Christian T.
Aalborg
Seneste Anmeldelse
"Fin kommunikation og opgave (fjerne en dynge haveaffald) udført, som aftalt."
Flytning af møbler
Transport af købte genstande
By til by levering
Transport af store artikler
Andet…
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Aalborg
"Fin kommunikation og opgave (fjerne en dynge haveaffald) udført, som aftalt."
Aalborg
"Dygtig, omhyggelig, perfekt arbejde. Vil ikke tøve med at bestille ham igen!"
Aalborg
"Nicolaj var utrolig hjælpsom og effektiv. En ren fornøjelse at arbejde med ham. Stærkt anbefalet."
Kokkedal
"Reyes was on time, very nice, and did a great job. Would hire him again."
Nørresundby
"Martin og hans makker sørgede for at afmontere et massivt skab, transportere det fra 1. sal til 3. sal et andet sted i byen og dér samle det igen. Det var ikke en en ligetil opgave, men de var løsningsorienterede, og gik yderst professionelt til værks. Og så var de derudover både venlige og behagelige, og totalt smidige og ustressede, når noget ikke lige lod sig gøre i første hug. Jeg kan kun give Martin og hans makker et 12-tal med pil op."
Aalborg
"Fuldt ud tilfreds.😊😀"
Randers NV
"Opgaven blev udført, få timer efter den var bestilt , en rigtig god oplevelse, kan anbefales,"
Aalborg
""Mathias gjorde virkelig et super stykke arbejde! Han kom som aftalt, super venlig og imødekommende. Vi havde et stort Ikea skab som skulle samles, og da vi selv havde målt forkert med højden, var Mathias super god med vejligning og råd - og vi fandt med det samme en løsning. \nVi booker helt sikkert ham igen næste gang vi har noget, og vil uden tøven anbefale ham til alle! 10 stjerner herfra - de 5 er slet ikke nok! :-)""
Hurtig til at svare på opgaven og udført punktligt og perfekt
Transport af spinningcykel 3 km
400,-
Utrolig høflig og behagelig person, der overholder aftaler :)
Du skal transportere en sofa fra Aalborg til Randers
1,100,-
Sa glad for deres hjælp med at flytte hele vores ting fra varevogn op til 2 sal.
Flytte fra kassevogn til 2 sal
1,150,-
Godt og effektivt arbejde. Stor ros herfra.
Flytte en skænk
573,-
De sødeste hjælpere. Hurtige, effektive og positive! Vi var så tilfredse!
Fragt af 50 flyttekasser
1,900,-
Christian & Co var super hjælpsom! De kom til tiden og var super effektive til trods for at de måtte bære sofaen op af en masse trapper (elevatoren var for lille). Kan helt klart anbefales!
Hjælp til flytning af én sofa
556,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Flyeruddeling i byer
1,000 kr
Aalborg
Jeg har brug for at få omdelt 1.000 stk. A5 flyers til butikker, madsteder, ejendomsmæglere osv. i større byer. IKKE til private husstande. Flyers skal uddeles i åbningstiden og fotodokumentation af indleveringssteder foretrækkes.
Partybus til polterabend
5,000 kr
Aalborg
Partybus med kørsel til ca. 20 personer til polterabend d. 22 juni. Kørslen er fra ****** *** **** i Aalborg kl. 18.30. 1 times kørsel hvor slut destinationen er hjørring
Bæring af tung sofa
500 kr
Aalborg
Løft af tung sofa. Sofa skal løftes fra flyttevogn og op i lejlighed 2+ personer
Flytning af møbler og kasser
1,998 kr
Aalborg
Flytning fra lejlighed til Hus - Ca 15 kasser, 2. pers seng og Sofa
Hent pakke i Aalborg
Aalborg
Jeg har brug for at få hentet en pakke på en tankstation i Aalborg efter kl 13 (ca) Jeg bor lige overfor, men mine lunger kan ikke klare det, så jeg håber på, at der er en der kan gøre det for mig. Pakken vejer omkring 10 kg.
Transport med Parybus
7,000 kr
Aalborg
Vi er et fodboldhold på 25 i truppen der gerne vil ud at køre Partybus post kl. 19 og så tre timer frem med drop off i ****** *** ****
Levering af 2 ton jord
1,500 kr
Aalborg
Jeg skal have leveret 2 ton jord til opfyldning af et trampolin hul i haven.
Flytning af møbler og kasser
1,950 kr
Aalborg
Jeg skal have flyttet en rumdeler, spiseborde, tre spisebordsstole, et køleskab, en plejeseng og ca. 20 flyttekasser.
Levering af beton
3,500 kr
Aalborg
levering af 2 m3 beton til støbning af fundament, evt blot læsses af på presenning ved kantsten eller pumpes ca 16 meter
Pakke lejlighed ifm renovering
4,000 kr
Aalborg
Ifm renovering skal stue, gang, værelse og gang pakkes ned og flyttes til containeren udenfor. Retur efter renoveringen
Når du står over for at skulle bestille hjælp til transport af nogle genstande, er der forskelligt, der er værd at være opmærksom på. Her vil vi komme nærmere ind på, hvad en transporthjælper præcist kan tilbyde, vigtige overvejelser, du bør gøre dig inden bookingen samt nødvendigt udstyr og forberedelser, du kan gøre dig, inden din handyhander kommer.
Typisk omfatter servicen følgende:
Typiske genstande kan være:
Sørg for at fortælle i detaljer, hvad der er, du har brug for hjælp til, så servicen kan tilpasses dine behov bedst muligt.
Den person eller det firma, der kan tilbyde denne service, betegnes som regel som:
Brugen af disse betegnelser afhænger af faktorer som transportens omfang og formål.
Ja, afhængigt af konteksten kan denne type service også gå under betegnelser som:
Alt efter, hvad og hvor meget du skal have flyttet fra et sted til et andet, kan du overveje nogle af følgende alternativer:
Der er flere faktorer, du bør tænke over på forhånd for at sikre, at dine genstande bliver behandlet korrekt:
En handyhander, der påtager sig opgaven at transportere ting for dig, bruger typisk en række vigtige redskaber til at gøre transporten sikker og effektiv. Det omfatter f.eks.:
I de fleste tilfælde medbringer transportøren selv udstyr, men bobleplast og mærkater er eksempelvis ideelle for kunden selv at sørge for, så ting og genstande kan blive gjort klar, inden transportøren kommer. Aftal i øvrigt altid på forhånd med hinanden, hvem der sørger for hvad, også hvis der er behov for særlige remedier til opgaven.
En transporthjælper bruger en række vigtige teknikker under udførelsen af arbejdet:
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe med at transportere dine genstande, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for transport af genstande fastlægges gerne ud fra en række kriterier:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der er som udgangspunkt ikke mulighed for at få skattefradrag for opgaver med transport af ting og genstande. I særlige tilfælde kan kommunen yde økonomisk hjælp i forbindelse med flytning. Undersøg, om din situation ryger ind under denne ordning.
Hold dig ellers opdateres på Skats hjemmeside angående muligheder og betingelser for at få fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Det kan en bred vifte af kunder, og det er f.eks.:
Det er en stor fordel, hvis den, som skal transportere genstande for dig, besidder nogle særlige evner for at kunne udføre opgaven sikkert og effektivt:
Under transport af genstande kan følgende behov opstå:
Nej, når du booker via Handyhand, behøver I ikke at lave en kontrakt. Handyhand tager sig af alt det administrative fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet.
Servicen udføres der, hvor du henholdsvis ønsker genstandene transporteret fra og til. Det er vigtigt at angive nøjagtige adresser og give eventuelt særlige instruktioner til den, der skal komme og hjælpe dig, så processen bliver så smidig som muligt.
Der findes nogle tiltag, man kan gøre, opgavens udførelse bliver lidt grønnere:
Når du opretter din opgave, er det en god idé at gøre det klart, hvis du ønsker at gøre brug af miljøvenlige tiltag.
Transport af genstande kan som udgangspunkt foregå når som helst, såfremt det passer den enkelte transportør. Men hvis du planlægger en transport uden for normal arbejdstid, skal du være opmærksom på følgende:
Som regel kan transporten godt foregå, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om det er en god idé. Bedømmelser og anbefalinger kan eventuelt være med til at give tryghed, men vurdér selv, om det er en god idé, at du ikke selv er til stede.
Ved overvejelser om at lade handyhanderen udføre jobbet uden din tilstedeværelse , kan du afhængigt af opgavebetingelserne tage følgende med i overvejelserne:
Inden din transport hjælper kommer, er det en god idé at forberede nogle ting, så forløbet bliver så smidigt som muligt:
Her er nogle gode ideer til at få et mere smidigt forløb, når der er flere involverede i projektet:
I forbindelse med transport af genstande er der primært fokus på en sikker og effektiv levering af genstandene det rette sted. Når transporten er gennemført, er der normalt ikke behov for efterfølgende at kontrollere eller efterse arbejdet.
Man behøver ikke nødvendigvis en bestemt uddannelse for at tage sig af transport af genstande. Men der kan være genstande, der kræver særlig håndtering. Mange, der hjælper med at bringe ting fra et sted til et andet, har denne baggrund:
Sørg for at informere den, der skal hjælpe dig, hvis der er særlige behov i forbindelse med flytningen af dine ting.
Ved transport af almindelige genstande kræver det ikke særlige certificeringer fra transportørens side. Dog kan der være regler for transport af særlige og eventuelt farlige genstande. Det er altid en god idé at undersøge gældende regler, så disse overholdes.
Sikkerhed er altid afgørende, og man bør især være opmærksom på dette:
Når du booker hjælp til transport af ting og genstande via Handyhand følger der en lang række fordele med:
Handyhand gør det nemt at finde en transporthjælper i aalborg til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien transporthjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige transporthjælpere i aalborg, i post nr: 7700 til 9990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Transport af genstande kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,080.00,- til 2,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!