Nikolaj B.
Aalborg
Seneste Anmeldelse
"Fuldt ud tilfreds.😊😀"
Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Aalborg
"Fuldt ud tilfreds.😊😀"
Aalborg SØ
"To seje kvinder der hoppede på fraflytning rengørring. De havde styr på det fra første øjeblik de trådte ind af døren."
Aalborg
""Natascha gør et godt stykke arbejde. Fik hjælp til rengøring, herunder fraflytning af lejlighed. Skinnende resultat. 😀""
Silkeborg
"Arbejdsomme og effektive kvinder🤩"
Brøndby
"Venlig og imødekommende"
Tilst
"Meget hyggelig i kontakten. Desværre blev rengøringen ikke godkendt så fik betale yderligere 1400 kr til en anden rengøringsfirma efter fraflytning.."
Glostrup
"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."
det var rigtigt fint alt fyldt tilfredsstillende :-)
Servering til 60 års fødselsdag på Lynggaarden ved Tranum, Brovst
3,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Henna-tatoveringer til firmafest
2,000 kr
Aalborg
SISSEL EDELBO afholder 20 års fødselsdag for alle vores ansatte (cirka 20 personer), hvor temaet er ******. Vi vil i den forbindelse gerne lave henna-tatoveringer - både få det lavet og lære, hvordan man gør. Færgen til Eg**** koster (20 kr. - betaler vi), og der er tale om 1-2 timer. Kan I give en pris gerne både med og uden materialer/værktøj? På forhånd tak! // Sarah, SISSEL EDELBO
Køkkenpersonale til konfirmation
1,500 kr
Aalborg
Køkkenpersonale til konfirmation. Modtagelse af mad fra cateringfirma. Opvarming af mad. Klargøring og afrydning af buffet. Lave kaffe efter buffet. Oprydning og opvask af service. Ca. 30 gæster
Servering og generel køkkenhjælp til 30 års fødselsdag
2,000 kr
Aalborg
En 30 års fødselsdagsfest med omtrent 55 gæster - estimeret 8 timers arbejde (omtrent 17:00 - 01:00) Opgaverne består I: Skænke op til velkomstdrinks og servere dette Anrette buffet og skænke vin og vand op Hente tomme flasker og sætter nye drikkevarer ind og sætter nye på køl (hovedsageligt vin og vand, da der vil være fadølsanlæg som gæsterne selv betjener) Sørge for at der bliver brygget kaffe og lavet te Gør klar med kaffe kopper, sukker, mælk og sætte desserten ind (fra leveret catering/buffet) Pakke maden væk (evt. så den kan komme med hjem i poser og skåle, hvis muligt) Hjælpe med at vaske op Hjælp med natmaden (formegentligt hot dogs), mellem opvask, kaffe og afrydning. Der er adgang til to køkkener i fælleshuset med ovn, opvaskemaskine og service (bestik, tallerkner etc.)
Bartender
10,000 kr
Aalborg
Jeg skal bruge en bartender der kan stille op med fri cocktail bar fra kl 23-02 til 69 gæster til et bryllup Brylluppet holdes på Utzon Center i Aalborg tænker at der bliver tale om ca 8 forskellige cocktails - der aftales på forhånd hvilke
Barnedåb
Aalborg
Da vores kære datter skal døbes, mangler vi 2-3 serverings personer. Det er søndag d.3 september fra kl.10-17. Der kommer en slagter og skære kød ud men ellers skal I anrette og sørge for at alle gæster har en fest.
Hjælp i køkkenet og stille ting frem til konfirmation
500 kr
Aalborg
Sørger en de kan hjælpe med at stille ting frem og hjælpe med maden når den ankommer til konfirmation ... Fylde drikkevarer op ved langbordet samt vand i kander på bordene.
Anretning
500 kr
Aalborg
Anretning af brød og pålæg til barnedåb. Varmning af småting i ovn - ikke tilberedning. Tungen skal blot lunes.
Event
5,000 kr
Aalborg
Vi vil holde et lancerings event af en kjole til kvinder, her skal vi bruge små mad ting, som udviser ekslusivitet. Vi regner med 2 apitizers pr. person og vi regner med der kommer 150
Køkkenhjælp til bryllup
500 kr
Aalborg
Køkkenhjælp søges til bryllup i Aalborg fredag d. 3/3 ca. fra kl. 11.30 - 15.30. Vi bliver ca. 50 personer, og der er buffet med kærlig selvbetjening. Opgaverne består blandt andet af: - afhentning af mad - klargøring inden gæsterne kommer (fx tænde stearinlys, stille kolde drikkevarer på bordet) - afrydning efter buffet og sætte i opvaskemaskinen - løbende sørge for kolde drikkevarer på bordene - lave kaffe Vh Rasmus og Sara
Hjælp til rengøring og madlavning
1,000 kr
Aalborg
Eftersom at jeg har en travl hverdag søger jeg en der kan hjælpe med at lave mad samt rengøring hver uge. Det tænkes at det er hver søndag, hvor der bruges en hel dag på det.
Servering
700 kr
Aalborg
Hjælp til at varme flutes, sætte buffet på bordet, tage af bordet og sætte i opvasker
Køkkenhjælp ved barnedåb
2,000 kr
Aalborg
Køkkenhjælp ved barnedåbsfest for ca. 40 personer: Der kommer brunch-buffet udefra, som skal anrettes på buffetbord. Opfyldning af drikkevarer, kaffe og te Afrydning og opvask (i prof. industriopvaskemaskine) Anretning af kagebord inkl. kaffe Hjælp til at varme hotdogs (pølser/brød) på gasgrill. Fest starter ca. 12.30 og forventes slut ca. 19.00. Mødetid aftales nærmere.
Det er vigtigt at kunne planlægge i god tid (nogle gange op til 12 måneder i forvejen), især ved større arrangementer. Din eventplanlægger fra Handyhands platform kan holde alt på sporet og bevæge dit event fremad ved at trække på sin kreative vision og sine organisatoriske evner på hvert trin. De fleste eventplanlæggere klarer regelmæssigt events som:
Eventplanlægning handler ikke kun om glitter og glamour - de kan også sørge for, at dit firmaarrangement fremstår poleret og professionelt. Firmaarrangementer omfatter konferencer, seminarer, produktlanceringer, prisuddelinger og endda reklamestunts. Uanset hvad din begivenhed er, kan din planlægger få enhver virksomheds- eller brancheevent til at føles mere speciel og mindre som arbejde. For det første mødes de med dig for at diskutere din vision, dit budget og dine forventninger til eventen. Dernæst udvikler de en strategi, der hjælper med at bringe dit tema til live. Derfra finder de passende leverandører, der kan levere alt, hvad du har brug for til arrangementet. Nogle planlæggere af firmaarrangementer kan også hjælpe med destinationskonferencer, så du kan være sikker på, at alt er klar, når du ankommer.
En bryllupsplanlægger kan hjælpe med at gøre din drømmedag til virkelighed. De mødes med dig for at tale om, hvordan du vil have din bryllupsdag til at se ud og føles, og så finder de en måde at gøre din drøm til virkelighed. De tænker på alt, så du ikke behøver at gøre det, såsom at lave et bryllupsbudget, finde leverandører, arrangere transport og pynte de valgte festlokaler. De holder dig informeret hele vejen igennem og holder sig til en tidslinje for at sikre, at det hele sker på den rigtige måde. Ved at engagere en eventplanlægger får du fuld kontrol uden stress og jag. Mange eventplanlæggere tilbyder også event management-tjenester for at hjælpe alt med at køre glat på dagen, så du kan være involveret så meget eller så lidt, som du vil.
Uanset om det er dit barns temafødselsdag eller en sofistikeret soiree for voksne, kan din eventplanlægger hjælpe med at koordinere og organisere en fødselsdagsfest, der vil blive husket i årevis. Din eventplanner hjælper dig med at finde lokaler, catering, balloner, underholdning og fødselsdagskage til din begivenhed. Nyd en særlig begivenhed med venner og familie, velvidende at der er taget hånd om selv de mindste detaljer. Fra opsætning til oprydning vil din eventplanlægger sørge for, at din fest forløber uden problemer.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for en eventplanlægger til at organisere dit bryllup, forretningskonference eller milepælsfødselsdag? Uanset om du har brug for hjælp til en lille sammenkomst eller en virksomhedsomspændende konference, er det vigtigt at finde en eventplanlægger, der vil forstå og gennemføre din vision for begivenheden. Outsource din eventplanlægning og fjern stress og overvældelse fra din næste fest, så du kan gå ind til en storslået begivenhed, hvor intet detalje er blevet glemt.
Handyhand kan sætte dig i forbindelse med de bedste eventplanlæggere i nærheden af dig, som vil omsætte din vision til en mindeværdig begivenhed, der vil få dine gæster til at tale. Ansæt din eventplanlægger, og så er alt, der er tilbage at gøre, at slappe af og nyde festen.
Handyhand gør det nemt at finde en event planlægger i aalborg til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event planlæggere i aalborg, i post nr: 7700 til 9990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Planlægger til event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 650.00,- til 2,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!