Eventplanlægger i Regstrup

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter i Regstrup

Event Planlæggere til alle dine behov

Catering

Planlægning

Madlavning

Transport

Og meget mere...

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+150.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk gratis forsikring

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste event planlæggere i Regstrup

Opgaveejer for løst opgaver online

Christine J.

Brøndby

5.0
(31)

Seneste Anmeldelse

"Venlig og imødekommende"

Opgaveejer for løst opgaver online

Sandra S.

Glostrup

4.9
(10)

Seneste Anmeldelse

"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."

Opgaveejer for løst opgaver online

Hannah G.

København N

5.0
(11)

Seneste Anmeldelse

"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"

Opgaveejer for løst opgaver online

Lotte H.

Birkerød

5.0
(9)

Seneste Anmeldelse

"Kan kun give mine varmeste anbefalinger, alt blev udført perfekt 🙂"

Opgaveejer for løst opgaver online

Karina O.

Herlev

5.0
(15)

Seneste Anmeldelse

"Karina var en kæmpe hjælp til vores konfirmationsfest. Hun arbejdede effektivt, selvstændig og med et kæmpe overblik. Vi kunne læne os tilbage og nyde dagen uden at skænke alt det praktiske en tanke. Vi er fuldt ud tilfredse🙏"

Opgaveejer for løst opgaver online

Ken M.

Ishøj

Seneste Anmeldelse

"Perfekt til anretning, servering, afrydning og opvask. Medbragte egne knive."

Opgaveejer for løst opgaver online

Emilie L.

Roskilde

4.8
(5)

Seneste Anmeldelse

"Emilie og hendes veninde hjalp med servering til min 30 års og det gjorde de bare til punkt og prikke!"

Opgaveejer for løst opgaver online

Sacha Engel N.

Sorø

5.0
(3)

Seneste Anmeldelse

"Super Service, god kommunikation fra start til slut og opgaven blev løst med smil og gå på mod. Jeg kan på det varmeste anbefale Sacha som vil bære mit første valg fremadrettet. Der var tale om rund fødselsdag 20 personer."

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Det var en fornøjelse at have Christine ude og hjælpe til vores julefrokost.

Servering og afrydning

1,300,-

Gennemsnitslig anmeldelser af event planlæggere

Baseret på 231 Anmeldelser

4.89
218
6
3
2
2

Opret din første opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Hjælp med at samle Ikea klædeskab

opgaver platform services

Maler

Klargøring af lejlighed til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Havearbejde

Beskæring af 4 større træer

opgaver platform services

IT support

Geninstallering af windows + programmer

opgaver platform services

Elektriker

Installation af Sonos musikanlæg i hus

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Elektriker

Opsætning af lamper i stue og soveværelse

opgaver platform services

Catering

3-retters menu til 14 mennesker

Tidligere opgaver I Regstrup

Køkkenhjælpen til større middagsselskab

1,000 kr

Regstrup

Rydde af, ordne køkken, lave kaffe. Middagsselskab på 24 personer. 17-20 Vi vil gerne have Christine Jørgensen

Servering til bryllup - reception og aften

7,000 kr

Regstrup

Serveringspersonale til bryllup - både reception på dagen og til middag om aftenen Antal gæster 80 stk.

Servering og afrydning

1,100 kr

Regstrup

Assistance til en julefrokost hvor der skal hjælpes til med at anrette, rydde af og rydde op. Jeg forestiller at det er 5 timers arbejde.

Servering til bryllup

Regstrup

Hej Vi mangler 3-4 til hjælpe med at anrette maden og servere til vores bryllup d. 13 august på Vognserup Gods. Vi har i forvejen 2 piger med erfaring men har brug for flere hænder da vi bliver omkring 70 mennesker til festen. Skriv endelig for flere information. Med venlig hilsen Ting Chi og Andreas D. 13 august 2022 Fra kl. 17 til 12

Afrydning, opvask mm til konfirmation

Ribe

Vi søger en person der kan hjælpe med at rydde af bordet, tage opvasken, omdele drikkevarer og sange, brygge kaffe mm til konfirmation 12/6. Festen starter kl 12 og varer til om aftenen

Anretningen og servering. Afrydning og opvask.

Regstrup

Middag med 25 personer. Hjælp til anretningen og servering samt afrydning og opvask. Lave kaffe og lignende.

Hvad tilbyder event planlæggere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.

Hvorfor hyre en event planlægger med Handyhand?

Har brug for en eventplanlægger til at organisere dit bryllup, forretningskonference eller milepælsfødselsdag? Uanset om du har brug for hjælp til en lille sammenkomst eller en virksomhedsomspændende konference, er det vigtigt at finde en eventplanlægger, der vil forstå og gennemføre din vision for begivenheden. Outsource din eventplanlægning og fjern stress og overvældelse fra din næste fest, så du kan gå ind til en storslået begivenhed, hvor intet detalje er blevet glemt.


Handyhand kan sætte dig i forbindelse med de bedste eventplanlæggere i nærheden af dig, som vil omsætte din vision til en mindeværdig begivenhed, der vil få dine gæster til at tale. Ansæt din eventplanlægger, og så er alt, der er tilbage at gøre, at slappe af og nyde festen.

Handyhand gør det nemt at finde en event planlægger i regstrup til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event planlæggere i regstrup, i post nr: 4000 til 4632.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Planlægger til event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,300.00,- til 7,000.00,- kr.

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!