Petronella M.
Aarhus N
Seneste Anmeldelse
"Hurtig svar og god service"
Støvsugning og fejning af gulve
Rengøring af skriveborde
Rengøring af kantine
Rengøring af mødelokaler
Dybdegående kontor rengøring
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Aarhus N
"Hurtig svar og god service"
Randers NV
"Opgaven blev udført, få timer efter den var bestilt , en rigtig god oplevelse, kan anbefales,"
Tilst
"Meget hyggelig i kontakten. Desværre blev rengøringen ikke godkendt så fik betale yderligere 1400 kr til en anden rengøringsfirma efter fraflytning.."
Frederiksberg C
"Jeg fik fantastisk hjælp fra Dalida og Nicole til en privatfest, hvor de hjalp til med servering, afrydning mm. De var proaktive, foreslog selv løsninger og havde styr på det, så jeg blot kunne nyde aftenen. Klar anbefaling herfra!"
Valby
"Fint udført"
Brabrand
"Meget omhyggeligt udført"
København S
"Det var fint"
København S
"Jeg er desværre ked af at måtte give en dårlig anmeldelse, men "rengøringen" af lejligheden var desværre under al kritik. Der var beskidt før rengøringen, hvilket også var beskrevet i opgaven, at der så er ligeså beskidt efter, gør det tydeligt at rengøringen er yderst mangelfuld. Malena var flink og rar, men arbejdet er udført så dårligt, at jeg desværre må give en dårlig rating."
"Marianne er super sød og dygtig. Vi er meget tilfredse 👍"
Hovedrengøring
1,000,-
Rigtig godt arbejde og god kommunikation! Vil klart bruge Benyamin igen.
Rengøring
2,000,-
Kom og gjorde rent efter min flytning som aftalt, mødte op til den aftalte tid og skrev en halv inden han var færdig, så jeg kunne komme forbi til en inspektion👍
Flytterengøring af 32 kvm lejlighed i Århus N
2,300,-
Kom på den aftalte dag og tid. Har udført opgaven til UG, og mere til 😀 Kan anbefales 😀☀️
Flytterengøring
1,500,-
Kan kun anbefales til ALLE der har brug for flytterengøring
Flytterengøring
1,100,-
Meget omhyggeligt udført
rengøring og let malerarbejde
1,500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Rengøring af feriebolig
800 kr
Gjern
Rengøring af feriebolig: Generelt Støvsugning & vask af alle gulve, også under møbler så som sofa og senge Alle vandrette flader tørres af Spindelvæv fjernes Karme aftørres Skabe & skuffer og lamper tørres udvendigt Møbler tørres af/støvsuges TV aftørres Vaskemaskine tørres af Sørg for at alle vinduer og døre er lukket/låst Der skal ikke pudses vinduer - fedtfingre og lignende skal dog fjernes Hvis der er ting der er i stykker, tages der billeder og det rapporteres til ejer. Det samme gælder hvis der er efterladt affald. Affald smides i containerne 20 m fra huset. Køkken Køleskab/komfur/ovn/mikroovn & emhætte aftørres Køleskab skal aftørres ind- og udvendigt, evt. efterladt mad i køleskab (ikke fryser) smides ud samt rapporteres til ejer. Kaffemaskine tørres af og checkes for efterladt brugt filter Opvaskemaskine tømmes hvis den er fyldt med rent service. Hvis der er brugt service i opvaskemaskine, eller andre steder, tages billeder, det vaskes op og ekstra tid noteres samt rapporteres til ejer. Tjek skabe og skuffer om alt ser OK ud. Soveværelser Dyner & puder foldes pænt. Her tjekkes at ingen dyner/puder mangler. Mangler der noget, gives besked til ejer. Badeværelser Håndvask rengøres Spejle pudses, armatur og skabe tørres af for kalkpletter mm. Brusekabine rengøres og afkalkes efter behov, herunder fjerner skidt fra afløbsriste. Toilettet rengøres Entre: Check at der hænger 8 stk. gummi armbånd (lyserøde eller lyseblå) i entreen. Ved mangler rapporteres til ejer.
Let rengøring af hus
800 kr
Gjern
110 kvm hus fordelt på to etager. 3 værelser, stue/køkken og 2 badeværelser. Opgaven består af: Rengøring af badeværelser, støvsugning og gulvvask. Gøre køkken rent samt tage affald ud. Rede senge og evt. lufte lidt ud. Gæsterne kommer kun for at overnatte en enkelt nat i forbindelse med en fest i nærheden så det er begrænset hvor omfattende opgaven er. Forventes at tage maks to timer. Rengøringsmidler, støvsuger m.m. er i huset.
Væg til væg tæppe til skønhedsklinik
7,000 kr
Gjern
Ca. 2 x 2 meter nede med sort linoliumsgulv - se referensebillede nr. 1. og 12 små trappetrin ca. 18 cm i bredden og højde + lille areal ovenpå ca. 3 meter x 1,35 meter + lille ekstra stykke 70 x 67 ca med sort tæppe. Sort linoliumsgulv nede i entre ca. 4 kvm. Sort gulvtæppe på de små trappetrin og ovenpå Må gerne være let at gøre rent og praktisk da der kommer mange kunder ind og ud, men også behageligt/blødt at gå på med bare fødder. Kvaliteten må gerne være nogenlunde, men tænker alt andet end det jeg har er bedre - det er blå/grånistret og ikke særlig pænt :-D Væggene bliver malet sorte og hvide. Hvide ender og sorte sider langs trappen og overfor. Tænker det er bedst at male først og så gulvtæppe på bagefter, men måske endnu bedre, hvis det gamle gulvtæppe kommer af før jeg maler?
Kontorrengøring sker normalt først om morgenen eller ved arbejdsdagens slutning for at minimere forstyrrelser og støj. Afhængigt af dit kontors brug vil du sandsynligvis have brug for en regelmæssig kontorrengøring alt fra dagligt til ugentligt. Eller du kan ansætte en kontorrengøringsassistent til lejlighedsvise rengøringer - som når du flytter kontorer efter du har holdt en kontorfest, eller når en vigtig kunde kommer på besøg. En standard kontorrengøringsservice vil normalt inkludere følgende trin:
Din kontorrengøringsperson vil fjerne affald fra skraldespande i hvert kontor og under hver skrivebord. De vil også fjerne affaldet fra eventuelle køkken- og badeværelsesspande. Diskret vil de transportere alt kontoraffald til de store skraldespande udenfor og erstatte skraldeposerne undervejs.
Kontorrengøring vil altid omfatte støvsugning af gulvene med fokus på områder med stor trafik. Din rengøringsassistent vil pletrense synlige pletter for at forhindre dem i at sætte sig. Derefter vil de moppe eventuelle hårde gulvområder ved hjælp af en dampmoppe eller moppe og spand og sætte "vådt gulv" skilte op, hvis der er medarbejdere til stede på kontoret.
Din kontorrengør vil sørge for rene borde, bordplader og gulve i dit personalekøkken. De fleste medarbejdere forventes at vaske og tørre deres egne tallerkener, men din professionelle rengøringsassistent kan inkludere denne service eller hjælpe med at pakke opvaskemaskinen. I dine personalebadeværelser vil de rengøre hver toilet, tørre vaskene og bænkene af og moppe gulvene. De vil bruge "vådt gulv" skilte for at sikre, at medarbejdere og besøgende ikke glider.
Til sidst vil de rengøre eventuelle resterende overflader, der bruges regelmæssigt, med fokus på skriveborde, borde, ventilatorer og vinduer. Din kontorrengøringsperson vil bruge vinduesrens og papirhåndklæde til at fjerne mærker fra interne vinduesoverflader samt eventuelle glaspartitioner og paneler. De vil også desinficere dørhåndtag for at sikre et hygiejnisk miljø og forhåbentlig minimere spredningen af sygdom på din arbejdsplads.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for at få kontorrengøring ordnet? Ordentligt rengjorte kontorer vil betyde et mere produktivt, sundt og fredeligt miljø for dit team at arbejde i - og det vil give dem tid og energi til at fokusere på det arbejde, de er ansat til at gøre. Professionelle kontorrengøringstjenester tager sig af alle de irriterende rengøringsopgaver, som du og dit team ikke har tid (eller udstyr) til. Ting som at skifte skraldespande, støvsuge gulvene og tørre den tvivlsomme plet af på personalestuen. Erhvervskontorrengøring er en klog investering, der vil begynde at betale sig med det samme.
Leder du efter det bedste sted at finde kontorrengøringsfolk i dit lokalområde? Handyhand har dig dækket. Vi vil sætte dig i forbindelse med de bedste kommercielle kontorrengøringsfolk og entreprenører i nærheden af dig, som har erfaringen og udstyret til at få dit kontor til at skinne.
Handyhand gør det nemt at finde en kontor rengøringshjælper i gjern til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien kontor rengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige kontor rengøringshjælpere i gjern, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Kontor rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 780.00,- til 950.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!