Opsætning og oprydning af event i Odense

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter i Odense

Event Opsættere til alle dine behov

Opsætning af event

Nedtagning af event

Udskiftning af event

Rådgivning om event

Alle oprydningeventopgaver

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+150.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk gratis forsikring

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste event opsættere i Odense

Opgaveejer for løst opgaver online

Lulu Maria T.

Odense C

5.0
(4)

Seneste Anmeldelse

""Maria er et meget behageligt menneske, som evner at retter ind efter situationen. Kommer i god tid og mødte også op INDEN arrangementet for at se lokalerne inden festen. Er god til at spørge for at være helt sikkert. Styrede køkkenet med grundighed. Jeg følte mig tryg med Maria i køkkenet.""

Opgaveejer for løst opgaver online

Simon A.

Broby

5.0
(16)

Seneste Anmeldelse

"Meget, meget effektiv og rigtig flot arbejde."

Opgaveejer for løst opgaver online

Christine J.

Brøndby

5.0
(29)

Seneste Anmeldelse

"Havde en fantastisk oplevelse med Christine til min datters konfirmation. Der var styr på det hele, og jeg kunne bruge dagen på at være sammen med gæsterne og at nyde dem om min datter. Vi havde bestilt mad udefra, og hun styrede bare opsætning, udskiftning, afrydning af både mad og borde, samtidig med at køkkenet var nydeligt og ryddet. De største anbefalinger herfra, og klart en tanke om at bruge hende gang vores yngste datter skal konfirmeres eller i anden tilsvarende sammenhæng."

Opgaveejer for løst opgaver online

Lise L.

Silkeborg

4.8
(10)

Seneste Anmeldelse

"Arbejdsomme og effektive kvinder🤩"

Opgaveejer for løst opgaver online

Mette E.

Odense C

4.0
(1)

Seneste Anmeldelse

"God hjælp, kan anbefales"

Opgaveejer for løst opgaver online

Simon K.

Glamsbjerg

5.0
(1)

Seneste Anmeldelse

"Super fedt og Simon var fantastisk"

Opgaveejer for løst opgaver online

Hanne V.

Tilst

4.9
(19)

Seneste Anmeldelse

"Meget hyggelig i kontakten. Desværre blev rengøringen ikke godkendt så fik betale yderligere 1400 kr til en anden rengøringsfirma efter fraflytning.."

Opgaveejer for løst opgaver online

Sandra S.

Glostrup

4.9
(10)

Seneste Anmeldelse

"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Han kom og ryddede op efter en havefest for 100 mennesker og kørte skraldet væk. Hurtigt og effektivt må man sige👍🏼

Oprydning efter fest

1,500,-

comment.user?.profileImg

En sød og pligtopfyldende pige som kunne det hele Rigtig fint af sådan en ung pige 🙂😊

Hjælp til fest

2,000,-

comment.user?.profileImg

"Super service"

Servering til fest

1,000,-

comment.user?.profileImg

Super fedt og Simon var fantastisk

En bartender

1,480,-

comment.user?.profileImg

"Maria er et meget behageligt menneske, som evner at retter ind efter situationen. Kommer i god tid og mødte også op INDEN arrangementet for at se lokalerne inden festen. Er god til at spørge for at være helt sikkert. Styrede køkkenet med grundighed. Jeg følte mig tryg med Maria i køkkenet."

Hjælp i køkkenet, konfirmation

750,-

comment.user?.profileImg

Niklas leverer et top professionelt stykke arbejde og er både sød og mega tjekket. Jeg kan anbefale at bruge Niklas til din næste fest.

Konfirmation

1,850,-

Gennemsnitslig anmeldelser af event opsættere

Baseret på 208 Anmeldelser

4.88
195
6
3
2
2

Opret din første opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Hjælp med at samle Ikea klædeskab

opgaver platform services

Maler

Klargøring af lejlighed til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Havearbejde

Beskæring af 4 større træer

opgaver platform services

IT support

Geninstallering af windows + programmer

opgaver platform services

Elektriker

Installation af Sonos musikanlæg i hus

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Elektriker

Opsætning af lamper i stue og soveværelse

opgaver platform services

Catering

3-retters menu til 14 mennesker

Tidligere opgaver I Odense

Servering til konfirmation

2,000 kr

Odense C

Vi behøver hjælp til at - anrette - servere - lune og skære mad til konfirmation. Derudover hjælp til at tage af bordet, rydde op og sætte opvask over. Vi vil beskrive opgaverne grundigt og det vil være lige til at løse. Vi håber også at kunne koordinere maden med køkkenet i forhold til taler osv.. Vi vil gerne have at opgaven løses af 2. Budgettet er samlet for begge hjælpere. Vi regner med at tidsrummet kommer til at være ca. kl. 11:30-19:30.

Anretning, opvarmning af buffet og oprydning herefter til fest aften d. 3 juni i Odense c

3,000 kr

Odense C

Hjælp til klargøring og anretning af buffet, samt oprydning herefter.

Servering til 1 års fødselsdag/navnefest

1,000 kr

Odense C

Fest for ca 50 mennesker. Mad (pølsehorn, pizzasnegle osv.) og kager skal opvarmes og anrettes til buffet. Der skal måske ryddes lidt op i løbet af festen og laves kaffe. Drikkevarer skal også fyldes op løbende. Festen er fra kl 12-18 og der skal nok gøres lidt klar inden.

Hjælp til klargøring af fest middag

Odense

Der kommer 33 gæster i hjemmet og vi vil h’erne have hjælp til klargøring af middag bestilt hos kokken og jomfruen, men vi tager imod gæster.

Fødselsdagsfest med 60 kuverter i Odense C

Odense C

Jeg holder en fødselsdagsfest med buffet fra Kokken & Jomfruen i selskabslokaler ved Grønløkkevej 8B og jeg mangler hjælp til køkken og opsætning/oprydning af buffet Tidsrummet 17.00 - 21:00 17. september 2021

Serveringshjælp til studenterreception - Odense C

Odense C

Afhentning af buffet samt serveringshjælp - alt i Odense C 21/6. Kl. 15:30 - 19:00

Servering og oprydning samt rengøring

Odense C

Servering og oprydning samt rengøring af hus den næste dag i Svendborg området. 5. og evt. 6. September 2020 Opgaven skal løses i Svendborg.

Servering - gå til hånde. Odense C

Odense

Jeg holder housewarming med drinks og fingermad og søger en der vil sørge for at sætte på og tage af bordet og holde øje med at folk får mad og drikke så jeg selv kan koncentrere mig om gæsterne. Jeg tænker omkring 4-6 timer. Du kunne evt. komme og smøre sandwich og hjælpe med at gøre klar. Lørdag den 18. maj ved 12-tiden til sidst på eftermiddagen.

Hjælp i køkkenet til barnedåb

Odense C

Vi skal holde barnedåb den 24/9 i Odense i et forsamlingshus og mangler derfor en til at stå i køkkenet. Opgaverne ville være rydde ud/tage opvask stille drikkevarer frem varme pølsehorn lave kaffe sætte snacks frem til velkomst hælde velkomstdrink op skære frugt til desserten osv. Men ingen decideret madlavning da der kommer en og laver helstegt pattegris. 24/9-17

Servering og oprydning lørdag den 9. maj i Roskilde

Odense

Jeg skal holde min 40 års fødselsdag lørdag den 9. maj i Roskilde og søger i den forbindelse medhjælper(e) som selvstændigt kan tage sig af opfyldning på buffet stille drikkevarer frem fjerne flasker fra borde afrydning opvask og oprydning i køkkenet.. og hvad der nu ellers er i forbindelse med sådan et arrangement. Der kommer imellem 35 og 40 gæster. Lørdag den 9. maj 2015. Gæsterne er inviteret til kl. 18 og jeg satser på at vi er færdige ved 2 tiden. Så jeg tænker at du/i skal være der fra omkring kl. 16.30.

Oprydning og opvaske job

Online

Afrydning af buffetbord. Opvask af service tallerkner fade skåle knive gafler. Opvaskemaskine Lave kaffe te skære lagkager. Anrette dette samt småkager og frugt på buffetbord. Afrydning af buffetbord og borde samt al opvask herefter. 75 gæster lør 10 maj kl 17 - 21/22 4-5 time

Fest i Munkebo fra kl 1700 til 21-22:00.

Online

Hej vi har brug for en 28.12.2013. Arbejdet består at underholde børn 4-5 timer hvor du skal dele popcornslikballoner og hygge med børnene. Det er i Munkebo forsamlingshus.

Hvad tilbyder event opsættere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om

Hvorfor hyre en event opsætter med Handyhand?

Der er mange grunde til, hvorfor det kan være en god idé at booke professionel hjælp til opsætning og oprydning af ens event. For det første så slipper man for selv at skulle stå med al den praktiske arbejde, der er forbundet med at afholde et event - uanset om det er et mindre arrangement som fødselsdag eller konfirmation, eller om det er et stort arrangement som firmafest eller bryllup. Dette giver dig mulighed for i stedet at kunne fokusere på de andre aspekter af dit event, og på at nyde tiden sammen med dine gæster. Derudover kan det også være en stor fordel, hvis man ikke har den store erfaring med at afholde events. Her kan de professionelle give dig gode råd og vejledning til, hvordan du bedst muligt kan afholde netop dit event - lige fra opsætningen af lokalet til selve afviklingen af eventet. Endelig kan det også være en fordel, hvis man ønsker at leje et lokale udefra til sit event. Her vil de fleste udlejere typisk kræve, at man selv sørger for opsætning og oprydning - og her kan det altså være en rigtig god idé at booke professionel hjælp. På den måde undgår man nemlig stress og jag i forbindelse med eventet, og man kan i stedet fokusere på de positive aspekter ved arrangementet.

Handyhand gør det nemt at finde en event opsætter i Odense til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event opsætter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event opsættere i Odense, i post nr: 5000 til 5100.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Opsætning og oprydning af event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 210.00,- til 2,500.00,- kr.

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!