Lise L.
Silkeborg
Seneste Anmeldelse
"Arbejdsomme og effektive kvinder🤩"
Tidsplan og grundplan
Steder
Konsultation
Budgetstyring
For-bryllupsarrangementer
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Silkeborg
"Arbejdsomme og effektive kvinder🤩"
Brøndby
"Venlig og imødekommende"
Tilst
"Meget hyggelig i kontakten. Desværre blev rengøringen ikke godkendt så fik betale yderligere 1400 kr til en anden rengøringsfirma efter fraflytning.."
Brande
""Diana er gaven til festen! Hun har overblik over hele festen og sørger for alt. Hun var den bedste hjælp, som man kunne ønske sig.""
Glostrup
"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Birkerød
"God kommunikation med Lotte"
Holstebro
"det var rigtigt fint alt fyldt tilfredsstillende :-)"
"Diana er gaven til festen! Hun har overblik over hele festen og sørger for alt. Hun var den bedste hjælp, som man kunne ønske sig."
Servering og køkkenhjælp til konfirmation. Maden kommer udefra men skal gøres klar og serveres.
1,600,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Personalefest på ******** **********
6,000 kr
Skjern
Afslutningsarrangement for personale på ******** ********** fredag d. 21.6.
Underholdende tjener til bryllup
2,000 kr
Ringkøbing
(Stum) tjener til at lave lidt spas i løbet af aftenen til bryllup
DJ til fødselsdagsfest 30-60år
6,000 kr
Ikast
Skal bruge en DJ til en fødselsdagsfest med ca. 50-60 voksne i alderen 30-60år. Tænker at have en på fra kl. 18-01 eller noget lign.
Frokostbuffet til 40 personer
15,000 kr
Struer
Indkøb og madlavning af buffet med små lette retter til frokost til 40 personer plus dessert. Ikke en masse kød med færdig kartofler og posesalat 😊. Maden skal anrettes og serveres og der skal ryddes af og vaskes op.
Servering, oprydning og opvask til 2 informationer i samme forsamlingshus
4,000 kr
Tim
Servering, opfyldning, oprydning og opvask. Brug for 4 personer til to konfirmationer i hver deres sal i det samme forsamlingshus. 2 personer til hver konfirmation.
Serveringshjælp til konfirmation
5,000 kr
Tim
Servering, oprydning, opvask til konfirmation. Opfyldning af buffetbord, drikkevare osv. Sørge for at rydde af bordene efterhånden som retterne er serveret, for tomme flasker osv. Sørge for løbende opvaskning af tallerkner, samt oprydning i køkkenet.
Serveringshjælp til bryllup
5,000 kr
Ejstrupholm
Vi skal afholde et bryllup den 10 august. Vi søger 3 til at servere til vores reception 14.30 - 3 retters menu kl 17.30 - hjælpe med drikkevarer - adhoc opgaver i køkkenet - hjælpe med at holde orden -60-65 gæster Lokation: Sans og Samling - Line og Rasmus
Serveringshjælp til bryllup
5,500 kr
Lemvig
Vi ønsker serveringshjælp til vores bryllupsfest nær Lemvig / Struer lørdag d. 1. Juni 2024 fra kl. 13-23. Der skal ikke laves mad og der er heller ikke tallerkenservering, men fade og brugt service skal ind og ud og vaskes op + div. andre små-opgaver.
Zumba underholdning til fødselsdag
1,000 kr
Holstebro
Zumba underholdning i cirka 30 min
Serveringshjælp
1,500 kr
Ulfborg
Serveringshjælp til konfirmationsfest. Anretning og opfyldning af buffet, opfyldning af drikkevarer, afrydning og opvask. Søndag den 28. April i tidsrummet 12-17
Servicering fest 60 personer
3,000 kr
Bredsten
Servering, oprydning og opvask 60 Buffet kommer udefra - 3 serveringer på buffet. Natmad hotdogs tilberedes kl 1 Tidsrum kl 17- 2
Underholdning til konfirmation.. klovn.. ballon.. komiker eller lignende
300 kr
Grindsted
Underholdning til nieces konfirmation søges.. klovn.. ballon oppuster.. komiker.. sanger.. skal vare minimum 30 min og maks 1 time.. kom med forslag.. der er mange børn.
Til fødselsdag
1,500 kr
Holstebro
En sjov rengøringsmand/dame, der kan lave sjov med fødselaren. Fødselaren bliver 40 år. Der er både voksne og børn til festen
Bag hver drømmende, romantiske bryllup er der en travl, livlig bryllupskoordinator. En bryllupskoordinator på dagen hjælper med at indrette ceremoni- og receptionsområderne, overvåger leverandører og er din kontaktperson i en nødsituation. Hvis du spekulerer på, hvad en bryllupskoordinators tjenester inkluderer, så led ikke længere! Her er det udvalg af tjenester, du kan forvente, når du hyrer en bryllupskoordinator på Handyhand:
Et par uger før dit bryllup, kan din bryllupskoordinator træde ind og overtage rollen som din logistikchef. Fra kommunikation med dit bryllupssted til indkøb af eventuelle sidste øjebliks materialer og arbejdskraft, kan bryllupskoordinator tjenester hjælpe med de sidste detaljer til din ceremoni og reception. Dette er især nyttigt, hvis du har et temabryllup, og udseendet og designet skal være konsekvent.
Mens du og din partner planlægger jeres bryllup, kan listen over jeres leverandører begynde at vokse. I kan helt sikkert ansætte en blomsterhandler og en caterer, men I kan også vælge at outsource underholdere, videografer og et helt team af fagfolk for at gøre jeres særlige dag mere mindeværdig. Jeres bryllupskoordinator kan hjælpe med at kommunikere og koordinere med jeres leverandører, så I og jeres kommende ægtefælle kan slappe lidt af og nyde dagen!
At have en gennemgang af ceremonien er afgørende for en problemfri bryllupsdag. Du behøver ikke at være instruktør, fordi din en-dags bryllups koordinator kan gøre det. Din Handyhand kan hjælpe med at koordinere med din bryllupspræst og stedets manager, så hver eneste detalje i programmet fra start til slut går glat. Ingen akavede stilheder, ingen famlen fra det ene programsegment til det næste. Din bryllups koordinator vil have det dækket.
Uanset hvor lille og intimt det kan være, er dit bryllup stadig en begivenhed, og begivenheder skal følge en tidsplan. Din Handyhand kan konstruere en detaljeret tidsplan, som de vil overvåge på selve bryllupsdagen. På den måde kan du være sikker på, at ceremonien kan afsluttes til tiden, receptionen kan starte som planlagt, og alle (inklusive dig og din partner) er lige der, hvor de skal være i programmet.
En revnet brudekjole? En leverandørafbestilling i sidste øjeblik? Eller hvad med en pludselig regnbyge i et udendørs område? Der er faktisk mange ting, der kan gå galt på din bryllupsdag, men du kan forblive rolig og se frem til det! Du kan finde en bryllupsplanlægger, der er uddannet, dygtig og erfaren i at håndtere nødsituationer.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
De fleste af os drømmer om at have et sømløst orkestreret bryllup, men mange ting kan gå galt før, under og efter ceremonien. Du og din partner fortjener at fejre jeres kærlighed, ikke at stresse over stedet, menuen og et par katastrofer imellem. At ansætte en bryllupsplanlægger for en dag er som at få en sikkerhedsnet for dig, dine kære og det bryllup, du har lagt hele dit hjerte i at planlægge.
Hvis du har undret dig over, hvor du kan ansætte en professionel bryllupsplanlægger i nærheden af dig, så er du kommet til det rette sted. Handyhand hjælper med at forbinde dig med dygtige og erfarne bryllupsdagskoordinatorer. Du skal bare indsende din opgave, og du vil få dusinvis af tilbud inden for få minutter!
Og hvis du vil have flere gode nyheder: at ansætte en bryllups koordinator for dagen behøver ikke at være dyrt. Du kan finde en Handyhand til en rimelig og overkommelig pris. Der er ingen grund til at strække dit budget eller ofre kvaliteten og udseendet af dit drømmebryllup. Takket være Handyhand er det muligt at have din bryllupskage og spise den også!
Handyhand gør det nemt at finde en bryllupsplanlægger i spøttrup til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllupsplanlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllupsplanlæggere i spøttrup, i post nr: 6823 til 7884.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllupskoordinator kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 3,000.00,- til 5,130.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!