Mehmet E.
Nærum
Seneste Anmeldelse
"God information og god kontakt"
Flytning af møbler
Transport af købte genstande
By til by levering
Transport af store artikler
Andet…
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Nærum
"God information og god kontakt"
Kokkedal
"En handyhand, der kommer til tiden og udfører sit arbejde på bedste vis."
København N
"Fantastisk service"
Nærum
"Super service !! :)"
Kongens Lyngby
"Ferhat er en fantastisk person. Arbejder hårdt. Super god kommunikation fra start til slut. Jeg kan varmt anbefale Serhat."
Nærum
"Super!"
Gentofte
"Super flink, hurtig og effektiv. Hjalp endda med bortskaffelse af et par ekstra skabe. Jeg kan varmt anbefale Nicolai."
Hvidovre
"Dejlig nemt!"
Fint
Flyttet et par tunge ting (samlet 35 kg) fra kælder til 1 etage
450,-
Wen er bare den sødeste og sjoveste og han kan alt. Punktlig, grundig og dygtig. Vi glæder os til at booke Wen en anden gang.
Flytning af hvidevarer og lette møbler
400,-
Hurtig og effektiv. Jeg er meget glad og tilfreds
Bordbænkesæt
1,000,-
Super arbejde! Og til tiden.
Fjernet paller og pap
600,-
-
Flytning af 2 borde
500,-
Rigtig god oplevelse, han var sød og effektiv.
Flyttet kasser ud af kælderrum og ind igen efter gennemgang (15 halvtunge kasser)
620,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Bordbænkesæt
500 kr
Nærum
Jeg skal have flyttet et bordbænkesæt (vægt ca. 125kg, længde 2m brede 1,6m) Fra en adresse i Brønshøj (tæt på motorvejen) Til min adresse i *****
Flyttet et par tunge ting (samlet 35 kg) fra kælder til 1 etage
500 kr
Nærum
Flyttet tung stereo forstærker samt tung computer fra kælder rum , 30 meter over gården og op på lejlighed på 1 etage . (jeg har fået en diskusprolabs)
Transport + moving furniture from old to new apartment
2,000 kr
Nærum
We need to move the furniture of 2 bedrooms plus the furniture of the living room and some extra card boxes with kitchen utensils. The 2 beds are 200*140cm which are the biggest items, sofa is smaller since it can be separated in 2 parts but still 120*90 more or less. Then there's kommodes, table with chairs, desk, etc. Looking for someone who could come with a moving van and help take it from the apartment into the van and then the same in the new apartment. It's to move from Nærum Hovedgade on the 1st floor which only has stairs to Montagehalsvej 18 on the 2nd floor, which has an elevator but big stuff will need to go through the stairs. We will also need to pass by Norrebro to pick up a double bed also. We are already 4, and maybe we can get more 1 or 2 people to join so we have help in both apartments getting things in the van and up to the apartment if needed. Also, we need to know if you require any type of wrapping for the furniture or if you take care of it. Thanks in advance :)
help with moving+transport
2,200 kr
Nærum
We need to move the furniture of 2 bedrooms plus the furniture of the living and some extra card boxes with kitchen utensils. The beds are 200*140cm which are the biggest items, sofa is smaller since it can be separated in 2 parts but still 120*90 more or less. Looking for someone who could come with a moving van and help take it from the apartment into the van and then the same in the new apartment. It's to move from Nærum Hovedgade on the 1st floor which only has stairs to Montagehalsvej 18 on the 2nd floor, which has an elevator but big stuff will need to go through the stairs. We are already 3, and maybe we can get more 1 or 2 people to join so we have help in both apartments getting things in the van and up to the apartment.
Køres fra nærum til greve
600 kr
Nærum
Skal kæres fra nærum til Greve, gor 600kr, skal udføres 2 januar 22:30 hurtigst muligt
Hjælp til at flytte 2 senge ind af 1 sal gennem balkon. FlytteLIFT skal nok bruges. Sengen er allerede på adressen, på stueplan.
700 kr
Nærum
140x200 seng 120x200 seng
Når du står over for at skulle bestille hjælp til transport af nogle genstande, er der forskelligt, der er værd at være opmærksom på. Her vil vi komme nærmere ind på, hvad en transporthjælper præcist kan tilbyde, vigtige overvejelser, du bør gøre dig inden bookingen samt nødvendigt udstyr og forberedelser, du kan gøre dig, inden din handyhander kommer.
Typisk omfatter servicen følgende:
Typiske genstande kan være:
Sørg for at fortælle i detaljer, hvad der er, du har brug for hjælp til, så servicen kan tilpasses dine behov bedst muligt.
Den person eller det firma, der kan tilbyde denne service, betegnes som regel som:
Brugen af disse betegnelser afhænger af faktorer som transportens omfang og formål.
Ja, afhængigt af konteksten kan denne type service også gå under betegnelser som:
Alt efter, hvad og hvor meget du skal have flyttet fra et sted til et andet, kan du overveje nogle af følgende alternativer:
Der er flere faktorer, du bør tænke over på forhånd for at sikre, at dine genstande bliver behandlet korrekt:
En handyhander, der påtager sig opgaven at transportere ting for dig, bruger typisk en række vigtige redskaber til at gøre transporten sikker og effektiv. Det omfatter f.eks.:
I de fleste tilfælde medbringer transportøren selv udstyr, men bobleplast og mærkater er eksempelvis ideelle for kunden selv at sørge for, så ting og genstande kan blive gjort klar, inden transportøren kommer. Aftal i øvrigt altid på forhånd med hinanden, hvem der sørger for hvad, også hvis der er behov for særlige remedier til opgaven.
En transporthjælper bruger en række vigtige teknikker under udførelsen af arbejdet:
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe med at transportere dine genstande, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for transport af genstande fastlægges gerne ud fra en række kriterier:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der er som udgangspunkt ikke mulighed for at få skattefradrag for opgaver med transport af ting og genstande. I særlige tilfælde kan kommunen yde økonomisk hjælp i forbindelse med flytning. Undersøg, om din situation ryger ind under denne ordning.
Hold dig ellers opdateres på Skats hjemmeside angående muligheder og betingelser for at få fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
Det kan en bred vifte af kunder, og det er f.eks.:
Det er en stor fordel, hvis den, som skal transportere genstande for dig, besidder nogle særlige evner for at kunne udføre opgaven sikkert og effektivt:
Under transport af genstande kan følgende behov opstå:
Nej, når du booker via Handyhand, behøver I ikke at lave en kontrakt. Handyhand tager sig af alt det administrative fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet.
Servicen udføres der, hvor du henholdsvis ønsker genstandene transporteret fra og til. Det er vigtigt at angive nøjagtige adresser og give eventuelt særlige instruktioner til den, der skal komme og hjælpe dig, så processen bliver så smidig som muligt.
Der findes nogle tiltag, man kan gøre, opgavens udførelse bliver lidt grønnere:
Når du opretter din opgave, er det en god idé at gøre det klart, hvis du ønsker at gøre brug af miljøvenlige tiltag.
Transport af genstande kan som udgangspunkt foregå når som helst, såfremt det passer den enkelte transportør. Men hvis du planlægger en transport uden for normal arbejdstid, skal du være opmærksom på følgende:
Som regel kan transporten godt foregå, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om det er en god idé. Bedømmelser og anbefalinger kan eventuelt være med til at give tryghed, men vurdér selv, om det er en god idé, at du ikke selv er til stede.
Ved overvejelser om at lade handyhanderen udføre jobbet uden din tilstedeværelse , kan du afhængigt af opgavebetingelserne tage følgende med i overvejelserne:
Inden din transport hjælper kommer, er det en god idé at forberede nogle ting, så forløbet bliver så smidigt som muligt:
Her er nogle gode ideer til at få et mere smidigt forløb, når der er flere involverede i projektet:
I forbindelse med transport af genstande er der primært fokus på en sikker og effektiv levering af genstandene det rette sted. Når transporten er gennemført, er der normalt ikke behov for efterfølgende at kontrollere eller efterse arbejdet.
Man behøver ikke nødvendigvis en bestemt uddannelse for at tage sig af transport af genstande. Men der kan være genstande, der kræver særlig håndtering. Mange, der hjælper med at bringe ting fra et sted til et andet, har denne baggrund:
Sørg for at informere den, der skal hjælpe dig, hvis der er særlige behov i forbindelse med flytningen af dine ting.
Ved transport af almindelige genstande kræver det ikke særlige certificeringer fra transportørens side. Dog kan der være regler for transport af særlige og eventuelt farlige genstande. Det er altid en god idé at undersøge gældende regler, så disse overholdes.
Sikkerhed er altid afgørende, og man bør især være opmærksom på dette:
Når du booker hjælp til transport af ting og genstande via Handyhand følger der en lang række fordele med:
Handyhand gør det nemt at finde en transporthjælper i nærum til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien transporthjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige transporthjælpere i nærum, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Transport af genstande kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 550.00,- til 2,800.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!