Michael H.
Odder
Seneste Anmeldelse
"Super professionel og meget behagelig person"
Bygge anneks
Nedrivning anneks
Reparation af anneks
Anneks rådgivning
Alle anneksopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Odder
"Super professionel og meget behagelig person"
Roskilde
"Godt arbejde udført helt som aftalt"
Kastrup
"Utrolig hyggelig person. Kommunikationen kunne have været bedre ift hvad ser skulle til for at få oppgaven udført. Det er ikke mange, der eier metervis af ledning, så måtte lære ud og købe det midt i det hele. Det kunne have været avklarer med bedre kommunikation."
Kolding
"Jimmy,er kanon"
København Ø
"Super effektiv og flot udført arbejde"
Solrød Strand
"Kåre får min bedste anbefaling. Kåre var meget behagelig og nem at have på arbejdsbesøg. Han kom til aftalt tid, dannede sig et overblik over opgaven og da han så jeg manglede stolper, kørte han endda hjem og hentede nogle. Derefter fixede Kåre lynhurtig min reol til UG. Jeg er super tilfreds!"
København NV
"Fuld tilfredshed med det arbejde , som Adam har udført."
Slagelse
"Super rar og dygtig"
Adam kom meget hurtig ud og kiggede på opgaverne, fik målt op og beregnet pris og gik igang få dage efter. Han fixede en masse forskellige opgaver i huset, b.la. Indpakninger af rør og køkken, opsætning af dørkarme og anden afskærmning. God kommunikation og opfølgning, vil helt klart bruge Adam igen, hvis jeg har flere ting der skal laves. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Hus klargøres inden salg - hurtigst muligt
205,-
God service og stor tilfredshed med det endelige produkt
Opsætning af carport
3,000,-
På trods af at opgaven drillede noget gav Allan og hans kollega aldrig op. De blev ved indtil det stod og holdte mig løbende opdateret omkring processen. Mine varmeste anbefalinger herfra.
Samle og montering af Halls Altan 62 drivhus
1,500,-
"Nicolai er super fin fyr, dygtig, arbejdssom. Kan klart anbefales."
Tømrer hjælp til at bygge et havehus (samlesæt)
1,000,-
Kompetent, ordentlig, venlig og har styr på sot fagområde. Jeg bruger gerne Daniel igen. 😀🙌🏼
Bygning af garderobeløsning
1,750,-
Jeg er supertilfreds med Mortens arbejde. Han ved hvad han laver og kommer med gode forslag og forbedringsidéer, som jeg aldrig selv var kommet på😄
Hjemmelavet minidrivhus af gamle vinduer
3,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Skiftet noget træ på garage/anneks samt nogle lister
1,500 kr
Vejby
Skifte en plade (den med huller i) og lister på hjørner. Samt en tvær bund liste på garage låge.
Flytte klinkbeklædningsbrædder fra fortov til garage ca 25m væk.
500 kr
Helsingør
Som beskrevet i overskrift.
Udskiftet et stk træ i taget
5,000 kr
Silkeborg
Udskifte et stk træ i gavlen
Udskiftning af liste og dørtrin på anneks/hytte.
1,000 kr
Struer
Listen ved dørtrin i Anneks/hytte er rådnet væk. Døren hænger. Dørtrin og liste skal udskiftes.
Udskiftning af liste og dørtrin på anneks/hytte.
700 kr
Struer
Listen ved dørtrin i Anneks/hytte er rådnet væk. Døren hænger. Dørtrin og liste skal udskiftes.
Udskiftning af liste og dørtrin på anneks/hytte.
700 kr
Struer
Listen ved dørtrin i Anneks/hytte er rådnet væk. Døren hænger. Dørtrin og liste skal udskiftes.
Udskiftning af liste og dørtrin på anneks/hytte.
700 kr
Struer
Listen ved dørtrin i Anneks/hytte er rådnet væk. Døren hænger. Dørtrin og liste skal udskiftes.
Udskiftet tætningsliste på skydedør
1,600 kr
Allerød
Tætningsliste (børsteliste?) er slidt op - skal fornys. Jeg ved ikke, om der også skal udskiftes evt. tætningsliste under døren
Dør ud til havnen har liste foroven der er gået i stykker og en skrue der er ødelagt.
2,000 kr
Hornbæk
Listen foroven er knækket - og den kan presses ned igen - men den går op hele tiden. Kan eventuelt limes? & skruen fix’es. Men nok best med ny liste/åben-lukke. Kom og kik og find ud af hvad der skal til?
Listen på hoveddøren er slidt og skal skiftes ud. Striv til [email protected]
1,000 kr
Roskilde
Hoveddøren har en list forneden, og den er slidt. En ny list skal monteres.
Nyt håndtag på terrassedør samt skiftet liste
5,000 kr
Nordhavn
På min dør til altanen har et håndtag, som er knækket, så kan ikke åbne eller lukke døren. Så har brug for at få det skiftet. Derudover har jeg brug for at få skifte den sorte tætningsliste der sidder inde i døren.
Rengøring af 38 m2 lejliged og klargøring til næste airbnb guest
350 kr
København N
Engang imellem vil jeg får brug for rengøring og klargøring hjælp til min Airbnb. Du skal kunne gære det mellem klokken 10 og 14.
Søger rengøringshjælp i min ferielejlighed på Aarhus ø
Aarhus C
Jeg skal bruge hjælp til rengøring og klargøring af min ferielejlighed på aarhus Ø. Den bliver udlejet via airbnb så antal gange kan variere. Opgaven tager maks 1 time ad gangen. Den skal udføres imellem 10-15.00 Snarest
Rengøring af mindre villa
Gilleleje
Jeg har brug for at mit hus bliver rengjort mellem to lejere imorgen d. 28.7 mellem kl 12 og 18. Sammen med rengøring hører strygning af linned og håndklæder til 5 personer. 28.7. 19 mellem kl 12- 18
Søger hjælp til rengøring i vores sommerhus
Regstrup
Jeg mangler en person til at gøre grundigt rent mellem Airbnb gæster i 3 timer. Sommerhuset ligger Regstrup er 80 kvm. Du får en intro når vi mødes 😊 Start d. 7. august. Eller senere tidspunkter kan også komme på tale.
Rengøring af lejlighed mellem airbnb udlejninger
Frederiksberg C
Vi har lejet voers lejlighed ud over Airbnb i et par uger i sommerferien og har brug for at få gjort rent imellem og efter gæster på følgende datoer: Rengøring d.18/7 mellem kl.10-14 inkl. skift af lagener og sengetøj på 2 senge inkl.4 dyner og tømme skraldespande Rengøring 25/7 mellem kl.11-14 Det er vigtigt for os at det kan gøres i dette tidsrum. Lejligheden er 122 m2 og rengøringen er inkl. at gå ned med skrald og gulvvask Kunne det være en opgave for dig? 18/7 kl.10-14 og 25/7 kl.11-14
Rengøring af sommerhus
650 kr
Bogense
Vi søger nogen der kan hjælpe med rengøring af vores sommerhus mellem lejere. Det udlejes via Airbnb så rengøring kan finde sted på forskellige dage og vil være nogle gange om måneden (mest i sommermånederne, men også jævnligt resten af året). Det er ca 85 kvadratmeter der skal gøres rent i alt. Rengøringsmidler er til stede, hvis man ikke selv medbriger udstyr.
Hjælp til at gøre rent
750 kr
København S
Jeg har brug for en airbnb rengøring inkl vask af linned og sengetøj d 16/10 eller 17/10 samt d. 27/10 eller 28/10. Lejligheden er 3 værelser og 87 m2
Rengøring, skift af sengetøj mm i forbindelse med AirBNB-udlejning
750 kr
Aarhus C
Kan du hjælpe med rengøring, vande planter, skift af håndklæder og sengetøj på et tidspunkt mellem 10. og 16. juli mellem mine to AirBNB-lejere? Det hele foregår i Aarhus C og du skal kunne gå op til min lejlighed på 4. sal (**** ****** ****). Jeg vil helst have, at du har dokumenteret erfaring eller er anbefalet herinde til den slags opgaver. Vi kan evt ringes ved og aftale nærmere.
Rengøring af sommerhus
600 kr
Bogense
Vi søger nogen der kan hjælpe med rengøring af vores sommerhus. Det er ca 85 kvadratmeter der skal gøres rent i alt. Rengøringsmidler er til stede, hvis man ikke selv medbriger udstyr. Opgaven skal være færdig inden der kommer gæster mandag kl 15
Hovedrengøring af lejlighed i københavn K
København K
Jeg søger en der kan hjælpe mig med en dybdegående hovedrengøring af en 80 km2 lejlighed da der kommer airbnb indtjekning og jeg desværre ikke er hjemme. Dette inkluderer gulvvask skift af sengetøj støvsugning rengøring af alle overflader samt grundig støvsugning mm. Fredag d. 5 starttidspunkt mellem kl. 8:00 og 9:00
Der er mange ting, der skal overvejes, når man bygger et anneks. For det første skal man have styr på grunden - hvor stor er den, og hvordan ligger den i forhold til huset? Dernæst skal man have styr på budgettet - hvor meget har man råd til at bruge på annekset? Og endelig skal man have styr på selve bygningen - hvilket materiale vil man bruge, og hvordan vil indretningen være? Når du har styr på disse tre ting, så kan du begynde at tænke over de mere detaljerede ting. For eksempel skal du have styr på taget - skal det være fladt eller pitched? Og hvilket materiale vil du bruge til taget? Derudover skal du også have styr på vinduerne - her kan du overveje at bruge store panorama-vinduer, så der kommer masser af lys ind. Du skal også have styr på gulvet - her kan det være en god idé at bruge trægulv, da det er nemmere at holde rent. Endelig skal du også have styr på møblerne - her kan det være en god idé at gøre brug af multifunktionelle møbler, så der er plads til både at spise og sove.
Det kan være man har et anneks, som man ikke længere har brug for, og derfor overvejer at få det nedrevet. Dette er dog ikke en opgave, som man selv skal stå for, da det kræver en del viden og erfaring med nedrivning af bygninger. Derudover er det heller ikke en billig opgave at få udført, men det kan dog være pengene værd hvis man gerne vil have fjernet sin gamle bygning. Hvis man gerne vil have et anneks nedrevet, så skal man starte med at finde en virksomhed der kan udfører denne type opgaver. Dette kan typisk gøres via internettet eller telefonbogen. Når du har fundet en virksomhed, så skal du kontakte dem og fortælle dem om din situation og hvad du ønsker at de skal gøre for dig. De fleste virksomheder vil herefter sende en medarbejder ud til dig for at tage et kig på din bygning og give dig et tilbud på hvad det vil koste at få den nedrevet. Nogle virksomheder tilbyder desuden også at stå for alt arbejdet med nedrivningen fra start til slut - herunder transport af affaldet fra byggeriet samt rengøring af arealet efterfølgende.
Annekset er ofte et sted, hvor man kan få lidt ekstra plads. Det er typisk et mindre rum, der ligger udenfor huset, og som man kan bruge til forskellige ting. Annekset kan for eksempel bruges som værksted, men det kan også bruges som et ekstra værelse til gæsterne. Uanset hvad annekset skal bruges til, så er det vigtigt at have det i orden - både indvendigt og udvendigt. Hvis man har et anneks, der trænger til en kærlig hånd, så er det en god idé at starte med at få repareret taget. Taget er ofte det første man ser på et hus eller bygning - og hvis taget ikke er i orden, så vil resten af huset heller ikke se pænt ud. Derfor bør man altid starte med at få repareret taget på sit anneks, hvis man gerne vil have det hele til at se pænt ud igen.
Anneks rådgivning er en virksomhed, der tilbyder rådgivning og vejledning til private og offentlige virksomheder. Anneks rådgivning blev etableret i 1992 af Annette Kjærgaard og er i dag en af Danmarks førende virksomheder inden for erhvervs- og organisationsrådgivning. Virksomheden har kontorer i København, Aarhus, Odense og Aalborg, hvorfra der ydes rådgivning til kunder i hele landet. Anneks rådgivning beskæftiger sig blandt andet med strategisk rådgivning, forandringsprocesser, kommunikation, ledelse og HR. Virksomheden har gennem årene oparbejdet en stor viden om de forskellige aspekter af virksomhedsdrift, hvilket sikrer kunderne den bedst mulige rådgivning.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
Det kommer helt an på, hvor stort et anneks man ønsker. Et lille anneks kan fås for under 100.000 kroner, mens et større anneks kan koste op til 1 million kroner.
Der er mange ting, man skal være opmærksom på, når man skal have et anneks. For det første skal man overveje størrelsen på annekset. Dette afhænger af, hvad formålet med annekset er. Er det til at sove i, eller er det til at opholde sig i? Hvis det er til at sove i, så skal der typisk være plads til en dobbeltseng og et lille klædeskab. Men hvis det er til at opholde sig i, så kan størrelsen variere meget mere. Derudover skal man overveje materialerne. Skal det være træ eller mursten? Og hvilket tag skal der vælges? Skal der vælges et fladt tag eller et tag med en hældning? Endeligt skal man overveje beliggenheden af annekset. Skal det ligge helt ude bagved huset eller måske lige ud til haven? Dette afhænger typisk af grundens størrelse og form.
Der er ikke noget klart svar på, hvor lang tid det tager at opføre et anneks. Det afhænger nemlig af en række forskellige faktorer, herunder størrelsen på annekset, hvilket materiale man vælger at bygge det i, og hvor mange personer der arbejder på projektet. Derudover kan det også have betydning for tidsforbruget, hvis man vælger at bygge et anneks selv eller få professionelle til at gøre det. Hvis man vælger at bygge selv, kan det godt tage lidt længere tid, da man ikke har den samme erfaring som professionelle. Men uanset om man vælger at bygge selv eller få professionelle til at gøre det, så er der nogle overvejelser, man skal gøre sig inden opførelsen af annekset. Det er blandt andet vigtigt at have styr på økonomien - både fordi der ofte vil være en del udgifter forbundet med opførelsen af annekset, men også fordi der kan være en række forskellige regler og love, som man skal overholde. Derfor er det en god idé at undersøge de forskellige regler og love inden opførelsen af annekset. På den måde kan man undgå unødvendige problemer undervejs i processen.
Der er mange grunde til, hvorfor man skal booke hjælp til opførelse af et anneks. For det første, så er det ikke alle, der har den fornødne viden og erfaring til at bygge et anneks selv. Det kræver nemlig en del viden om både materialer og teknikker for at kunne bygge et solidt anneks, som kan holde i mange år fremover. Derudover kræver det også en del tid at bygge et anneks selv - især hvis man ikke har gjort det før. Hvis man derimod booke professionel hjælp til at bygge sit anneks, så slipper man for al den stress og jag, som det ellers kan give. Professionelle vil typisk have styr på alt lige fra materialer til teknikker, og de vil samtidig også have meget mere erfaring med at bygge annekser end de fleste andre. Derfor kan de ofte også garantere et bedre resultat - både når det kommer til udseende og holdbarheden af annekset.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!