Lise L.
Silkeborg
Seneste Anmeldelse
"Arbejdsomme og effektive kvinder🤩"
Styring af event
Planlægning
Organisering
Event eksperter
Alle bryllups behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Silkeborg
"Arbejdsomme og effektive kvinder🤩"
Brande
""Diana er gaven til festen! Hun har overblik over hele festen og sørger for alt. Hun var den bedste hjælp, som man kunne ønske sig.""
Brøndby
"Venlig og imødekommende"
Tilst
"Meget hyggelig i kontakten. Desværre blev rengøringen ikke godkendt så fik betale yderligere 1400 kr til en anden rengøringsfirma efter fraflytning.."
Glostrup
"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Birkerød
"Kan kun give mine varmeste anbefalinger, alt blev udført perfekt 🙂"
"Diana er gaven til festen! Hun har overblik over hele festen og sørger for alt. Hun var den bedste hjælp, som man kunne ønske sig."
Servering og køkkenhjælp til konfirmation. Maden kommer udefra men skal gøres klar og serveres.
1,600,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Servering af mad og Bartender efterfølgende fra ca 16.30 - 02
2,000 kr
Herning
Vi skal holde fødselsdagsfest. Der er knap 60 gæster. Vi har 2 kokke der laver maden. Der skal serveres ved bordet - mad og drikke samt opvask. Der er industriopvasker. Der er også andet hjælp. Efter maden skal der laves drinks i baren - så godt hvis man har erfaring i dette.
Servering og hjælp til større fødselsdagsfest
3,000 kr
Herning
Servering og afrydning/opvask i forbindelse med fødselsdagsfest for ca. 85 personer, lørdag den 9. December 2023 kl. ca. 1130 til 1630. Der vil være velkomstdrink, portionsanrettet forret, buffet og herefter kaffe/kage. Der er “kogekone”, så opgaven er at hjælpe til, hvor der er behov. Umiddelbart skal bruges to personer.
Servering Herrefest
1,000 kr
Herning
Servering til herrefest et par timer.
Hjælp til fest
1,500 kr
Herning
Opgave ikke relevant mere - men kan ikke finde ud af at slette den.
Kok - teambuilding 30 personer
17,500 kr
Herning
Ca 30 personer som inddeles i 3-4 hold. Teambuilding - de 3-4 hold forbereder og tilbereder 3-4 retter som de serverer for deres kollegaer. De er absolut ikke kokke, men de skal lave flotte retter. Derfor er en vis supervision vigtig. 4. eller 11. November
Ballonbue
1,200 kr
Herning
Vi skal have lavet en ballonportal Se vedhæftede billed
Servering/rydde af
1,500 kr
Herning
Varme mad og stille frem til buffe. Tage maden ud/ vaske op rydde af og gøre klar til kaffen.
Varme mad, stille frem, og tage af
1,500 kr
Herning
Vi søger 2 der kan hjælpe i køkkenet med at varme og anrette mad til buffe. Tage ud efter vi har spist og få det vasket op/ ryddet væk. Gøre klar til kaffen også fri.
bespisning til kobberbryllup
Herning
bespisning af gæster ( 50-80 stk ca. )
Servering og opvask til konfirmation
2,000 kr
Herning
Konfirmation i spejderhytte m 40 gæster. Opgaver: Klargøre velkomstdrinks. Modtage mad fra slagteren (bliver leveret på adressen) og gøre det klar til løbende servering. Klargøring af velkomstdrinks. Sætte mad og drikkevarer frem på buffet: forret, hovedret og dessert. Afrydning og opvask.
Hjælp til oprydning v fest
Herning
Rydde borde og sætte i opvaskemaskinen. Sørge for drikkevarer mv. Ca 40 gæster 18. Juni 2022 Kl 12 til ca 15
Barpasser m.m.
Hillerød
Vi har brug for en til at sørge for en bar med ‘skænk selv’ beholdere med drinks løbende bliver fyldt op, holde området indbydende, snackopfyldning og let afrydning. Det er en privat fest med ca. 60 deltagere.
Kok til bryllup
Hillerød
Vi har brug for en kok til vores bryllup der bliver holdt i et forsamlingshus lidt udenfor Hillerød. Vi får maden leveret udefra (men stedet havde alle deres kokke udlejet). Det er portionsanretning af forretten og resten er buffet. Så maden skal blot varmes, kødet skæres og hovedretten og desserten anrettes på fade. Der vil være 3 personer der hjælper til i køkkenet, servering, opfyldning og lignende. Det drejer sig om tidsrummet fra cirka kl.15.30 og til desserten er serveret. Vi bliver omkring 65-70 gæster.
Servering og oprydning til fødselsdagsfest
Hillerød
Der er inviteret ca. 60 gæster til spisning (frokost). Der vil være behov for anretning af buffet (maden kommer færdiglavet og på fade udefra), og til opvarmning af kød, kartofler og sauce, men vi har to store ovne, da festen holdes i et fælleshus. Kødet skal desuden udskæres. Vi har desuden brug for hjælp til opfyldning af tallerkener ved buffetbordet samt til afrydning efterfølgende og til opfyldning af drikkevarer og til opvask og kaffebrygning mv.
Hjælp til lægning af teltgulv m.m.
Hillerød
Hjælp til at lægge ca. 70 m2 teltgulv, opsætning af stole og borde m.m. til privat fest.
Servering 14. August 2021
Hillerød
Vi holder en privat fest og har brug for lidt hjælp til at servere forret, anrette buffet og bære ud og rydde af.Ca 32 gæster
Fest koordinator
Hillerød
Festkoordinator til et privat selskab på ca. 60 personer. Du skal sørge for det som vi som værter ellers ville have haft fokus på, så vi kan fokusere på gæsterne. Du skal selvfølgelig ville være en af de udførende men samtidig koordinere de to til tre yderligere personer som skal hjælpe til ved festen. Arrangementet er drikkevarer, snacks fra kl 14, over i en grillmiddag og videre til drinks og snacks til kl 02.
Servering og klargøring af mad til konfirmation
Hillerød
Vi har bestilt mad ude fra som skal varmes, og stilles an til buffet. Der ud over almindelig opgaver som oprydning, kaffe/the brygning mm. til konfirmation
Servering/opvask mm.
Hillerød
Hej, Har bruge for en person til servering, opvask mm.... i forbindelse med en privat fest i hillerød.Opgaven skal udføres d. 9.oktober fra kl. 17:00 til max 23:00 i hillerød.
Din bryllupsdag kan være lige så fortryllende, som du forestiller dig, men kun en dygtig og erfaren bryllupsplanlægger kan gøre det muligt. Og selvom omfanget af færdigheder og tjenester kan variere fra Handyhand til Handyhand, er her hvad din professionelle bryllupsplanlægger kan få gjort, når du hyrer dem gennem Handyhand:
Planlægger du et charmerende lille havebryllup? Hvad med et boho-chic et? Uanset hvilket tema du og din ægtefælle har i tankerne, kan din bryllupsarrangør hjælpe dig med at videreudvikle det. Din Handyhand kan komme med et stemningsbræt eller en digital præsentation med foreslåede farvepaletter, dekorationer og buketstilarter, der bringer din idé til live. Derefter kan de hjælpe dig med at finde de nødvendige materialer og kontakte andre professionelle for at hjælpe med at bygge, designe og installere eventuelle specialfremstillede indretninger og arrangementer.
Mange par kæmper med at oprette og holde sig til et budget. Heldigvis kan din Handyhand hjælpe med at oprette et budget, så du og din kommende ægtefælle ikke kommer ud af kurs. Desuden kan de også hjælpe med at spore og dokumentere omkostninger, opsummere forventede og faktiske udgifter og oprette detaljerede rapporter. På denne måde kan du se frem til rene og organiserede økonomi før og efter brylluppet.
Efter at have fundet dit tema og udarbejdet dit budget, kan din Handyhand hjælpe dig med at finde det perfekte sted. Uanset om du drømmer om et kirkebryllup eller en ceremoni ved stranden, kan din bryllupsplanlægger hjælpe dig med at søge efter og booke dine ceremoni- og receptionsområder. En bryllupsplanlægger til destinationer kan også hjælpe dig med at undersøge resorts, booke hotelværelser og arbejde sammen med en rejseagent om alt andet, du måtte have brug for til turen.
Bag hver bryllup er der et omfattende team bestående af blomsterhandlere, kokke, entertainere, fotografer og designere. Og for par, der vælger at klare deres bryllup selv, kan det være stressende og overvældende at forhandle med og koordinere alle disse professionelle. En certificeret bryllupsplanlægger kan hjælpe med at udarbejde kontrakter, forhandle med og afslutte aftaler med alle slags bryllupsleverandører. De kan endda arbejde sammen med din bryllupsdagskoordinator under din prøvemiddag.
Dagen er kommet, og hvis der er nogen, der kan hjælpe dig ned ad kirkegulvet, så er det din bryllupsplanlægger. Din luksus bryllupsplanlægger kan hjælpe med at styre din gæsteliste, overvåge gaver og personlige ejendele, og arrangere transport af eventuelle materialer eller udstyr, der skal flyttes fra et sted til et andet. Din Handyhand kan også hjælpe dig med at komme op med og udføre aktiviteter for dine gæster og andre rejseplan detaljer for destination bryllupper.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
At planlægge dit bryllup bør føles som en drøm, der går i opfyldelse, men det kan være mere stressende end du tror. Fra at konceptualisere dit tema til at underholde dine gæster kan hele processen være udmattende og overvældende. Heldigvis kan du og din ægtefælle ansætte en bryllupsarrangør til at hjælpe jer med at forberede jer til den store dag.
Takket være Handyhand har det aldrig været så nemt at ansætte bryllupsplanlægningstjenester. Du skal blot indsende din opgave på vores platform og forvente dusinvis af tilbud fra bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Du kan også se anmeldelser fra andre nygifte par, så du kan finde den professionelle, der matcher dine drømme, din vision og dit budget.
Mange bryllupsprofessionelle kan være overprissat, men ikke på Handyhand. Når du opretter din opgave på Handyhand, kan du angive den pris, som du og din ægtefælle har råd til. Vores platform kan forbinde dig til pålidelige og troværdige tjenester fra erfarne bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Book i dag, og du kan se frem til et stressfrit bryllup med kærligheden i dit liv!
Handyhand gør det nemt at finde en bryllups planlægger i herning til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllups planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllups planlæggere i herning, i post nr: 6823 til 7884.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllupsplanlægger kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,430.00,- til 2,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!