Opsætning og oprydning af event i Nordsjælland

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter i Nordsjælland

Event Opsættere til alle dine behov

Opsætning af event

Nedtagning af event

Udskiftning af event

Rådgivning om event

Alle oprydningeventopgaver

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+150.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk gratis forsikring

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste event opsættere i Nordsjælland

Opgaveejer for løst opgaver online

Christine J.

Brøndby

5.0
(29)

Seneste Anmeldelse

"Havde en fantastisk oplevelse med Christine til min datters konfirmation. Der var styr på det hele, og jeg kunne bruge dagen på at være sammen med gæsterne og at nyde dem om min datter. Vi havde bestilt mad udefra, og hun styrede bare opsætning, udskiftning, afrydning af både mad og borde, samtidig med at køkkenet var nydeligt og ryddet. De største anbefalinger herfra, og klart en tanke om at bruge hende gang vores yngste datter skal konfirmeres eller i anden tilsvarende sammenhæng."

Opgaveejer for løst opgaver online

Lotte H.

Birkerød

5.0
(7)

Seneste Anmeldelse

"Super god oplevelse at få hjælp af Lotte. Der har været god kommunikation hele vejen igennem, selvstændig og sød og smilende. Varm anbefaling herfra."

Opgaveejer for løst opgaver online

Karina O.

Herlev

5.0
(14)

Seneste Anmeldelse

"Karina var fantastisk og gjorde at vi kunne nyde vores fest i fulde drag. Vi kan 100% anbefale Karina."

Opgaveejer for løst opgaver online

Sandra S.

Glostrup

4.9
(10)

Seneste Anmeldelse

"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."

Opgaveejer for løst opgaver online

Solvej H.

Værløse

5.0
(3)

Seneste Anmeldelse

"Solvej tog bare styringen i køkkenet 😊 Super eksekveret. Vi fik vores mad leveret ret meget for sent og var lidt urolige, men Solvej havde overblikket og håndterede det hele for os 🥳 De bedste anbefalinger herfra 👍"

Opgaveejer for løst opgaver online

Hannah G.

København N

5.0
(8)

Seneste Anmeldelse

"Det er super"

Opgaveejer for løst opgaver online

Ken M.

Ishøj

Seneste Anmeldelse

"Perfekt til anretning, servering, afrydning og opvask. Medbragte egne knive."

Opgaveejer for løst opgaver online

Mateo y Malena P.

København S

4.9
(25)

Seneste Anmeldelse

"Der kom to piger her og troede de var teenager , men midt i 20'verne . De arbejde fint , godt og grundigt . Der manglede godt nok nogle få forskellige steder , men alt blev lavet oprigtigt fint , Så var glade for dem og kan godt anbefale dem begge to"

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

"Det var en kæmpe fornøjelse at have Frederik og Sandra til at hjælpe til min søns konfirmation.\nAlt blev udført perfekt og i højt humør.\nTAK :-)"

Hjælp til konfoirmationsfest

2,500,-

comment.user?.profileImg

Hjælpsom, flink og god til at bevare roen.

Hjælper til fest (60 mennesker)

1,350,-

comment.user?.profileImg

Hjælp med alt det praktiske til min runde fødselsdagsfest. Virkelig god oplevelse hele vejen rundt. Rigtig søde og dygtige hjælpere. Får mine varmeste anbefalinger. 🌞

Klargøring af buffet og drikkevarer samt afrydning ved fest

2,500,-

comment.user?.profileImg

Perfekt til anretning, servering, afrydning og opvask. Medbragte egne knive.

Servering, oprydning og opvask

1,300,-

comment.user?.profileImg

alt fint - tusind tak

Hjælp til fest

1,700,-

comment.user?.profileImg

Hvis jeg kunne have givet 10 stjerner, hvade jeg gjort det! Christopher var en fantastisk hjælp: selvtænkende og selvkørende med den ypperste service for øje! Kan kun anbefale ham på det varmeste!

Hjælp til mit cocktail party med 30 gæster: fylde mad på buffeten, fjerne tomme fade og tallerkener.

1,250,-

Gennemsnitslig anmeldelser af event opsættere

Baseret på 208 Anmeldelser

4.88
195
6
3
2
2

Opret din første opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Hjælp med at samle Ikea klædeskab

opgaver platform services

Maler

Klargøring af lejlighed til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Havearbejde

Beskæring af 4 større træer

opgaver platform services

IT support

Geninstallering af windows + programmer

opgaver platform services

Elektriker

Installation af Sonos musikanlæg i hus

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Elektriker

Opsætning af lamper i stue og soveværelse

opgaver platform services

Catering

3-retters menu til 14 mennesker

Tidligere opgaver I Nordsjælland

Servering til barnedåb ca 35 prs i Farum

1,300 kr

Farum

Hjælp i tidrummet kl 9.30-17 til barnedåb i Farum i festlokale med alt nødvendig service og køl. Mad (buffet) leveres udefra. Der ønskes hjælp til opdækning anretning af buffet og senere kaffeborde løbende opfyldning (inkl. drikkevarer) afrydning og opvask. Vi har brug for din hjælp kl 9.30 hvor vi mødes i festlokalet og sætter dig ind i vores ønsker. Vi tager selv til kirken senest kl 10.30. Selskabet kommer direkte fra kirke omkring 1200. Vi forventer buffet starter ca. kl 12.30 og derefter kaffe og kage. Lørdag den 8 juni kl 9.30-17

Hjælp til fest med 75 deltagere kl. 14-22

2,000 kr

Hillerød

Brygning af kaffe og the, tærter på fade og anrettes med flourmelis og flødeskum Oprydning af champagneglas, og af kaffebord Modtage sommerbuffet fra Smageriet Dække bord til spisning Stille buffet klar til kl. 18.30 Rydde buffet op og evt. sikre madvare der kan gemmes Rydde borde af og vaske op

Køkkenhjælp til konfirmation

1,000 kr

Nivå

Ønsker hjælp i ca. 5 timer til diverse i forbindelse med konfirmation bl.a. følgende: * klargøring og servering af velkomstdrinks og snacks * klargøring af buffet (leveres udefra) samt afrydning * lave kaffe/te * anrette dessert (kager & frugt) * løbende afrydning af borde * opfyldning af drikkevarer * service skylles af og pakkes i kasser

Serveringshjælp og oprydning

5,000 kr

Espergærde

Søger 3 personer gerne med erfaring til servering af snacks, drikkevarer, basis cocktails, hjælp til buffet og løbende oprydning - 2 den fulde tid 14-24 og 1 yderligere til primetime 14-20

Konfirmations køkkenhjælp

1,800 kr

Nivå

Køkkenhjælp til konfirmation. Sørge for velkomstdrink og vand/vin på borderne. Rydde ud og vaske op (opvaskemaskine). Anrette kagebord og lave kaffe. Fra ca. kl. 13.30 til kl. 17-18.

Fotografering konfirmation

1,000 kr

Jægerspris

Tage ca 10 billeder til konfirmation

Anretning af mad til konfirmation. Hovedretten skal grilles (bøffer mm). Ca. 50 personer.

5,000 kr

Fredensborg

Ca. 50 personer til konfirmation. Telt i haven. Vi skal have en dejlig fest, både hyggelig og sjov, og vi glæder os meget!! Forret som skal anrettes: Caprese m. avocado & foccacia. Hovedret: Bøffer og grønt som skal grilles, nogle salater laves, ovnstegte kartofler og bearnaise skal varmes. Dessert som skal pyntes: Chokolademousse. Anretning af kager/chokolade til kaffen. Alt er indkøbt. Vil gerne have en person som har det fulde overblik over servering osv.. Afregning selvfølgelig derefter! Regner med selv at finde serveringspersonale (som skal blive og også hjælpe til efter maden), medmindre I er et hold som er gode sammen?!

Hvad tilbyder event opsættere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om

Hvorfor hyre en event opsætter med Handyhand?

Der er mange grunde til, hvorfor det kan være en god idé at booke professionel hjælp til opsætning og oprydning af ens event. For det første så slipper man for selv at skulle stå med al den praktiske arbejde, der er forbundet med at afholde et event - uanset om det er et mindre arrangement som fødselsdag eller konfirmation, eller om det er et stort arrangement som firmafest eller bryllup. Dette giver dig mulighed for i stedet at kunne fokusere på de andre aspekter af dit event, og på at nyde tiden sammen med dine gæster. Derudover kan det også være en stor fordel, hvis man ikke har den store erfaring med at afholde events. Her kan de professionelle give dig gode råd og vejledning til, hvordan du bedst muligt kan afholde netop dit event - lige fra opsætningen af lokalet til selve afviklingen af eventet. Endelig kan det også være en fordel, hvis man ønsker at leje et lokale udefra til sit event. Her vil de fleste udlejere typisk kræve, at man selv sørger for opsætning og oprydning - og her kan det altså være en rigtig god idé at booke professionel hjælp. På den måde undgår man nemlig stress og jag i forbindelse med eventet, og man kan i stedet fokusere på de positive aspekter ved arrangementet.

Handyhand gør det nemt at finde en event opsætter i Nordsjælland til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event opsætter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event opsættere i Nordsjælland, i post nr: 2942 til 3670.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Opsætning og oprydning af event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,400.00,- til 5,000.00,- kr.

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!