Fokusgruppekandidater

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter nær dig

Fokusgruppeeksperter til alle dine behov

Enkelt fokusgruppe

To-vejs fokusgruppe

Mini-fokusgruppe

Og meget mere...

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+150.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk gratis forsikring

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste fokusgruppeeksperter

Opgaveejer for løst opgaver online

Karina B.

Tølløse

4.8
(32)

Seneste Anmeldelse

"Super arbejde!"

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Vi er ikke helt i mål, men jeg tror og håber, at vi kommer det.

Ophængning af valgplakater i Nordsjælland den 23. oktober 2021 kl. 11.30-17.30.

4,000,-

Gennemsnitslig anmeldelser af fokusgruppeeksperter

Baseret på 1 Anmeldelser

3.00
0
0
1
0
0

Opret din første opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Hjælp med at samle Ikea klædeskab

opgaver platform services

Maler

Klargøring af lejlighed til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Havearbejde

Beskæring af 4 større træer

opgaver platform services

IT support

Geninstallering af windows + programmer

opgaver platform services

Elektriker

Installation af Sonos musikanlæg i hus

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Elektriker

Opsætning af lamper i stue og soveværelse

opgaver platform services

Catering

3-retters menu til 14 mennesker

Tidligere opgaver

Sat inventar op

20,000 kr

Ikast

Skal have sat nyt inventar op i vores butiks lokaler, det er skinner der skal skrues op på væggene. Og vi har ca. 300 kvm. lokaler det skal op i.

Pyro Tekniker

2,000 kr

Ølstykke

Lidt anderledes opslag - men jeg søger en pyro tekniker som kan finde ud af at bruge flame mastere (https://pyrotech.dk/shop/flame-master-1250p.html) til en musikvideo

Visitkort

500 kr

Tinglev

Vil godt have lavet visitkort med dette logo også mit telefon nr: §§§§§§§§ og min mail §§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

Vil du præsentere ARENSBAK på Slush`i filmbyen torsdag

800 kr

København Ø

Du skal stå på en promotion stand sammen med mig og præsentere ARENSBAK overfor 700 gæster. Et innovativt alkoholfrit alternativ til vin

Indkøb og levering af basis VVS materialer

350 kr

København S

JEG SØGET : 12 x PVC rør. Størrelse: diameter 20 mm og længde ~400-500 mm (40-50 cm). Jeg vil gerne betale for, at nogen finder røret (nyt eller en blikkenslagerskrot), skærer det til og leverer det (jeg er i Ørestad). Ingen montering nødvendig. * Piberne skal være rene, da de skal bruges til at lave et aktivitetscenter til et kuld hvalpe

Ophængning af valgplakater i Nordsjælland den 23. oktober 2021 kl. 11.30-17.30.

Rungsted Kyst

Jeg har brug for hjælp til ophængning af valgplakater i Nordsjælland den 23. oktober 2021 kl. 11.30-17.30. Du skal selv medbringe bil og stige. Du afhenter valgplakater og strips hos mig.

Uddeling af flyers

1,200 kr

Frederiksberg C

Vi søger hos Pinploy en eller to friske fyre eller piger, som kan dele flyers ud 2 x 3 timer ved Frederiksberg centret.

Hvad tilbyder fokusgruppeeksperter

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om

Relevante spørgsmål

  • En fokusgruppe er en metode inden for markedsundersøgelser, hvor en lille gruppe mennesker samles for at diskutere og give feedback om et bestemt emne, produkt eller service. Formålet er at indsamle kvalitative data og forstå holdninger, behov og præferencer hos målgruppen. Fokusgrupper bruges ofte til at informere beslutninger om markedsføring, produktudvikling og forbedring af kundetilfredshed.

  • En fokusgruppe er en metode til at indsamle kvalitative data, hvor en gruppe mennesker samles for at diskutere et specifikt emne. En moderator faciliterer diskussionen og stiller spørgsmål for at få deltagerne til at dele deres meninger, holdninger og oplevelser. Dette giver indsigt og feedback, som kan bruges til at informere beslutninger og udvikling af produkter eller tjenester.

  • Formålet med en fokusgruppe er at indsamle kvalitative data og få indsigt i deltageres holdninger, meninger og oplevelser om et specifikt emne. Det bruges til at evaluere produkter, reklamer eller koncepter, identificere behov og ønsker hos målgruppen samt generere idéer og løsninger gennem gruppediskussioner.

  • Når man vælger deltagere til en fokusgruppe, er det vigtigt at identificere målgruppen og formålet med undersøgelsen. Man kan bruge forskellige metoder som screeningsinterviews, spørgeskemaer eller udvælgelse baseret på demografiske faktorer. Det er også vigtigt at sikre en diversitet i deltagerne for at opnå forskellige perspektiver og meninger.

  • For at analysere data fra en fokusgruppe kan man følge disse trin: 1) Transkriber og organiser alle deltageres svar. 2) Identificer temaer og mønstre i svarene. 3) Kategoriser og sammenlign deltageres holdninger og perspektiver. 4) Brug statistiske metoder til at kvantificere data, hvis relevant. 5) Udarbejd en rapport med konklusioner og anbefalinger baseret på analysen.

  • Der er flere fordele ved at bruge en fokusgruppe i markedsundersøgelser. Først og fremmest giver det mulighed for at indsamle kvalitative data og dybdegående indsigt i forbrugernes holdninger, behov og præferencer. Det kan hjælpe virksomheder med at forstå deres målgruppe bedre og udvikle mere målrettede produkter og markedsføringsstrategier. Derudover kan fokusgrupper også fremme interaktion og idéudveksling mellem deltagerne, hvilket kan generere nye perspektiver og ideer. Samlet set kan brugen af fokusgrupper bidrage til mere effektive og velinformerede beslutninger i markedsføringen.