Benjamin M.
Nykøbing F
Seneste Anmeldelse
"Benjamin var god og udførte opgaven"
Afhentning til affaldsstationen
Kørsel til genbrugsstation
Storskrald
Trailer flyt
Alle affaldsstationsopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Nykøbing F
"Benjamin var god og udførte opgaven"
Hvidovre
"Super behandling"
Roskilde
"Sindssygt effekt og punktlig."
Kokkedal
"Kan klart anbefales!"
Hedehusene
"Markise 4 meter"
København N
"Kanon service!! Stor anbefaling!"
Birkerød
"Perfekt udført arbejde 👍🏻"
Gentofte
"Nicolai var behagelig, effektiv, vidste tydeligvis hvad han gjorde - og ryddede op efter sig. Kan kun anbefale ham!"
Alles ok, vielen Dank Benjamin für die gute Arbeit
Affald
1,500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Eternitplader på genbrug
1,000 kr
Gedser
Jeg skal have kørt omkring 20 eternitplader på genbrugsstationen. De er gamle on indeholder asbest. Genopslag - handyhander blev forhindret
Eternitplader på genbrug
1,000 kr
Gedser
Jeg skal have kørt omkring 20 eternitplader på genbrugsstationen. De er gamle on indeholder asbest.
Affald
1,190 kr
Gedser
Bortskaffelde af asbestplader 35qm, genbrugpladsen Pak pladerne ind i folie og tag dem med pågenbrugpladsen. Til bortskaffelse skal jeg have fra genbrugspladsen!
Når man kører til affaldsstationen, så er det vigtigt at have styr på, hvad man må køre med. For det første skal man have styr på, hvilken type affald man har. Er det farligt affald? Hvis ja, så skal det afleveres i en særskilt container til farligt affald. Dette gælder eksempelvis batterier og lysstofrør. Er det genbrugsplast? Så skal det afleveres i en container til genbrugsplast. Dette gælder eksempelvis emballage fra fødevarer og drikkevarer. Er det papir og karton? Så skal det afleveres i en container til papir og karton. Dette gælder eksempelvis aviser, magasiner og æsker fra fødevarer og drikkevarer. Endelig er der restaffaldet, som ikke passer ind under de andre kategorier - her kan man typisk aflevere alt andet end farligt affald, genbrugsplast og papir/karton.
Når man har besluttet sig for at køre til genbrugsstationen, så er det vigtigt at have styr på hvor mange ting man har. For det første skal man have en liste over de ting, som man gerne vil aflevere. På den måde kan man nemmere holde styr på hvor meget plads der er i bilen, og om der er nok plads til alle de ting. Det er også vigtigt at have en idé om, hvor meget tid det vil tage at køre derhen. På den måde kan man undgå at komme til at vente i lang tid på genbrugsstationen. Endelig skal man huske at have et gyldigt ID-kort med sig, da dette er nødvendigt for at aflevere sine ting.
Storskrald er typisk affald, som ikke kan passes ind i en almindelig affaldscontainer. Dette kan eksempelvis være møbler, haveaffald, elektronik og lignende. Storskrald skal derfor afleveres på en særlig genbrugsplads for storskrald - og det koster typisk penge at få afhentet sit storskrald. I nogle kommuner er det dog muligt at få afhentet sit storskrald gratis eller til en meget lav pris. Kontakt din kommune for at høre nærmere om deres ordninger for storskrald.
Det er ikke særligt sjovt at skulle flytte sit skrald, og det er heller ikke særligt rart for naboerne. Men det er desværre noget, som mange mennesker gør hver eneste dag. Det kan være svært at finde ud af, hvor man skal starte, når man skal flytte sit skrald. Men her får du et par tips til, hvordan du kan komme godt i gang med at flytte dit skrald: ..- Først og fremmest bør du overveje, om det er nødvendigt for dig at have alt dit skrald liggende i din lejlighed eller hus. Mange mennesker har en tendens til at samle på ting, som de aldrig bruger - og dette kan være med til at fylde din bolig unødigt op. Derfor bør du overveje at smide ud i det, som du ikke bruger - på den måde vil der automatisk blive mindre rod i din bolig...- Når du har sorteret ud i det, som du gerne vil have med dig, og det som du gerne vil smide ud, så bør du begynde at pakke dine ting ned i kasser eller poser. På den måde undgår du rodet - og det bliver nemmere for dig selv at finde ud af, hvilket rum de forskellige ting hører til...- Nogle ting kan være svære at smide ud - selvom man ved, at man aldrig bruger dem. Hvis dette er tilfældet for dig, så kan det være en god idé at leje et opbevaringsrum til disse ting. På den måde behøver du ikke
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Der er mange grunde til at booke hjælp til kørsel til affaldsstationen. For det første, så kan det være en stor besparelse for dig, da du ikke skal bruge tid og penge på at køre derhen selv. Dette giver dig mulighed for at bruge din tid på andre ting, som måske er mere vigtige for dig. Yderligere kan det også være en stor besparelse for miljøet, da der ikke bliver brugt unødvendigt brændstof på at køre derhen. Endelig kan det også være en stor besparelse for din egen helbred, da du ikke skal udsætte dig selv for unødvendig stress og belastning.
Handyhand gør det nemt at finde en affaldsafhenter i gedser til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien affaldsafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige affalds afhentere i gedser, i post nr: 4633 til 4990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Kørsel til affaldsstationen / afhentning af affald kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,000.00,- til 1,500.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!