Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Venlig og imødekommende"
Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Venlig og imødekommende"
Herlev
"Karina var en kæmpe hjælp til vores konfirmationsfest. Hun arbejdede effektivt, selvstændig og med et kæmpe overblik. Vi kunne læne os tilbage og nyde dagen uden at skænke alt det praktiske en tanke. Vi er fuldt ud tilfredse🙏"
Glostrup
"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Birkerød
"Kan kun give mine varmeste anbefalinger, alt blev udført perfekt 🙂"
Ishøj
"Perfekt til anretning, servering, afrydning og opvask. Medbragte egne knive."
Værløse
"Solvej tog bare styringen i køkkenet 😊 Super eksekveret. Vi fik vores mad leveret ret meget for sent og var lidt urolige, men Solvej havde overblikket og håndterede det hele for os 🥳 De bedste anbefalinger herfra 👍"
København S
"Jeg er desværre ked af at måtte give en dårlig anmeldelse, men "rengøringen" af lejligheden var desværre under al kritik. Der var beskidt før rengøringen, hvilket også var beskrevet i opgaven, at der så er ligeså beskidt efter, gør det tydeligt at rengøringen er yderst mangelfuld. Malena var flink og rar, men arbejdet er udført så dårligt, at jeg desværre må give en dårlig rating."
Meget venlig og imødekommende. En fin fornemmelse for, hvad gæsterne ved bordet mangler
Hjælp til servering og opvask
1,400,-
Vi havde Hannah og hendes veninde til at hjælp til vores fest. De var så gode til at sætte frem, ordne køkkenet og opvask med et smil.
Hjælp til servering og opvask til havefest
2,500,-
Mathilde og Emilie har været en stor hjælp i forbindelse med vores nytårsfest. De arbejder 100% selvstændigt, er ansvarlige og søde at være sammen med. Varm anbefaling herfra.
Hjælp ifbm. fest: anretning, servering, opvask/afrydning
5,000,-
Hannah og hendes veninde var effektive, søde og imødekommende. De anrettede forretten på flotteste vis. Hun får mine varmeste anbefalinger
varmet mad der bliver leveret, anrettet til buffet og opfyldning/oprydning under middagen.
3,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Konfirmationsbrunch for 68
10,000 kr
Ballerup
Vi skal holde fest for 68 mennesker. 15 er mindre børn. Det er en konfirmationsfest. Vi køber selv ost og brød. Men skal have en god lækker brunch til alle disse mennesker. Der skal være rigeligt pandekager og/eller vafler og andet lækkert. Mere end bare røræg og bacon. Skriv endelig forslag til hvad I vil lave og pris. Der er et almindeligt køkken til rådighed i lokalerne ved behov. Brunch skal være klar kl. 12. Mvh Line
Madlavning og servering til konfirmation til ca 40 personer
8,500 kr
Ballerup
Der skal bruges en kok og 2-3 tjenere til en konfirmation med ca 40 gæster.
Hjælp til servering og oprydning
Ballerup
Imorgen kl 11 brug for 5 timers hjælp.
Hjælp til fest
1,200 kr
Ballerup
Hej. Vi holder 50-års-fødselsdag for familie og venner (godt 20 voksne og ca 10 børn) og skal bruge løbende praktisk hjælp undervejs, for selv at kunne slappe af fra kl ca 14.30-20 (gæsterne kommer kl 15). Opgaverne bliver ting som at fylde i glas, anrette / fylde op i buffeten, kage om eftermiddagen, aftensmad senere (vi får mad leveret), fylde opvaskemaskine, hjælpe børn der taber noget, rydde af, rydde op, lave kaffe, sørge for vand og saft, diverse....Det bliver i vores eget hus, og det bliver lidt tæt. Forhåbentlig en hyggelig, afslappet, børnevenlig stemning. Vi forestiller os, du kommer med godt humør, overblik og blik for hvordan du kan hjælpe.
Blande coctails / drinks til privat fest / bartender
1,000 kr
Ballerup
Hej. Vi holder 50-års fødselsdag for godt 20 voksne og vil gerne have nogle gode festlige drinks fra kl 19- ca 23. Du skal have rimeligt styr på, hvordan man laver klassiske coctails, også et par virgin udgaver, og du skal også kunne fortælle os ret præcist hvad vi skal købe ind, for at drinksbaren kører uden problemer hele aftenen og du har hvad du skal bruge til alle drinksne. Vi skal nok lige snakkes / evt mødes inden festen for at blive enige om drinksudvalg, indkøb, glas, redskaber, is, pynt, hvor vi stiller bar op mv.
varmet mad der bliver leveret, anrettet til buffet og opfyldning/oprydning under middagen.
3,000 kr
Ballerup
Vi skal holde fødselsdag for mellem 50-60 personer, i et selskabslokale, med køkkenfaciliteter beregnet til større selskaber. Maden er bestilt og bliver leveret, så den skal varmes op og anrettes til buffet. Der skal fyldes op i buffeten, fyldes op med drikkevarer og ryddes af/vaskes op (der er industriopvaskemaskine) Endvidere skal der laves kaffe/the efter middagen. Gæsterne ankommer kl. 13, maden kommer mellem 9-11. Vi kan selv tage imod maden.
Det er vigtigt at kunne planlægge i god tid (nogle gange op til 12 måneder i forvejen), især ved større arrangementer. Din eventplanlægger fra Handyhands platform kan holde alt på sporet og bevæge dit event fremad ved at trække på sin kreative vision og sine organisatoriske evner på hvert trin. De fleste eventplanlæggere klarer regelmæssigt events som:
Eventplanlægning handler ikke kun om glitter og glamour - de kan også sørge for, at dit firmaarrangement fremstår poleret og professionelt. Firmaarrangementer omfatter konferencer, seminarer, produktlanceringer, prisuddelinger og endda reklamestunts. Uanset hvad din begivenhed er, kan din planlægger få enhver virksomheds- eller brancheevent til at føles mere speciel og mindre som arbejde. For det første mødes de med dig for at diskutere din vision, dit budget og dine forventninger til eventen. Dernæst udvikler de en strategi, der hjælper med at bringe dit tema til live. Derfra finder de passende leverandører, der kan levere alt, hvad du har brug for til arrangementet. Nogle planlæggere af firmaarrangementer kan også hjælpe med destinationskonferencer, så du kan være sikker på, at alt er klar, når du ankommer.
En bryllupsplanlægger kan hjælpe med at gøre din drømmedag til virkelighed. De mødes med dig for at tale om, hvordan du vil have din bryllupsdag til at se ud og føles, og så finder de en måde at gøre din drøm til virkelighed. De tænker på alt, så du ikke behøver at gøre det, såsom at lave et bryllupsbudget, finde leverandører, arrangere transport og pynte de valgte festlokaler. De holder dig informeret hele vejen igennem og holder sig til en tidslinje for at sikre, at det hele sker på den rigtige måde. Ved at engagere en eventplanlægger får du fuld kontrol uden stress og jag. Mange eventplanlæggere tilbyder også event management-tjenester for at hjælpe alt med at køre glat på dagen, så du kan være involveret så meget eller så lidt, som du vil.
Uanset om det er dit barns temafødselsdag eller en sofistikeret soiree for voksne, kan din eventplanlægger hjælpe med at koordinere og organisere en fødselsdagsfest, der vil blive husket i årevis. Din eventplanner hjælper dig med at finde lokaler, catering, balloner, underholdning og fødselsdagskage til din begivenhed. Nyd en særlig begivenhed med venner og familie, velvidende at der er taget hånd om selv de mindste detaljer. Fra opsætning til oprydning vil din eventplanlægger sørge for, at din fest forløber uden problemer.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for en eventplanlægger til at organisere dit bryllup, forretningskonference eller milepælsfødselsdag? Uanset om du har brug for hjælp til en lille sammenkomst eller en virksomhedsomspændende konference, er det vigtigt at finde en eventplanlægger, der vil forstå og gennemføre din vision for begivenheden. Outsource din eventplanlægning og fjern stress og overvældelse fra din næste fest, så du kan gå ind til en storslået begivenhed, hvor intet detalje er blevet glemt.
Handyhand kan sætte dig i forbindelse med de bedste eventplanlæggere i nærheden af dig, som vil omsætte din vision til en mindeværdig begivenhed, der vil få dine gæster til at tale. Ansæt din eventplanlægger, og så er alt, der er tilbage at gøre, at slappe af og nyde festen.
Handyhand gør det nemt at finde en event planlægger i ballerup til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event planlæggere i ballerup, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Planlægger til event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,000.00,- til 9,250.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!