Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Venlig og imødekommende"
Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Venlig og imødekommende"
Silkeborg
"Arbejdsomme og effektive kvinder🤩"
Glostrup
"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."
København N
"De største anbefalinger herfra! Hannah og Simone var super søde og effektive som serveringshjælp til vores konfirmationsfest. De havde styr på det hele og vi kunne hygge os med vores gæster. Stort tak!"
Herlev
"Karina var en kæmpe hjælp til vores konfirmationsfest. Hun arbejdede effektivt, selvstændig og med et kæmpe overblik. Vi kunne læne os tilbage og nyde dagen uden at skænke alt det praktiske en tanke. Vi er fuldt ud tilfredse🙏"
Odense C
""Maria er et meget behageligt menneske, som evner at retter ind efter situationen. Kommer i god tid og mødte også op INDEN arrangementet for at se lokalerne inden festen. Er god til at spørge for at være helt sikkert. Styrede køkkenet med grundighed. Jeg følte mig tryg med Maria i køkkenet.""
Ishøj
"Perfekt til anretning, servering, afrydning og opvask. Medbragte egne knive."
Tilst
"Meget hyggelig i kontakten. Desværre blev rengøringen ikke godkendt så fik betale yderligere 1400 kr til en anden rengøringsfirma efter fraflytning.."
En sød og pligtopfyldende pige som kunne det hele Rigtig fint af sådan en ung pige 🙂😊
Hjælp til fest
2,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Konfirmation
1,500 kr
Svendborg
Velkomst drinks + Bruschetta (Det er forlavet dvs riste brød og anrette det) Hjælpe med at sætte mad frem til buffet (Det bliver leveret varmt - bortset fra sovsen der skal varmes) Dessert med lavakage med blød midte i ovnen + Is kugle og et par bær(lavakagen er lavet og skal bare lige varmes) + drikkevarer og tage service fra bordene, rydde pænt op i køkkenet. Ca.40 gæster. Meget rolig stemning. Løn: 150,00 i timen forventet. Start omkring kl.12.00
En fødselsdagskage til d.22.2.24
400 kr
Svendborg
Kan du lave en flot cylinderformet regnbue kage med 6 lag af sandkage i rød, orange, gul, grøn blå, lilla, med smørcreme imellem lagene. Pyntet med fondant rundt om kagen og med tallet '20" på toppen? (Fødselsdagskage) ca. 6-10 personer, så kontakt mig gerne med et tilbud 😊
Servering
1,000 kr
Svendborg
Servere mad til en frokost
Der skal laves Aperol Spritz på Valdemar slot i Svendborg
1,300 kr
Svendborg
Vi skal bruge 2 personer til at servere Aperol Spritz fra en Aperol vogn. Ingen erfaring er påkrævet men godt kundeservice hjerte er et must.
Hjælp til fest
2,000 kr
Svendborg
Det er at fylde op med drikkevarer med mere lidt opvask og afrydning ja og et lille smil til gæsterne
Catering, mat, drikke, 65 personer
10,000 kr
Svendborg
Hei, vi ser etter noen som kan fikse litt catering/servering på bryllupsdagen. Det er snakk om apperitif/bobler etter seremonien på ettermiddagen og rydding/serverer vin og drikke under middagen på kvelden. Vi er åpne til tilbud som også inkl. maten ellers fikser vi mat/drikke separat.
Tjenere til fest
600 kr
Svendborg
Vi skal have 2 tjenere til at severe kanapeer og bobler til vores bryllupsreception.
Servering til bryllup 27/8-22
Svendborg
Vi søger 1-2 personer til hjælp med servering til vores bryllup d. 27/8-22 (50 personer). Lokation er ikke afgjort endnu men det bliver i Svendborg omegn (Tåsinge eller Gudbjerg) Opgaverne bliver: - Gøre velkomstdrinks klar - Varme og opsætte buffet - Fylde buffet op efter behov - Rydde af efter buffet - Let opvask - Fylde drikkevarer op 27/8-22
Hjælp til konfirmation den 26. 2022.
Svendborg
Søger to personer til hjælp ved konfirmationsfest i telt i egen have. Opgave består af velkomstdrink servering og anretning af tapas efterfølgende buffet og kagebord ..opfyldning oprydning kaffebrygning osv. evt. den ene til at grille. 26 maj 2022
Svendborg Hjælp til afrydning og opvask mm. til privat arrangement
Svendborg
Ryd mad og tallerkner af og vask op i løbet af aftenen. Også gerne servering af ´vin under middagen. Vi er blot 24 der er kok til anretning af maden. Lørdag den 25. september kl. 17-22.
Underholdning til begivenhed
5,000 kr
Svendborg
Party for around 60 people (Danish). Event - two people celebrating their birthdays (both are Danish, father and son). I want to find an Danish speaking entertainer for 2-3 hours, who would be able to entertain the guests with some activities (f.e. Competitions or something like this) (but gusts are still supposed to be able to eat). I will provide more details if needed. 24 of July, Svendborg
Fest
Svendborg
Hjælp til at lave lidt kaffe og tage af borene D16/11 kl 1200
Fødselsdagsfest.
Online
Jeg søger en hjælp til at sætte pålægsfade på tag selv bord. Fadene er anrettet Derudover skal du hjælpe med at tage ud af bordene og sætte i opvaskeren og evt. tømme denne og sætte tingene på plads + opfyldning af drikkevarer + kaffebrygning og sætte kaffekopper på bordet. ( forefalden arbejde ) Festen holdes nær lystbådehavnen i Svendborg den 9-11 2013. Jeg regner med hjælp fra kl 18 - ca. 22.
Det er vigtigt at kunne planlægge i god tid (nogle gange op til 12 måneder i forvejen), især ved større arrangementer. Din eventplanlægger fra Handyhands platform kan holde alt på sporet og bevæge dit event fremad ved at trække på sin kreative vision og sine organisatoriske evner på hvert trin. De fleste eventplanlæggere klarer regelmæssigt events som:
Eventplanlægning handler ikke kun om glitter og glamour - de kan også sørge for, at dit firmaarrangement fremstår poleret og professionelt. Firmaarrangementer omfatter konferencer, seminarer, produktlanceringer, prisuddelinger og endda reklamestunts. Uanset hvad din begivenhed er, kan din planlægger få enhver virksomheds- eller brancheevent til at føles mere speciel og mindre som arbejde. For det første mødes de med dig for at diskutere din vision, dit budget og dine forventninger til eventen. Dernæst udvikler de en strategi, der hjælper med at bringe dit tema til live. Derfra finder de passende leverandører, der kan levere alt, hvad du har brug for til arrangementet. Nogle planlæggere af firmaarrangementer kan også hjælpe med destinationskonferencer, så du kan være sikker på, at alt er klar, når du ankommer.
En bryllupsplanlægger kan hjælpe med at gøre din drømmedag til virkelighed. De mødes med dig for at tale om, hvordan du vil have din bryllupsdag til at se ud og føles, og så finder de en måde at gøre din drøm til virkelighed. De tænker på alt, så du ikke behøver at gøre det, såsom at lave et bryllupsbudget, finde leverandører, arrangere transport og pynte de valgte festlokaler. De holder dig informeret hele vejen igennem og holder sig til en tidslinje for at sikre, at det hele sker på den rigtige måde. Ved at engagere en eventplanlægger får du fuld kontrol uden stress og jag. Mange eventplanlæggere tilbyder også event management-tjenester for at hjælpe alt med at køre glat på dagen, så du kan være involveret så meget eller så lidt, som du vil.
Uanset om det er dit barns temafødselsdag eller en sofistikeret soiree for voksne, kan din eventplanlægger hjælpe med at koordinere og organisere en fødselsdagsfest, der vil blive husket i årevis. Din eventplanner hjælper dig med at finde lokaler, catering, balloner, underholdning og fødselsdagskage til din begivenhed. Nyd en særlig begivenhed med venner og familie, velvidende at der er taget hånd om selv de mindste detaljer. Fra opsætning til oprydning vil din eventplanlægger sørge for, at din fest forløber uden problemer.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for en eventplanlægger til at organisere dit bryllup, forretningskonference eller milepælsfødselsdag? Uanset om du har brug for hjælp til en lille sammenkomst eller en virksomhedsomspændende konference, er det vigtigt at finde en eventplanlægger, der vil forstå og gennemføre din vision for begivenheden. Outsource din eventplanlægning og fjern stress og overvældelse fra din næste fest, så du kan gå ind til en storslået begivenhed, hvor intet detalje er blevet glemt.
Handyhand kan sætte dig i forbindelse med de bedste eventplanlæggere i nærheden af dig, som vil omsætte din vision til en mindeværdig begivenhed, der vil få dine gæster til at tale. Ansæt din eventplanlægger, og så er alt, der er tilbage at gøre, at slappe af og nyde festen.
Handyhand gør det nemt at finde en event planlægger i svendborg til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event planlæggere i svendborg, i post nr: 5000 til 5985.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Planlægger til event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 530.00,- til 6,500.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!