Elena N.
Valby
Seneste Anmeldelse
"Fint udført"
Fest rengøring
Dybdegående fest rengøring
Lejlighedsvis fest rengøring
Hurtig fest rengøring
Generel fest rengøring
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Valby
"Fint udført"
Allerød
"We had Tatiana to do the move-in cleaning for our 146m2 home. We admired how hardworking she is and takes her tasks seriously. She is also very friendly and kind. We loved having her and she also did her tasks nicely. Can definitely recommend her for housecleaning."
Snekkersten
"Jeg var ikke glad for opgaven"
København S
"Det var fint"
Kokkedal
"Reyes was on time, very nice, and did a great job. Would hire him again."
København S
"Jeg er desværre ked af at måtte give en dårlig anmeldelse, men "rengøringen" af lejligheden var desværre under al kritik. Der var beskidt før rengøringen, hvilket også var beskrevet i opgaven, at der så er ligeså beskidt efter, gør det tydeligt at rengøringen er yderst mangelfuld. Malena var flink og rar, men arbejdet er udført så dårligt, at jeg desværre må give en dårlig rating."
Espergærde
"N"
Copenhagen
"Meget sød og god hjælp."
Nice job
Rengøring
1,500,-
Super
Rengøring
900,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Hjælp til tøjvask og lægge tøj sammen
750 kr
Humlebæk
Vi ønsker hjælp til at vaske tøj samt lægge tøj sammen i et par timer om ugen. Skal kunne udføres i dagtimerne mens vi er på arbejde. Vi er fleksibel med tidspunkt. Vi er en familie på 5, med tre børn på 2, 4 og 7 år.
Rengøring til indflytning
500 kr
Humlebæk
Vores hus har været igennem en mindre renovering og der skal gøres rent inden vi kan flytte ind. Der er ingen møbler og det værste støv og snavs er rengjort af håndværkere. Huset er 160 kvm. Det drejer sig kun om støvsugning, gulvvask, tørre overflader samt tage badeværelser.
Rengøring
400 kr
Humlebæk
Rengør vores 85 kvm lejlighed
Rengøring
1,000 kr
Humlebæk
Tom lejlighed. Grundig rengøring, vinduespuds, ovn, aftørring af vægge, paneler mm.
Skimmelsvamp i køkken
1,000 kr
Humlebæk
Der er kommet skimmelsvamp i vores køkken mod en ydervæg. Vi vil gerne have hjælp til rensning af væggene og aftagning af fodliste, som skulle være til at få nemt af :-) Én person burde være nok og anslår det tager ca. 1-2 timer. Vil meget gerne have dette klaret senest søndag.
Flytterengøring. Etplanshus 170kvm, 2 badeværelser.
1,200 kr
Humlebæk
Flytterengøring. Etplanshus 170kvm. 2 badeværelser. 4 soveværelse, stue, køkken-alrum, bryggers. Du skal selv have udstyr med.
Clean whole apartment (3 rooms, kitchen and bathroom)
1,200 kr
Humlebæk
Cleaner needed to clean whole apartment of 3 rooms, bathroom and kitchen and a small balcony. Clean floors, all the closets of kitchen, stove, oven, fridge etc. You need to bring your cleaning equipment, soap etc. The apartment is completely empty and relatively already clean.
Rengøring efter fest omfatter at tage sig af dit rod før eller efter enhver begivenhed. Lad rengøringshjælpere gøre det beskidte arbejde, så du kan fokusere din tid og energi på at planlægge og styre din begivenhed. Uanset om det er en fødselsdagsfest, en sammenkomst med vennerne, en firmafest eller en særlig feriebegivenhed, kan Handyhandere sørge for, at intet hjørne efterlades urørt. Her er, hvad eventrengøring kan gøre for dig:
Festplanlægning indebærer en masse tidskrævende opgaver: at finde på et tema, koordinere menuen med din caterer, organisere aktiviteterne og arrangere bordplanen og opstillingen, blandt andet. En af de vigtigste ting, du skal prioritere, især før din fest, er at sørge for, at dit lokale er rent og klar til dine gæster. Uanset om det er en intim sammenkomst i huset eller en kæmpe fest, er rene og pæne omgivelser nøglen til, at alle får en god oplevelse. I stedet for at gøre panikrent, mens dine gæster kommer ind ad døren, kan du få en rengøringsservice før festen, så du kan få lidt ro, inden festlighederne begynder! Din rengøringshjælp kan hjælpe dig med: Støvsugning, fejning og mopping af alle festområder, polering af møbler, aftørring af spejle og lysarmaturer, rengøring af toiletter, badeværelser og køkkenoverflader. Du er velkommen til at diskutere detaljerne med din Handyhander, f.eks. om der er et bestemt rum eller område, der har brug for en mere grundig rengøring. Derudover kan vi også sætte dig i forbindelse med nogen, der kan hjælpe med at sætte dit lokale op, hvilket dækker over borde, stole, bordplaner og andre ting, der skal organiseres.
Efter en lang nat med fest og sjov kommer den mest irriterende og udmattende del: at rydde op! Ville du ikke bare ønske, at du kunne gå direkte i seng og få noget velfortjent søvn efter et vellykket arrangement? Rengøringsservice efter festen kan få det til at ske! Du behøver ikke at bruge timer på at få dit hus eller festlokale i orden igen. Rengøringsfolkene kan tage sig af den beskidte opvask, spildt mad og væsker og eventuelle knuste glas, hvis der er nogen.
Derudover kan de pakke madrester, fjerne festdekorationer, skille borde og stole ad og sætte alle møbler på plads igen. Din rengøringsassistent kan også samle de ting op, som dine gæster har efterladt, så du nemt kan aflevere dem tilbage til deres ejere. Du kan være sikker på, at dit festlokale vil være skinnende rent på ingen tid - det vil være, som om rodet aldrig var sket!
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
At ansætte en festrengøringsservice gennem Handyhand er et bekvemt og smart valg. Eksperterne har den nødvendige erfaring til at bekæmpe pletter og lugte, der har en tendens til at blive hængende efter en fest. Du kan se hver af deres profiler, bedømmelser og anmeldelser for at se, hvad andre siger om deres service. Vi forbinder dig kun med betroede festrengøringsservices i nærheden af dig!
At planlægge en begivenhed eller en fest kan være spændende. Men med alt det, der følger med forberedelsen, kan det også være drænende. Det er altid bedst at holde styr på det, fokusere på de vigtige opgaver og lade andre tage sig af de mindre vigtige, som rengøring. Under din fest behøver du ikke engang bekymre dig om katastrofen, der venter lige efter. Nyd aftenen, for du kan være sikker på, at der er en effektiv rengøringsservice, der kan klare alt for dig!
At booke en før/efter festrengøringsservice kan helt sikkert spare dig masser af tid og give dig stor lettelse. Så tryk på knappen "Opret en opgave" nu og sæt din festmode i gang!
Handyhand gør det nemt at finde en fast rengøringshjælper i humlebæk til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien fast rengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige fast rengøringshjælpere i humlebæk, i post nr: 2942 til 3670.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Rengøring efter fest kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 750.00,- til 1,320.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!