Ken M.
Ishøj
Seneste Anmeldelse
"Perfekt til anretning, servering, afrydning og opvask. Medbragte egne knive."
Klassisk bil
Limousine
Sportsvogn
Transport
Alle bryllups bil behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Ishøj
"Perfekt til anretning, servering, afrydning og opvask. Medbragte egne knive."
Brøndby
"Venlig og imødekommende"
Glostrup
"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."
København N
"De største anbefalinger herfra! Hannah og Simone var super søde og effektive som serveringshjælp til vores konfirmationsfest. De havde styr på det hele og vi kunne hygge os med vores gæster. Stort tak!"
Herlev
"Karina var en kæmpe hjælp til vores konfirmationsfest. Hun arbejdede effektivt, selvstændig og med et kæmpe overblik. Vi kunne læne os tilbage og nyde dagen uden at skænke alt det praktiske en tanke. Vi er fuldt ud tilfredse🙏"
København S
"Jeg er desværre ked af at måtte give en dårlig anmeldelse, men "rengøringen" af lejligheden var desværre under al kritik. Der var beskidt før rengøringen, hvilket også var beskrevet i opgaven, at der så er ligeså beskidt efter, gør det tydeligt at rengøringen er yderst mangelfuld. Malena var flink og rar, men arbejdet er udført så dårligt, at jeg desværre må give en dårlig rating."
København SV
"Exceptionel service !"
Roskilde
"Emilie og hendes veninde hjalp med servering til min 30 års og det gjorde de bare til punkt og prikke!"
Var rigtig gode.
Servering og hælp til fest
2,250,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Oprydning efter bryllup
1,600 kr
Ishøj
Hej! Vi søger nogle til at komme og hjælpe os med oprydning efter vores bryllup i et lejet fest lokale. Opgaven består i at søger for alt pynt , stof i loftet og duge bliver samlet og taget ned og lagt i nogle kasser. Alle hvide stole skal samles og gøres klar til at et udlejnings firma kommer og afhenter dem. Borde skal tørres af og foldes sammen og stables på en vogn der står i lokalet. Alt service skal på plads i køkkenet. Køleskab skal tømmes hvis der er noget og alt overskydende drikkevare + eventuelle madvare skal samles så det nemt at bære ud. Der skal vaskes gulv og måske tørres overflader af i køkkenet. Og fjernes alt skrald. Men ellers ikke andet rengøring. I forhold til hvad tid på dagen forestiller jeg at det bliver om morgen/formiddag. Men det kan aftales nærmere. Et udlejnings firma kommer nemlig i mellem 10-13 og afhenter stole.
Servering og hælp til fest
2,000 kr
Ishøj
Vi har brug for hjælp til opfyldning på buffet. oprydning, opvask og forfaldende opgaver til fødselsdagsfest. Jeg regner med 2 personer fra kl 16.00 til ca 22.00
Nedtagning og pakning af pynt i festtelt samt klargøre 20 borde + 200 stole til afhentning
3,000 kr
Ishøj
Vi skal have nedtaget festpynt fra et lejet telt. Pynten skal nedtages og pakkes i kasser. Ligeledes skal 20 borde og 200 stole stilles samlet så de er klar til afhentning. Der kan være lidt let rengøring involveret, men som udgangspunkt er det primært nedtagning af pynt der skal foretages. OBS! Opgaven kræver stige og nedtagning af pynt i op til ca. 4m højde.
Klargøring Servicering og oprydning til Barnedåb
Ishøj
Vores søn skal døbes og vi mangler en dygtig selvstændig person med erfaring inden for området til at hjælpe til ved festen. Opgaven består i varme lidt mad skærer nogle grønsager gøre buffet klar løbende opfylde ved behov og ryde op og vaske op(der er opvaskemaskine) lave kaffe og gøre klar til desserten samt opgaver som opstår på dagen. Der vil være mad og drikke til dig i løbet af dagen. Lønnen aftales ved henvendelse. Dåben er d. 30.07.22. Hjælpen ønskes fra kl. 10 og indtil efter desserten er serveret.
Når man lejer en bil til brylluppet, så er det typisk fordi man gerne vil have en flot og elegant bil, som kan køre foran brudens far og bruden selv. Dette er dog ikke det eneste man kan bruge bryllupsbilen til. Bryllupsbilen kan også bruges til at køre gæsterne fra festlokalet til hotellet efter festen, hvis I har booket et hotelværelse til overnatning. På den måde slipper I for at skulle tage jeres egne biler, og I kan i stedet nyde jeres aften sammen med familie og venner. Ofte vil der være mulighed for at få chaufføren med i bryllupsbilen, så I slipper helt for at skulle tænke på transporten.
En limousine er et langt og stort luksusbil, der typisk har plads til seks personer. Limousinerne bliver ofte brugt af virksomheder eller store familier, da de har plads til mange personer. Limousinerne er også ofte udstyret med en chauffør, så man ikke skal køre selv. Chaufføren tager sig typisk af alt det praktiske, mens man kan sidde i ro og mag i bagenden af bilen og nyde turen. En limousine er dog ikke for alle, da de er meget dyre at anskaffe sig - både i indkøb og vedligeholdelse. Derudover kræver det også en speciel kørekorttype at få lov at køre en limousine, hvilket ikke alle har.
Sportsvogn er en type bil, der ofte bruges til lange køreture. Sportsvognen har typisk en stor motor, og den er bygget til at kunne køre hurtigt. Sportsvognen er ofte dyrere end andre biler, fordi den er så speciel.
Når man skal holde bryllup, så er der mange ting, man skal have styr på. Det er ikke kun selve dagen og festen, der skal planlægges, men også alle de andre ting omkring brylluppet. Dette kan eksempelvis være transporten til og fra brylluppet. Hvis I har et stort budget til jeres bryllup, så kan I overveje at leje en luksusbil som f.eks. en Rolls Royce eller en Bentley til at køre jer rundt i på dagen. På den måde er I sikret en flot ankomst og afgang fra jeres eget bryllup. Men det behøver ikke at være så dyrt, hvis I gerne vil have transport til jeres bryllup. I kan for eksempel leje en personbil med chauffør til at køre jer rundt i på dagen - dette behøver ikke nødvendigvis at være dyrere end offentlig transport, da I typisk kan finde gode priser online. Endelig kan I overveje selv at køre rundt i jeres egne biler - dette er især praktisk hvis I har et mindre budget til transporten, men det er dog ikke altid lige sikkert med parkering mv., hvorfor det ofte kan være mere stressende end noget andet.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Når man skal holde bryllup, er der mange ting, der skal planlægges. Dette kan være alt fra selve bryllupsfesten, til hvilken type transport man ønsker at have til og fra festen. Ofte vil det være sådan, at man gerne vil have en fin bil til at køre sig selv og sin udkårne i. Dog kan dette være svært at finde rundt i, hvis man ikke har kendskab til markedet for biler - især hvis man ikke har behov for en bil i dagligdagen. Derfor kan det være en god idé at booke hjælp til bryllups biludlejning, da de typisk har et stort udvalg af forskellige biler, som du kan leje. Herudover vil de også kunne give dig gode råd om valget af bil, så du får den helt rigtige model til dit bryllup. Endelig er det også ofte sådan, at når man lejer en bil igennem et firma, så slipper man for selv at skulle stå med alt det praktiske - altså tankning osv. - da dette typisk er inkluderet i prisen på lejen af bilen.
Handyhand gør det nemt at finde en bil udlejer i ishøj til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bil udlejer.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bil udlejere i ishøj, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllups biludlejning kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 2,000.00,- til 3,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!