Lise L.
Silkeborg
Seneste Anmeldelse
"Arbejdsomme og effektive kvinder🤩"
Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Silkeborg
"Arbejdsomme og effektive kvinder🤩"
Brande
""Diana er gaven til festen! Hun har overblik over hele festen og sørger for alt. Hun var den bedste hjælp, som man kunne ønske sig.""
Brøndby
"Venlig og imødekommende"
Tilst
"Meget hyggelig i kontakten. Desværre blev rengøringen ikke godkendt så fik betale yderligere 1400 kr til en anden rengøringsfirma efter fraflytning.."
Glostrup
"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."
København N
"De største anbefalinger herfra! Hannah og Simone var super søde og effektive som serveringshjælp til vores konfirmationsfest. De havde styr på det hele og vi kunne hygge os med vores gæster. Stort tak!"
Frederiksberg C
"Jeg fik fantastisk hjælp fra Dalida og Nicole til en privatfest, hvor de hjalp til med servering, afrydning mm. De var proaktive, foreslog selv løsninger og havde styr på det, så jeg blot kunne nyde aftenen. Klar anbefaling herfra!"
"Diana er gaven til festen! Hun har overblik over hele festen og sørger for alt. Hun var den bedste hjælp, som man kunne ønske sig."
Servering og køkkenhjælp til konfirmation. Maden kommer udefra men skal gøres klar og serveres.
1,600,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Servering af mad og Bartender efterfølgende fra ca 16.30 - 02
2,000 kr
Herning
Vi skal holde fødselsdagsfest. Der er knap 60 gæster. Vi har 2 kokke der laver maden. Der skal serveres ved bordet - mad og drikke samt opvask. Der er industriopvasker. Der er også andet hjælp. Efter maden skal der laves drinks i baren - så godt hvis man har erfaring i dette.
Servering og hjælp til større fødselsdagsfest
3,000 kr
Herning
Servering og afrydning/opvask i forbindelse med fødselsdagsfest for ca. 85 personer, lørdag den 9. December 2023 kl. ca. 1130 til 1630. Der vil være velkomstdrink, portionsanrettet forret, buffet og herefter kaffe/kage. Der er “kogekone”, så opgaven er at hjælpe til, hvor der er behov. Umiddelbart skal bruges to personer.
Servering Herrefest
1,000 kr
Herning
Servering til herrefest et par timer.
Hjælp til fest
1,500 kr
Herning
Opgave ikke relevant mere - men kan ikke finde ud af at slette den.
Kok - teambuilding 30 personer
17,500 kr
Herning
Ca 30 personer som inddeles i 3-4 hold. Teambuilding - de 3-4 hold forbereder og tilbereder 3-4 retter som de serverer for deres kollegaer. De er absolut ikke kokke, men de skal lave flotte retter. Derfor er en vis supervision vigtig. 4. eller 11. November
Ballonbue
1,200 kr
Herning
Vi skal have lavet en ballonportal Se vedhæftede billed
Servering/rydde af
1,500 kr
Herning
Varme mad og stille frem til buffe. Tage maden ud/ vaske op rydde af og gøre klar til kaffen.
Varme mad, stille frem, og tage af
1,500 kr
Herning
Vi søger 2 der kan hjælpe i køkkenet med at varme og anrette mad til buffe. Tage ud efter vi har spist og få det vasket op/ ryddet væk. Gøre klar til kaffen også fri.
bespisning til kobberbryllup
Herning
bespisning af gæster ( 50-80 stk ca. )
Servering og opvask til konfirmation
2,000 kr
Herning
Konfirmation i spejderhytte m 40 gæster. Opgaver: Klargøre velkomstdrinks. Modtage mad fra slagteren (bliver leveret på adressen) og gøre det klar til løbende servering. Klargøring af velkomstdrinks. Sætte mad og drikkevarer frem på buffet: forret, hovedret og dessert. Afrydning og opvask.
Hjælp til oprydning v fest
Herning
Rydde borde og sætte i opvaskemaskinen. Sørge for drikkevarer mv. Ca 40 gæster 18. Juni 2022 Kl 12 til ca 15
Barpasser m.m.
Hillerød
Vi har brug for en til at sørge for en bar med ‘skænk selv’ beholdere med drinks løbende bliver fyldt op, holde området indbydende, snackopfyldning og let afrydning. Det er en privat fest med ca. 60 deltagere.
Kok til bryllup
Hillerød
Vi har brug for en kok til vores bryllup der bliver holdt i et forsamlingshus lidt udenfor Hillerød. Vi får maden leveret udefra (men stedet havde alle deres kokke udlejet). Det er portionsanretning af forretten og resten er buffet. Så maden skal blot varmes, kødet skæres og hovedretten og desserten anrettes på fade. Der vil være 3 personer der hjælper til i køkkenet, servering, opfyldning og lignende. Det drejer sig om tidsrummet fra cirka kl.15.30 og til desserten er serveret. Vi bliver omkring 65-70 gæster.
Servering og oprydning til fødselsdagsfest
Hillerød
Der er inviteret ca. 60 gæster til spisning (frokost). Der vil være behov for anretning af buffet (maden kommer færdiglavet og på fade udefra), og til opvarmning af kød, kartofler og sauce, men vi har to store ovne, da festen holdes i et fælleshus. Kødet skal desuden udskæres. Vi har desuden brug for hjælp til opfyldning af tallerkener ved buffetbordet samt til afrydning efterfølgende og til opfyldning af drikkevarer og til opvask og kaffebrygning mv.
Hjælp til lægning af teltgulv m.m.
Hillerød
Hjælp til at lægge ca. 70 m2 teltgulv, opsætning af stole og borde m.m. til privat fest.
Servering 14. August 2021
Hillerød
Vi holder en privat fest og har brug for lidt hjælp til at servere forret, anrette buffet og bære ud og rydde af.Ca 32 gæster
Fest koordinator
Hillerød
Festkoordinator til et privat selskab på ca. 60 personer. Du skal sørge for det som vi som værter ellers ville have haft fokus på, så vi kan fokusere på gæsterne. Du skal selvfølgelig ville være en af de udførende men samtidig koordinere de to til tre yderligere personer som skal hjælpe til ved festen. Arrangementet er drikkevarer, snacks fra kl 14, over i en grillmiddag og videre til drinks og snacks til kl 02.
Servering og klargøring af mad til konfirmation
Hillerød
Vi har bestilt mad ude fra som skal varmes, og stilles an til buffet. Der ud over almindelig opgaver som oprydning, kaffe/the brygning mm. til konfirmation
Servering/opvask mm.
Hillerød
Hej, Har bruge for en person til servering, opvask mm.... i forbindelse med en privat fest i hillerød.Opgaven skal udføres d. 9.oktober fra kl. 17:00 til max 23:00 i hillerød.
Det er vigtigt at kunne planlægge i god tid (nogle gange op til 12 måneder i forvejen), især ved større arrangementer. Din eventplanlægger fra Handyhands platform kan holde alt på sporet og bevæge dit event fremad ved at trække på sin kreative vision og sine organisatoriske evner på hvert trin. De fleste eventplanlæggere klarer regelmæssigt events som:
Eventplanlægning handler ikke kun om glitter og glamour - de kan også sørge for, at dit firmaarrangement fremstår poleret og professionelt. Firmaarrangementer omfatter konferencer, seminarer, produktlanceringer, prisuddelinger og endda reklamestunts. Uanset hvad din begivenhed er, kan din planlægger få enhver virksomheds- eller brancheevent til at føles mere speciel og mindre som arbejde. For det første mødes de med dig for at diskutere din vision, dit budget og dine forventninger til eventen. Dernæst udvikler de en strategi, der hjælper med at bringe dit tema til live. Derfra finder de passende leverandører, der kan levere alt, hvad du har brug for til arrangementet. Nogle planlæggere af firmaarrangementer kan også hjælpe med destinationskonferencer, så du kan være sikker på, at alt er klar, når du ankommer.
En bryllupsplanlægger kan hjælpe med at gøre din drømmedag til virkelighed. De mødes med dig for at tale om, hvordan du vil have din bryllupsdag til at se ud og føles, og så finder de en måde at gøre din drøm til virkelighed. De tænker på alt, så du ikke behøver at gøre det, såsom at lave et bryllupsbudget, finde leverandører, arrangere transport og pynte de valgte festlokaler. De holder dig informeret hele vejen igennem og holder sig til en tidslinje for at sikre, at det hele sker på den rigtige måde. Ved at engagere en eventplanlægger får du fuld kontrol uden stress og jag. Mange eventplanlæggere tilbyder også event management-tjenester for at hjælpe alt med at køre glat på dagen, så du kan være involveret så meget eller så lidt, som du vil.
Uanset om det er dit barns temafødselsdag eller en sofistikeret soiree for voksne, kan din eventplanlægger hjælpe med at koordinere og organisere en fødselsdagsfest, der vil blive husket i årevis. Din eventplanner hjælper dig med at finde lokaler, catering, balloner, underholdning og fødselsdagskage til din begivenhed. Nyd en særlig begivenhed med venner og familie, velvidende at der er taget hånd om selv de mindste detaljer. Fra opsætning til oprydning vil din eventplanlægger sørge for, at din fest forløber uden problemer.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for en eventplanlægger til at organisere dit bryllup, forretningskonference eller milepælsfødselsdag? Uanset om du har brug for hjælp til en lille sammenkomst eller en virksomhedsomspændende konference, er det vigtigt at finde en eventplanlægger, der vil forstå og gennemføre din vision for begivenheden. Outsource din eventplanlægning og fjern stress og overvældelse fra din næste fest, så du kan gå ind til en storslået begivenhed, hvor intet detalje er blevet glemt.
Handyhand kan sætte dig i forbindelse med de bedste eventplanlæggere i nærheden af dig, som vil omsætte din vision til en mindeværdig begivenhed, der vil få dine gæster til at tale. Ansæt din eventplanlægger, og så er alt, der er tilbage at gøre, at slappe af og nyde festen.
Handyhand gør det nemt at finde en event planlægger i herning til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event planlæggere i herning, i post nr: 6823 til 7884.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Planlægger til event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,430.00,- til 2,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!