Emil D.
Roskilde
Seneste Anmeldelse
"Flink handyman"
Afhentning af møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Alle køleskabs flytteopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Roskilde
"Flink handyman"
Hvidovre
"Dejlig nemt!"
Hedehusene
"I like that I got very quick replies from him. He was friendly and professional. The work was an excellent cost-benefit."
Kokkedal
"Behagelig og samvittighedsfuld."
Tølløse
"Super arbejde!"
Birkerød
"Perfekt udført arbejde 👍🏻"
København N
"Fantastisk service"
Gentofte
"Nicolai var behagelig, effektiv, vidste tydeligvis hvad han gjorde - og ryddede op efter sig. Kan kun anbefale ham!"
Meget tilfreds med udførte arbejde. Meget dygtig og venlig. Tusind tak
Bortskaffelse af gamle dør/vinduer samt gamle møbler
3,000,-
Super godt
Hjælp til smide 3 sofa ud og anden møbler
600,-
Jeg har ikke fået udført opgaven. Han krævede 2000 oveni prisen, sagde det var normalt. Ved kontakt med support fik jeg lovet mine penge 2200 kr refunderet. Det er ikke sket- endnu. Da kontakt ikke er muligt går jeg ud fra at denne anmeldelse fører til tilbagebetaling til mobil §§§§§§§§
Hentet gamle møbler
2,000,-
Alt var så fint fra start til slut ⭐️⭐️⭐️
Sengeramme skilles og på genbrug
800,-
2 meget imødekommende unge mænd der fuldførte opgaven til UG 😊👍
Have fjernet 20 hvm jord der er ca 7 til 8 cm dybt.. der kan sagtens komme maskiner ind da det er ud mod vejen. Kender ikke helt dato endnu da rødder først skal fræses væk..
2,000,-
Fantastisk dygtig og ikke til at slide op. Kan kun varmt anbefale Henrik.
Havearbejde
1,250,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Bortskaffelse af blandet affald
2,000 kr
Holbæk
Vi har ca 4 m3 blandet brandbart. Gamle vinduer, skamler, brædder mm som bare skal væk.
Nedtagning og bortskaffelse af lille 5 kvadratmeter drivhus
2,500 kr
Holbæk
Nedtagning og bortskaffelse af lille 5 kvadratmeter drivhus
En mistral skænk pilles ned fra væggen. Sættes benplads og ophængs bjælken fjernes
1,000 kr
Holbæk
En mistral skænk pilles ned fra væggen. Skal påsættes ben. Hvis skufferne skal pilles ud for at vi kan løfte den ned skal de sættes i igen. Der skal saves hul i bagvæggen til kontakt.
Skrald fjernes
750 kr
Holbæk
Skrald fjernes, der er en god blanding af alt i bunken som ses på billedet.
Bort skaffelse af asbest etanit tag plader
10,000 kr
Holbæk
Bortskaffe af asbest ertanittag
Eternitbortskaffelse, 200 m2
10,000 kr
Holbæk
Bortskaffelse af 200 m2 eternit Er pillet ned stor på jorden
Når du står og skal have flyttet nogle møbler med det ene eller det andet formål, er det værd at vide lidt om, hvad du kan forvente. Vi fortæller lidt om her, hvad møbelafhentning omfatter, samt hvilket udstyr der anvendes.
En møbelafhenter tilbyder som regel en række servicer inden for kategorien afhentning af møbler:
Aftal nøje med den, du hyrer, hvad forventningerne er til arbejdet, f.eks. om de pågældende møbler skal stå klar, eller om den hyrede forventes at deltage i at skille dem ad eller lignende.
Den person eller det firma, der specialiserer sig i afhentning af møbler, kan have forskellige betegnelser:
Det kan variere, nøjagtigt hvad de enkelte tilbyder afhængigt af deres fokus inden for branchen.
Andre muligheder, der er for at komme af med møblet eller møblerne, er f.eks.:
Når du bestiller en møbelafhentning, kan det være en god idé at gøre sig disse overvejelser på forhånd:
Den, der kommer og henter dine møbler, bruger en række bestemte redskaber, så afhentningen kan foregå sikkert og effektivt. Dog kommer brugen af remedier også an på, hvad formålet med flytningen er, men udstyret kan blandt andet omfatte:
Normalt medbringer møbelafhentere selv alt nødvendigt udstyr, når de udfører deres service, men det kan afhænge af opgaven og af, hvilke særlige behov der er i forbindelse med dine møbler. Drøft altid med den, som kommer og henter for dig, hvad der er brug for, og hvem der står for det.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven ved opgaveoprettelse. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige møbelafhentere give deres bud på opgaven via Handyhand, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Prisen for møbelafhentning kan blive påvirket af flere faktorer:
Det er desværre ikke muligt at få skattefradrag i forbindelse med afhentning af møbler. Følg med på Skats hjemmeside og se, hvad der giver ret til fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
Dem, der typisk kan bruge hjælp til at få hentet møbler, er:
Under afhentning af møbler kan der opstå nogle nye behov, man ikke har forberedt sig på. Tænk derfor det hele igennem så godt som muligt og inddrag f.eks. dette i dine overvejelser:
Nej, når du bruger Handyhand, behøver du ikke at lave en kontrakt. Platformen tager sig af det nødvendige fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet med papirarbejde.
Der findes nogle miljøvenlige tiltag, du med fordel kan sørge for i forbindelse med møbelopgaven. Aftal altid proceduren på forhånd med den, som kommer og skal hjælpe dig, hvis du stiller særlige krav til bæredygtige løsninger:
Som regel kan denne type arbejde godt klares, mens du ikke er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det - især hvis det kræver adgang til dit hjem. Bedømmelser og anbefalinger kan for eksempel være med til at give tryghed, men vurdér det også selv. Tænk f.eks. over.
Selvom det kan være praktisk at få arbejdet udført, mens du ikke er hjemme, er det vigtigt, at begge parter er indforstået med aftalen. Drøft derfor en sådan aftale i god tid inden.
Du kan med fordel forberede et par ting for at lette forløbet:
Nej, det kræver typisk ikke en særlig uddannelse at afhente møbler. Det er ofte erfaring i branchen, der vægtes højest.
Nogle møbelafhentere hos Handyhand tilbyder garanti for deres arbejde, men ikke alle. Hvis man ønsker garanti, er det vigtigt at drøfte det med den enkelte handyhander, inden opgaven påbegyndes.
Af sikkerhedshensyn bør man være opmærksom på forskelligt i forbindelse med flytning af møbler:
At booke en møbelafhenter gennem Handyhand er nemt og forbundet med en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en møbelafhenter i holbæk til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien møbelafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige møbel afhentere i holbæk, i post nr: 4000 til 4632.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af møbler kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 2,190.00,- til 10,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!