Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Venlig og imødekommende"
Styring af event
Planlægning
Organisering
Event eksperter
Alle bryllups behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Venlig og imødekommende"
Sorø
"Super Service, god kommunikation fra start til slut og opgaven blev løst med smil og gå på mod. Jeg kan på det varmeste anbefale Sacha som vil bære mit første valg fremadrettet. Der var tale om rund fødselsdag 20 personer."
Glostrup
"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Birkerød
"Kan kun give mine varmeste anbefalinger, alt blev udført perfekt 🙂"
Køge
"Heidi var super at hbe med på vores store dag! Vi havde en god samtale optil, for at være sikker på at forventningerne til arrangementet var afstemt. Hun og hendes kolega var smilende og fra de trådte ind ad døren, var der ingen bekymringer. Vi slappede totalt af og kunne nyde dagen. Der var bare styr på det!"
Herlev
"Karina var en kæmpe hjælp til vores konfirmationsfest. Hun arbejdede effektivt, selvstændig og med et kæmpe overblik. Vi kunne læne os tilbage og nyde dagen uden at skænke alt det praktiske en tanke. Vi er fuldt ud tilfredse🙏"
Ishøj
"Perfekt til anretning, servering, afrydning og opvask. Medbragte egne knive."
Heidi var super at hbe med på vores store dag! Vi havde en god samtale optil, for at være sikker på at forventningerne til arrangementet var afstemt. Hun og hendes kolega var smilende og fra de trådte ind ad døren, var der ingen bekymringer. Vi slappede totalt af og kunne nyde dagen. Der var bare styr på det!
Servering/afrydning bryllup
6,250,-
Hej
Hjælp til servering
2,500,-
Når jeg normalt skal anmelde, efterlader jeg normalt altid 1 stjerne til det ekstraordinære. Det gør jeg ikke denne gang. Den hyggelige finurlige og ekstrem søde kvinde vi fik ind af døren ku sku sit kram. Hold op en byrde der forsvandt fra vores skuldre, til vores bryllups reception. Vi ses helt klart igen. ❤️
Hjælp til fest
1,600,-
Det var en fornøjelse at have Christine ude og hjælpe til vores julefrokost.
Servering og afrydning
1,300,-
Christian er meget venlig og imødekommende og god til samarbejde. Christian mødte op en dag inden festdagen, til møde for introduktion af hus og opgaver.
Servering, afrydning, opvask mm til rund fødselsdag
1,000,-
Sød, imødekommende, effektiv og selvstændig. Kæmpe anbefaling herfra!
Hjælp til at stille mad frem (buffet ikke servering), rydde af og vaske op (industriopvaskemaskine)
2,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Hjælpende hånd/tjener til bryllup
5,000 kr
Skælskør
Vi skal holde bryllup og har derfor brug for ca 3 personer som tjenere/hjælpende hånd i løbet af dagen (ca 15:00-24:00). - Hjælp til reception (opsætning af reception) - Servere snacks & drinks til reception - Hjælp til oprydning efter reception - Servere mad til aften (60-65 gæster, shared food), sørge for drikkevarer - Opvask & oprydning efter mad
Bartender
2,000 kr
Skælskør
Vi søger en bartender til vores bryllup, og det kommer nok til at være i tidsrummet 21-04. Vi skal nok sørge for at alting er der, du skal bare lave drinks til os :) Kom gerne med et bud på pris Mvh Monique og Morten
Serveringspersonale til bryllup
1,000 kr
Skælskør
Jeg skal bruge noget serverings personale til vores store dag, du skal sætte maden op på fade, og tage folks tomme tallerkener ud når de er færdige. Så skal der også laves kaffe i løbet af dagen, og gøres kage bord klar. Det vil så også siges at du/i skal tage opvasken i løbet af dagen. Vi har dækket bordere op på forhånd så det skal i ikke være bekymret for :) Det eneste krav der er, er at du/i skal have en hvid skjorte på og sorte bukser. Har du/i evt flere sprøgsmål så kontakt mig gerne!
Hjælp til bryllup
8,000 kr
Skælskør
Søger en bryllupsplanlægger
Servering til bryllup
Skælskør
Jeg vil høre om I kan hjælpe med Servering til bryllup med 66 spisende gæster. Dato: 25. juni 2022 Sted: Lystskoven Slagelsevej 48 4230 Skælskør Vi har styr på mad og kol. Vi vil gerne have jeres hjælp til - servering af bryllupsmiddag og drikkevarer (vin og vand) under middagen - afrydning af service og opvask Vores program for middagen ses nedenfor (tidspunkter kan justeres lidt alt efter mængden af indslag) 4 snacks (serveres ca. kl. 17:30) forret ca. kl. 18:30 Hovedret kl. 20 Dessert kl. 22 Alt er portionsanrettet. Det kan dog være at hovedretten skal gå to gange men det forventer jeg ikke. Hvis muligt vil jeg gerne have et tilbud med og uden overtjener. 25. juni 2022 kl. 16-24
Praktiske opgaver til konfirmation
Skævinge
Vi skal bruge en til en konfirmation d. 14/08 fra 10-15 som kan være praktisk person med lidt overblik. . Da maden bliver buffet, er det kun forret der skal serveres. Ellers er det mest opfyldning og afrydning. Kunne du være interesseret i den opgave og hvad vil det evt. koste? Det er fest i haven med kok og grill og vi bliver 35 pers.HilsenRasmus
Julefest i Det Røde Pakhus
Skælskør
Jeg søger to personer til hjælp fra kl 17.00 til kl. 2400 Arbejdet består i servering til tag selv bord afrydning og opvask. Ligeledes søger jeg en person til rengøring næste dag I ca 3 timer. 3. December 2021
Køkkenhjælp ved 50 års fødselsdagsfest.
Online
Jeg har brug for en person til at hjælpe med opfyldning af buffet oprydning efter velkomstdrink og efter mad opvask fjerne tomme flasker kaffebrygning osv. Ikke servering ved bordene. Maden er bestilt og bliver leveret kl. ca. 17.30. Gæster kommer kl. 18 og vi går til bords ca. 18.30 så der er brug for køkkenhjælpen fra kl. 17.30-ca. 22.00 eller 22.30.
Din bryllupsdag kan være lige så fortryllende, som du forestiller dig, men kun en dygtig og erfaren bryllupsplanlægger kan gøre det muligt. Og selvom omfanget af færdigheder og tjenester kan variere fra Handyhand til Handyhand, er her hvad din professionelle bryllupsplanlægger kan få gjort, når du hyrer dem gennem Handyhand:
Planlægger du et charmerende lille havebryllup? Hvad med et boho-chic et? Uanset hvilket tema du og din ægtefælle har i tankerne, kan din bryllupsarrangør hjælpe dig med at videreudvikle det. Din Handyhand kan komme med et stemningsbræt eller en digital præsentation med foreslåede farvepaletter, dekorationer og buketstilarter, der bringer din idé til live. Derefter kan de hjælpe dig med at finde de nødvendige materialer og kontakte andre professionelle for at hjælpe med at bygge, designe og installere eventuelle specialfremstillede indretninger og arrangementer.
Mange par kæmper med at oprette og holde sig til et budget. Heldigvis kan din Handyhand hjælpe med at oprette et budget, så du og din kommende ægtefælle ikke kommer ud af kurs. Desuden kan de også hjælpe med at spore og dokumentere omkostninger, opsummere forventede og faktiske udgifter og oprette detaljerede rapporter. På denne måde kan du se frem til rene og organiserede økonomi før og efter brylluppet.
Efter at have fundet dit tema og udarbejdet dit budget, kan din Handyhand hjælpe dig med at finde det perfekte sted. Uanset om du drømmer om et kirkebryllup eller en ceremoni ved stranden, kan din bryllupsplanlægger hjælpe dig med at søge efter og booke dine ceremoni- og receptionsområder. En bryllupsplanlægger til destinationer kan også hjælpe dig med at undersøge resorts, booke hotelværelser og arbejde sammen med en rejseagent om alt andet, du måtte have brug for til turen.
Bag hver bryllup er der et omfattende team bestående af blomsterhandlere, kokke, entertainere, fotografer og designere. Og for par, der vælger at klare deres bryllup selv, kan det være stressende og overvældende at forhandle med og koordinere alle disse professionelle. En certificeret bryllupsplanlægger kan hjælpe med at udarbejde kontrakter, forhandle med og afslutte aftaler med alle slags bryllupsleverandører. De kan endda arbejde sammen med din bryllupsdagskoordinator under din prøvemiddag.
Dagen er kommet, og hvis der er nogen, der kan hjælpe dig ned ad kirkegulvet, så er det din bryllupsplanlægger. Din luksus bryllupsplanlægger kan hjælpe med at styre din gæsteliste, overvåge gaver og personlige ejendele, og arrangere transport af eventuelle materialer eller udstyr, der skal flyttes fra et sted til et andet. Din Handyhand kan også hjælpe dig med at komme op med og udføre aktiviteter for dine gæster og andre rejseplan detaljer for destination bryllupper.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
At planlægge dit bryllup bør føles som en drøm, der går i opfyldelse, men det kan være mere stressende end du tror. Fra at konceptualisere dit tema til at underholde dine gæster kan hele processen være udmattende og overvældende. Heldigvis kan du og din ægtefælle ansætte en bryllupsarrangør til at hjælpe jer med at forberede jer til den store dag.
Takket være Handyhand har det aldrig været så nemt at ansætte bryllupsplanlægningstjenester. Du skal blot indsende din opgave på vores platform og forvente dusinvis af tilbud fra bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Du kan også se anmeldelser fra andre nygifte par, så du kan finde den professionelle, der matcher dine drømme, din vision og dit budget.
Mange bryllupsprofessionelle kan være overprissat, men ikke på Handyhand. Når du opretter din opgave på Handyhand, kan du angive den pris, som du og din ægtefælle har råd til. Vores platform kan forbinde dig til pålidelige og troværdige tjenester fra erfarne bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Book i dag, og du kan se frem til et stressfrit bryllup med kærligheden i dit liv!
Handyhand gør det nemt at finde en bryllups planlægger i skælskør til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllups planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllups planlæggere i skælskør, i post nr: 4000 til 4632.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllupsplanlægger kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 2,500.00,- til 5,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!