Arealoverførsel ( grund deles i 2 efter nedbrændt nabohus)
210 kr
Jelling
Arealoverførsel fra nedbrændt hus som skal deles mellem 2 naboer . Grund skal måles op og ligges ind under 2 matrikeler i 2 lige store dele på den ene side ligger der stadig en garage og et skur plus tinglyses og hvad der ellers er af krav
Opmåling til BBR-opdatering
5,000 kr
Gilleleje
Opmåling af sommerhus til opdatering i bbr registret. Vi kan selv stå for registrering.
Landmåler til drænrør-opmåling
750 kr
Juelsminde
Vi skal bruge en landmåler til at måle op til at søge tilladelse til at omlægge gamle (itugåede) drænrør til en lille bæk i haven. Strækning nok ca. 75-100 meter. Kommunen kræver opmåling af fald og kote - det skal bruges til den ansøgning om tilladelse, vi skal sende til dem.
Skat
2,000 kr
Aarhus C
Udfyld selvangivelse for 2023
Bogholderi og moms i Dinero
750 kr
Online
Søger en bogholder der kan bogføre i Dinero samt indrettet moms og stå for udvidet selvangivelse. Det drejer sig om ca. 100 bilag om året.
Data entry services omfatter alle de aktiviteter, der er nødvendige for at indsamle, verificere og redigere elektroniske data og derefter indtaste dem i en database eller dokumentationsplatform. Du kan booke remote data entry og freelance data entry Handyhandere, som kan håndtere alle former for data entry-jobs. Skal du have transskriberet optagede møder? Måske skal du registrere salgstal eller lagerbeholdning. Skal din kundedatabase opdateres? Uanset hvilken slags databaser du har brug for at få samlet, organiseret og opdateret, kan du booke de rigtige Handyhandere til at gøre det!
Din data entry Handyhander kan begynde med at organisere data efter format. De kan sortere data på PDF, JPEG, WAV, MPEG, word-filer, excel-regneark eller andre standardformater. De kan lytte til lydfiler, transskribere samtaler eller tjekke tekst, og derefter samle og overføre de relevante data ved at skrive dem ind i et regneark eller en word-fil efter anmodning.
Nogle data entry Handyhandere kan tjekke datakilderne for mangler eller huller, hvor data ikke er blevet opdateret. Efter anmodning kan de påpege, hvilke indtastninger der mangler eller er mangelfulde, og derefter sende dem tilbage, så dit team kan gennemgå og udfylde de manglende data.
Din Handyhander kan oprette et centralt regneark, der indeholder alle de data, du har brug for. De kan sørge for, at regnearkets celler er mærket korrekt, og at oplysningerne er sorteret efter dato, alfabetisk eller i en sorteringsstil, du specificerer. Din Handyhander kan overføre data og skrive dem så hurtigt, som de kan, uden at gå på kompromis med nøjagtigheden og minimere fejl. Du kan også få dem til at bruge en specielt forberedt excel-indtastningsformular, hvis du ønsker det.
Send en kopi til din Handyhander, hvis du har en databasesoftware, som du ønsker at indtaste dataene i. De kan installere softwaren på deres computer for at indsamle data og opdatere din database. Sørg for at få din dataindtastende Handyhander til at acceptere en fortrolighedsaftale eller klausul i din kontrakt for at beskytte dine data og din software. Din Handyhander kan afinstallere den software, du har leveret, når de er færdige med opgaven.
Når data er sorteret og indtastet i en central database, kan din Handyhander korrekturlæse for fejl. De kan tjekke, at dataene er sorteret korrekt og samlet, tjekke for fejl og rette dem på passende vis.
Når databasen er tjekket og klar, kan din Handyhander sende data-samlingen. De kan gemme dataene i et filformat, du angiver, og derefter sende dem på eller før den aftalte deadline. Du kan bede din Handyhander om at slette alle data fra deres computer, når arbejdet er færdigt.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
Dataindtastning er simpelthen processen med at overføre information fra et sted til et andet. Almindelige eksempler inkluderer at indsætte information fra papir til et computersystem, tage data fra et regneark til at indsætte i et customer relationship management (CRM) system, samt sætte salgsdata ind i en rapport.
Dataindtastning kan teknisk set ske på enhver form for arbejde, men hvis du sender fortrolige oplysninger, er det en god idé at få din handyhander til at underskrive en aftale om fortrolighed (NDA) på forhånd.
Der er få kvalifikationer til rådighed for dataindtastningsarbejdere, selvom relaterede færdigheder såsom skrivefærdigheder kan indikere en god kandidat. En anden overvejelse er mængden af dataindtastning og kontorelateret arbejde, som vedkommende tidligere har udført.
Mens nogle mennesker foretrækker at få udført arbejde i deres egen by, er fordelen ved en online markedsplads som Handyhand, at du kan rekruttere arbejdere fra hele Danmark. Dette kan hjælpe i tider, hvor du har brug for flere medarbejdere, hvis du har en stram kursændring, eller hvis du er fra en lille by med få muligheder.
Prisen på dataindtastningsopgaver kan variere betydeligt, afhængigt af arbejdets omfang. I gennemsnit koster dataindtastningsjob på Handyhand mellem 200-750 kroner, hvor 450 kroner er det mest almindelige gebyr.
Handyhand kan matche dig med hurtige, præcise og pålidelige dataindtastningsmedarbejdere. Hvorfor besvære dig med den kedelige proces med at gennemgå dusinvis af regneark med data selv? Lad de bedste dataindtastningsspecialister online gøre det beskidte arbejde for dig, når du bruger Handyhand, så du kan fokusere på at drive din virksomhed.
Alt hvad du skal gøre er at lave et opslag på vores platform. Inkluder alle de vigtige detaljer som din placering, budget, behov og hvor hurtigt du ønsker jobbet udført. Kvalificerede Handyhands vil spørge om dit job og give dig et gratis tilbud. Du kan få flere tilbud inden for få minutter, så lad dig ikke overvælde! Husk at du ikke behøver at acceptere det første tilbud der kommer; tjek hver Handyhands anmeldelser og bedømmelser først for at træffe et informeret valg.
Ja, så hurtigt og enkelt kan det være at booke nogen til at udføre din dataindtastning med Handyhand. Så gå videre, brug den blå knap nu og få alle data sorteret og klar til analyse.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!