Opsætning og oprydning af event i Storkøbenhavn

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter i Storkøbenhavn

Event Opsættere til alle dine behov

Opsætning af event

Nedtagning af event

Udskiftning af event

Rådgivning om event

Alle oprydningeventopgaver

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+150.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk gratis forsikring

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste event opsættere i Storkøbenhavn

Opgaveejer for løst opgaver online

Christine J.

Brøndby

5.0
(29)

Seneste Anmeldelse

"Havde en fantastisk oplevelse med Christine til min datters konfirmation. Der var styr på det hele, og jeg kunne bruge dagen på at være sammen med gæsterne og at nyde dem om min datter. Vi havde bestilt mad udefra, og hun styrede bare opsætning, udskiftning, afrydning af både mad og borde, samtidig med at køkkenet var nydeligt og ryddet. De største anbefalinger herfra, og klart en tanke om at bruge hende gang vores yngste datter skal konfirmeres eller i anden tilsvarende sammenhæng."

Opgaveejer for løst opgaver online

Hannah G.

København N

5.0
(8)

Seneste Anmeldelse

"Det er super"

Opgaveejer for løst opgaver online

Danny J.

Valby

5.0
(3)

Seneste Anmeldelse

"Danny er imødekommende og giver hurtig respons. Kan anbefales herfra :-)"

Opgaveejer for løst opgaver online

Caroline L.

Frederiksberg

5.0
(1)

Seneste Anmeldelse

"super oplevelse! hyr Caroline"

Opgaveejer for løst opgaver online

Sandra S.

Glostrup

4.9
(10)

Seneste Anmeldelse

"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."

Opgaveejer for løst opgaver online

Cecilie H.

København SV

4.8
(20)

Seneste Anmeldelse

"Exceptionel service !"

Opgaveejer for løst opgaver online

Wen L.

Frederiksberg

5.0
(48)

Seneste Anmeldelse

"Pertentlig"

Opgaveejer for løst opgaver online

Mateo y Malena P.

København S

4.9
(25)

Seneste Anmeldelse

"Der kom to piger her og troede de var teenager , men midt i 20'verne . De arbejde fint , godt og grundigt . Der manglede godt nok nogle få forskellige steder , men alt blev lavet oprigtigt fint , Så var glade for dem og kan godt anbefale dem begge to"

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

"Jeg har været yderst tilfreds med Sandras arbejde.\nMange gange tak for hjælpen.\nMorten"

Oprydning og servering under Kobberbryllupsfest.. samt oprydning og morgenen.

900,-

comment.user?.profileImg

Heidi sørgede for, at vi kunne nyde vores søns dåb til fulde. Kommunikationen var god, og Heidi var meget selvkørende. Stor anbefaling herfra 🙌🏼🤩

Hjælp til servicering, anretning og oprydning til barnedåbsfest

1,000,-

comment.user?.profileImg

"De var en super god hjælp 👍 de klarede opgaven perfekt. De tog sig af det hele, så jeg kunne nyde festen"

Firmajulefrokost - Omhandler opstilling og oprydning af buffet samt løbende oprydning af service

3,400,-

comment.user?.profileImg

Joy was absolutely amazing, I will highly recommend her. She took care of everything by herself. Would for anytime always appreciate Joys work again 🥰

Oprydning og servering til fødselsdagsfest

900,-

comment.user?.profileImg

Amanda Luna er super. Venlig, dedikeret, sans for detaljen, åben, proaktiv og en god til selv at fylde opgaven ud. Hun blender godt ind i selskabet og løser opgaven til punkt pg prikke. Stor anbefaling herfra.

Tjener (Servering, afrydning og opvask til fest)

1,500,-

comment.user?.profileImg

"Vi var super tilfredse med Lotte, som hjalp sikkert og effektivt til ved vores søns konfirmation, så vi kunne læne os tilbage og nyde aftenen."

Serveringshjælp, oprydning og opvask

1,890,-

Gennemsnitslig anmeldelser af event opsættere

Baseret på 208 Anmeldelser

4.88
195
6
3
2
2

Opret din første opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Hjælp med at samle Ikea klædeskab

opgaver platform services

Maler

Klargøring af lejlighed til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Havearbejde

Beskæring af 4 større træer

opgaver platform services

IT support

Geninstallering af windows + programmer

opgaver platform services

Elektriker

Installation af Sonos musikanlæg i hus

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Elektriker

Opsætning af lamper i stue og soveværelse

opgaver platform services

Catering

3-retters menu til 14 mennesker

Tidligere opgaver I Storkøbenhavn

Servering og køkkenhjælp

1,410 kr

Hellerup

Stille buffet frem. Starte og tømme opvaskemaskine, lave kaffe og te. Hjælpe til med at holde køkkenet pænt, men vi bærer selv til og fra køkkenet.

Servering og opvask til barnedåb

1,270 kr

Brøndby

Vi søger 1-2 der kan hjælpe med servering og opvask til vores datters barnedåb, i ca. 4-6 timer. Der skal klargøres velkomstdrinks til vores ankomst efter kirken, og dermed nogen til at tage i mod de første gæster. Vi bliver mellem 40-45 personer. Maden skulle også gerne leveres inden at gæsterne kommer, hvilket I rigtig gerne må hjælpe med at klargøre. Vi ønsker også at der fyldes drikkevarer i køleskabet, og rød/hvidvin samt vand i kander på bordene. Dernæst ønskes hjælp til opvasken efter frokost, samt når kagen og kaffen skal klargøres/laves. Her skal tallerkener, kopper etc. på bordet hvor buffeten stod, og skulle der være rester fra buffeten, skal de pakkes ned. Dåben starter kl. 11.30, og vi forventer at den tager en times tid, efterfulgt at fotografering. Derfor forventer vi ankomst mellem 12.30-13. Der er en kode til døren, hvorfor du/I kan møde op, uden at vi er tilstede. Vi tænker at du/I kan holde fri, når kaffen er serveret, drikke-køleskabet er fyldt og opvasken er taget fra frokosten. Du/I er meget velkomne dagen før, hvor vi selv vi være i lokalet for at pynte op. Her kan I få en idé til, hvor velkomstdrinks, buffet, gaverbord osv. skal stå, samt hvordan køkkenet fungerer. Dette påtænker vi maks tager 1 time.

Køkkenhjælp til konfirmation

1,000 kr

København S

Mangler køkkenhjælp til konfirmation. Holde styr på ankomst af mad til buffet, og lune et par småretter, samt oprydning efter maden. Fra 16:30 - 20:00, med fleksibilitet

Serveringshjælp og oprydning

2,000 kr

Hellerup

Der skal bruges hjælp til at fjerne service fra bordene, fylde vand i flaskerne, rydde op i køkkenet efter maden, lave kaffe. Jeg skal bruge 2 personer

Servering og afrydning

2,120 kr

Hellerup

Hjælp i forbindelse med barnedåb for 60 gæster. Ikke reelt servering, men opfyldning på buffer, afrydning, fylde og tømme opvaskemaskine

Hvad tilbyder event opsættere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om

Hvorfor hyre en event opsætter med Handyhand?

Der er mange grunde til, hvorfor det kan være en god idé at booke professionel hjælp til opsætning og oprydning af ens event. For det første så slipper man for selv at skulle stå med al den praktiske arbejde, der er forbundet med at afholde et event - uanset om det er et mindre arrangement som fødselsdag eller konfirmation, eller om det er et stort arrangement som firmafest eller bryllup. Dette giver dig mulighed for i stedet at kunne fokusere på de andre aspekter af dit event, og på at nyde tiden sammen med dine gæster. Derudover kan det også være en stor fordel, hvis man ikke har den store erfaring med at afholde events. Her kan de professionelle give dig gode råd og vejledning til, hvordan du bedst muligt kan afholde netop dit event - lige fra opsætningen af lokalet til selve afviklingen af eventet. Endelig kan det også være en fordel, hvis man ønsker at leje et lokale udefra til sit event. Her vil de fleste udlejere typisk kræve, at man selv sørger for opsætning og oprydning - og her kan det altså være en rigtig god idé at booke professionel hjælp. På den måde undgår man nemlig stress og jag i forbindelse med eventet, og man kan i stedet fokusere på de positive aspekter ved arrangementet.

Handyhand gør det nemt at finde en event opsætter i Storkøbenhavn til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event opsætter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event opsættere i Storkøbenhavn, i post nr: 900 til 2930.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Opsætning og oprydning af event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,380.00,- til 2,030.00,- kr.

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!