Jørn D.
Billund
Seneste Anmeldelse
"Alt i alt en super oplevelse🥳"
Støvsugning og fejning af gulve
Rengøring af skriveborde
Rengøring af kantine
Rengøring af mødelokaler
Dybdegående kontor rengøring
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Billund
"Alt i alt en super oplevelse🥳"
Frederiksberg C
"Jeg fik fantastisk hjælp fra Dalida og Nicole til en privatfest, hvor de hjalp til med servering, afrydning mm. De var proaktive, foreslog selv løsninger og havde styr på det, så jeg blot kunne nyde aftenen. Klar anbefaling herfra!"
Randers NV
"Opgaven blev udført, få timer efter den var bestilt , en rigtig god oplevelse, kan anbefales,"
Aarhus N
"Hurtig svar og god service"
Valby
"Fint udført"
Middelfart
"😁"
København S
"Det var fint"
Tilst
"Meget hyggelig i kontakten. Desværre blev rengøringen ikke godkendt så fik betale yderligere 1400 kr til en anden rengøringsfirma efter fraflytning.."
Kan varmt anbefale Ruslam. Hovedrengøring i mit sommerhus var perfekt👍. Flot arbejde og god til kommunikation . Får mange stjerne
Hovedrengøring i sommerhus i Haurvig på 89 m2
1,000,-
fraflytningsrengøring. Jeg havde viceværten til at åbne og lukke for Anja, da hun skulle gøre rent, da jeg bor langt væk. Viceværten er fint tilfreds med udførelse af arbejdet, og jeg har været fint tilfreds med kommunikation. Tak
Fraflytningsrengøring af lejlighed
2,500,-
De er så søde og rare og levere et flot stykke arbejde. De varmeste anbefalinger her fra.
Fraflytter rengøring af hus
1,000,-
"Tommy kom og udførte et fantastisk stykke arbejde"
Rengøring af tom bolig
750,-
"Super rengøringshjælp! Ana Maria er seriøst, effektiv, professionelt og venlig.\n\nKan kun anbefale hende til hver rengøringsopgave."
Husrengøring
500,-
Alt ok
Hovedrengøring af sommerhus på ca 82m2
2,600,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Rengør stedet på trægulvet
250 kr
Billund
Jeg spildte noget væske på gulvet. Jeg prøvede, men kunne ikke fjerne. Kan nogen hjælpe mig med at rense den.
Ingen opgavebeskrivelse
2,000 kr
Billund
Fraflytningsrengøring, 100m2 i alt, Billund. Nybygget lejlighed fra 2022. Boligen er IKKE ordentligt rengjort indenfor de sidste 2 måneder og trænger til en kærlig hånd. 4 meget store vinduer. Der er en del skidt efter nogle måneder uden grundig rengøring. Køleskab er IKKE så beskidt. Køkkenbord og ovn forventes at kunne rengøres med lidt skrappere midler. Der er kalk på badeværelse/toilet. Skal udføres i slutning af uge 23 eller starten af uge 24.
Ingen opgavebeskrivelse
2,000 kr
Billund
Fraflytningsrengøring, 100m2 i alt, Billund. Nybygget lejlighed fra 2022. Boligen er IKKE ordentligt rengjort indenfor de sidste 2 måneder og trænger til en kærlig hånd. 4 meget store vinduer. Der er en del skidt efter nogle måneder uden grundig rengøring. Køleskab er IKKE så beskidt. Køkkenbord og ovn forventes at kunne rengøres med lidt skrappere midler. Der er kalk på badeværelse/toilet. Skal udføres i slutning af uge 23 eller starten af uge 24.
Hjælp til at gøre rent
1,000 kr
Billund
Støvsugning, opvask og rengøring af badeværelser. 206 kvm fordelt over 2 etager.
Hjælp til at gøre rent
3,000 kr
Billund
Burg of hjælp med rengøringen
Rengørings i Billund 2-3gange i ugen.
Billund
Vaske gulv badeværelse plus 3stk værelse. , stryge sengetøj. Det i i mindst 3 ugers tid. 3gange til 1500kr . Hvis du synes det noget for dig, kan vi aftale nærmere… Vi kunne starte med, en dag af gangen.
Kontorrengøring sker normalt først om morgenen eller ved arbejdsdagens slutning for at minimere forstyrrelser og støj. Afhængigt af dit kontors brug vil du sandsynligvis have brug for en regelmæssig kontorrengøring alt fra dagligt til ugentligt. Eller du kan ansætte en kontorrengøringsassistent til lejlighedsvise rengøringer - som når du flytter kontorer efter du har holdt en kontorfest, eller når en vigtig kunde kommer på besøg. En standard kontorrengøringsservice vil normalt inkludere følgende trin:
Din kontorrengøringsperson vil fjerne affald fra skraldespande i hvert kontor og under hver skrivebord. De vil også fjerne affaldet fra eventuelle køkken- og badeværelsesspande. Diskret vil de transportere alt kontoraffald til de store skraldespande udenfor og erstatte skraldeposerne undervejs.
Kontorrengøring vil altid omfatte støvsugning af gulvene med fokus på områder med stor trafik. Din rengøringsassistent vil pletrense synlige pletter for at forhindre dem i at sætte sig. Derefter vil de moppe eventuelle hårde gulvområder ved hjælp af en dampmoppe eller moppe og spand og sætte "vådt gulv" skilte op, hvis der er medarbejdere til stede på kontoret.
Din kontorrengør vil sørge for rene borde, bordplader og gulve i dit personalekøkken. De fleste medarbejdere forventes at vaske og tørre deres egne tallerkener, men din professionelle rengøringsassistent kan inkludere denne service eller hjælpe med at pakke opvaskemaskinen. I dine personalebadeværelser vil de rengøre hver toilet, tørre vaskene og bænkene af og moppe gulvene. De vil bruge "vådt gulv" skilte for at sikre, at medarbejdere og besøgende ikke glider.
Til sidst vil de rengøre eventuelle resterende overflader, der bruges regelmæssigt, med fokus på skriveborde, borde, ventilatorer og vinduer. Din kontorrengøringsperson vil bruge vinduesrens og papirhåndklæde til at fjerne mærker fra interne vinduesoverflader samt eventuelle glaspartitioner og paneler. De vil også desinficere dørhåndtag for at sikre et hygiejnisk miljø og forhåbentlig minimere spredningen af sygdom på din arbejdsplads.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for at få kontorrengøring ordnet? Ordentligt rengjorte kontorer vil betyde et mere produktivt, sundt og fredeligt miljø for dit team at arbejde i - og det vil give dem tid og energi til at fokusere på det arbejde, de er ansat til at gøre. Professionelle kontorrengøringstjenester tager sig af alle de irriterende rengøringsopgaver, som du og dit team ikke har tid (eller udstyr) til. Ting som at skifte skraldespande, støvsuge gulvene og tørre den tvivlsomme plet af på personalestuen. Erhvervskontorrengøring er en klog investering, der vil begynde at betale sig med det samme.
Leder du efter det bedste sted at finde kontorrengøringsfolk i dit lokalområde? Handyhand har dig dækket. Vi vil sætte dig i forbindelse med de bedste kommercielle kontorrengøringsfolk og entreprenører i nærheden af dig, som har erfaringen og udstyret til at få dit kontor til at skinne.
Handyhand gør det nemt at finde en kontor rengøringshjælper i billund til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien kontor rengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige kontor rengøringshjælpere i billund, i post nr: 6823 til 7884.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Kontor rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,000.00,- til 2,380.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!