Elena N.
Valby
Seneste Anmeldelse
"Fint udført"
Udflytningsrengøring
Lejlighedsrengøring
Husrengøring
Omfattende rengøring
Alle rengørings behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Valby
"Fint udført"
København S
"Det var fint"
København S
"Sweet and efficient! Will ask her to help out again!"
Aarhus N
"Hurtig svar og god service"
Frederiksberg C
"Jeg fik fantastisk hjælp fra Dalida og Nicole til en privatfest, hvor de hjalp til med servering, afrydning mm. De var proaktive, foreslog selv løsninger og havde styr på det, så jeg blot kunne nyde aftenen. Klar anbefaling herfra!"
Randers NV
"Fin fyr. Kommunikerer godt, og afstemmer 100%. Opgaven udført som aftalt"
Middelfart
"Simon gjorde arbejdet hurtigt og er med meget venlig. Anbefaler ham med 5 stjerner"
Blommenslyst
"Opgaven udført som aftalt til aftalt tid"
Godt tilfreds pænt arbejde
Bede ca. 125 kvadretmeter
2,500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Bede ca. 125 kvadretmeter
3,000 kr
Ullerslev
Forårsrengøring i bede lugning
Rengøring af 147 kvadratmeter hus
1,000 kr
Ullerslev
Vi ønsker normal rengøring af vores 147 kvadratmeter hus. Vi ønsker rengøring hvert 14 dag i dagtimerne. Opgaven består af at støvsuge alle husets rum så køkken-alrum, stue, gæsteværelse, kontor, gange og badeværelse, samt vaske gulv (vi har klinker) alle steder ungdtaget værelserne og trægulv i værelserne, tørre støv af, samt grundig rengøring af badeværelse. Hver 8 uge tænkes også rengøring af vinduer. Der skal selv medbringes udstyr til rengøring.
2 timers ugentlig rengøring
12,345 kr
Ullerslev
2 timers ugentlig rengøring i alm etplanshus på 100kvm. Helst med mulighed for at lægge aftalen en fast dag. Man medbringer selv udstyr. Gerne en med erfaring med en professionel tilgang.
Rengøring af hus
Ullerslev
Alm rengøring 1 gang om igen. Vi har 2 badeværelser og har også 1 hund. .Der skal støvsuges vaske gulve og tørres af. Rengøring af køkken og badeværelset. Vil helst have det gjort i dagstimerne torsdag eller fredag. Torsdag mellem 9 og 14 eller fredag mellem 9 og 13.
Min søde gamle mor og jeg selv har brug for rengøringshjælp nogle timer om måned
Odense C
Rengøring i form af støvsugning, aftørring, vask af gulve....rengøring af skabe indvendig, vask af vinduer indvendigt
Rengøring af lejlighed på 75 kvm. Tænker 2-3 timer pr. gang . 3-4 gange om md.
Odense C
Grundig støvsugning og gulvvask(har både alm. moppe og fladmoppe) . Rengøring af badeværelse, køkken, aftørring af møbler. Nogle af tingene hver gang og andre hver anden gang, som det nu passer med de timer, du er her😊
Rengøringshjælp
Odense C
Søger rengøringshjælp ca. 2-3 timer pr. uge til lejligheden på ca. 130 kvm i Odense C.
Rengøring evt Studiejob Odense
Odense C
søger en pålidelig hjælp til fast rengøring 2-3 dage i ugen ca 6-8 timer om eftermiddag / aften
Søger hjælp til rengøring
Odense C
67 kvm lejlighed
Hovedrengøring af lejlighed - 150 kr i løn.
Odense C
Jeg leder efter en der kan hjælpe mig med rengøringen i mit hjem på 60 kv2 fra kl 08-16 i morgen (d. 10 marts). Jeg er flexible med tidspunkterne. Jeg skal nemlig flytte lejlighed og derfor skal der laves en hovedrengøring. En rengøring jeg desværre ikke har tid til selv. Det kunne være fedt hvis du har produkterne til at gøre rent, herunder til rengøring af ovn og de remedier og svampe man skal bruge til dette. Jeg giver 150 kr sort i timen - du får dem via kontanter.
Rengøring af lejelighed
Odense C
Jeg Søger en som vil komme og gøre hovedrent i min lejelighed hver anden uge. Det er en andelsbolig på 50kvm. Så jeg søger en som vil gøre soveværelse, stue, køkken, og toilet rent. Skriv til mig hvis du er interesseret, så vi kan aftale tid, sted og pris.
Rengøring
Odense C
kontor ca 70 kvm. - støvsugning, gulvvask, rengøring, 250 kr pr gang
Rengøring af lejlighed i morgen - Odense C
Odense C
Jeg søger rengøring til 77kvm 3-værelses lejlighed i Odense C i morgen (tirsdag den 18/5).Det kan enten være kl. 08:30 eller eftermiddag kl. 15:30 eller 16:00.Det drejer sig blot støvaftørring, støvsugning, gulvvask + badeværelse - intet andet - det tager ca. 2-2,5 time 🙂
Når du overvejer at booke hjælp til rengøring ved udflytning, er der flere faktorer, du bør have in mente. Dette afsnit vil dykke ned i, hvad rengøringshjælperens arbejdsopgaver normalt dækker, de forskellige servicer inden for kategorien samt vigtige ting at være opmærksom på. Vi kommer også ind på, hvilket udstyr der benyttes under rengøringsarbejdet, og på, hvem der står for materialerne.
En udflytningsrengøringshjælp udfører en række bestemte opgaver for at sikre, at en bolig er i perfekt stand ved fraflytning. Disse opgaver omfatter typisk:
Den præcise liste over opgaver kan variere alt efter kundens behov og rengøringshjælpens tilbud.
Ja, udflytningsrengøring kan også omtales som:
En person, der udfører udflytningsrengøring, kaldes ofte for en:
Når det er et firma, der specialiserer sig i denne service, kaldes firmaet tit:
Alternativet til at hyre en hanydhander til udflytningsrengøring er typisk:
Når du booker udflytningsrengøring, er der flere aspekter, du bør eller kan overveje:
Inden for kategorien udflytningsrengøring findes der forskellige servicer til forskellige behov:
Valget af service afhænger af den specifikke boligtype og kundens individuelle behov. Det er altid en god idé at aftale grundigt med den valgte rengøringshjælp, så servicen passer til ens krav og forventninger.
En rengøringshjælp ved udflytning bruger typisk rengøringsmidler som disse:
De fleste handyhandere vil selv sørge for mange hvis ikke alle rengøringsmidlerne, men sørg for at aftale det med den pågældende rengøringshjælp. Måske har du en række rengøringsmidler stående i boligen allerede, som kan bruges. I det tilfælde kan det især give mening at koordinere med hinanden.
Udflytningsrengøringshjælpen bruger normalt følgende redskaber for at sikre en grundig rengøring:
De fleste handyhandere vil selv sørge for mange hvis ikke alle remedierne, men sørg for at aftale det med den pågældende rengøringshjælp. Måske har du allerede redskaber i boligen, som kan bruges. I det tilfælde kan det især give mening at koordinere med hinanden.
Rengøringshjælpens arbejde varierer, alt efter hvad der er behov for, men her er nogle af de teknikker, der særligt bruges i forbindelse med fraflytning fra en bolig:
Varigheden af en udflytningsrengøring varierer alt efter boligens størrelse og stand samt kravene til rengøringen ved udflytning. Der er flere faktorer, der kan forlænge eller forkorte opgavens varighed:
Det er derfor altid en god idé at diskutere behovet for rengøring med handyhanderen, inden arbejdet går i gang, for at få en fornemmelse af en tidsramme.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, og som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe dig med at gøre rent, når du skal flytte ud, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den rengøringshjælp, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for rengøring ved udflytning vil typisk afhænge af faktorer som:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Ifølge Skat kan man få fradrag for såkaldt ‘almindelig rengøring’, som udføres i hjemmet, såsom vask og aftørring af flader og rengøring af toilet og bad. Det er derfor sandsynligt, at dette kan omfatte rengøring i forbindelse med fraflytning fra en bolig, men du bør undersøge mulighederne og betingelserne i lige netop din situation. Besøg Skats hjemmeside for at læse mere om servicefradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
En udflytningsrengøringshjælp kan hjælpe forskellige typer af kunder:
En udflytningsrengøringshjælp bør besidde nogle bestemte kvalifikationer:
I sidste ende er det en stor fordel, at en udflytningsrengøringshjælp ikke alene kender til almindelig rengøring, men også er bekendt med de særlige behov og krav, der kan være i forbindelse med udflytning.
Under en udflytningsrengøring kan der opstå forskellige uforudsete behov, som eventuelt også kan forlænge arbejdet:
Når man benytter Handyhand til at finde udflytningsrengøringshjælp, er der ikke behov for at lave en særskilt kontrakt. I Handyhand håndterer vi de nødvendige formaliteter, så du undgår at skulle beskæftige dig med kontrakter og fakturering. Platformen tager sig af alt fra betaling til forsikring, så du kan fokusere på selve projektet. Det giver mindre administrativt bøvl for dig.
Servicen udføres i den bolig, man er ved at flytte ud af.
Der findes bestemt nogle miljøvenlige muligheder. Når du opretter din opgave hos Handyhand med henblik på at finde hjælp til rengøring ved udflytning, er det en god idé at være tydelig i ønsket om miljøvenlig rengøring, hvis dette er tilfældet. Her er nogle grønne tiltag, man kan overveje:
Det er absolut værd at tage hensyn til overfølsomhed og allergi ved udflytningsrengøring - det kan både være for din egen skyld og af hensyn til de næste, der skal indtage boligen:
Udflytningsrengøring kan i princippet udføres på alle tider af døgnet afhængigt af den aftale, du laver med rengøringshjælpen. Dog bør du overveje dette, hvis du planlægger rengøring uden for normal arbejdstid:
Som regel kan rengøringen godt finde sted, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det. Bedømmelser og anbefalinger kan være med til at give tryghed, når du skal vælge en handyhander til opgaven. Men vurdér selv, om du synes, det er en god idé, at du ikke er til stede, og overvej gerne følgende:
For at sikre en gnidningsfri udflytningsrengøring kan du forberede et par ting, inden din rengøringshjælp kommer:
Hvis der er flere handyhandere involveret i rengøringsopgaven eller eventuelt i andre projekter samme sted, kan du være med til at sørge for et smidigt forløb ved at koordinere effektivt:
I de fleste tilfælde er en udflytningsrengøring en engangsopgave, hvor rengøringshjælpen sørger for, at alt er rent og klar til den næste beboer.
En udflytningsrengøringshjælp behøver ikke en formel uddannelse.
Mange i branchen har dog:
Nej, det er ikke et krav.
Nej, en udflytningsrengøringshjælp behøver typisk ikke særlige godkendelser, certificeringer eller autorisationer for at udføre sit arbejde.
Nogle handyhandere, der yder udflytningsrengøringshjælp, tilbyder garanti for det arbejde, de leverer, men da dette er op til den enkelte rengøringshjælp, er det vigtigt, at du drøfter det med vedkommende, i det tilfælde at du ønsker en garanti for arbejdet.
Når man booker en udflytningsrengøringshjælp, er der nogle sikkerhedskrav, man skal være opmærksom på:
Når du booker en rengøringshjælp ved udflytning hos Handyhand, sikrer du dig mange fordele. Her er nogle af de væsentligste:
Mange har allerede haft gode oplevelser med at benytte Handyhand til at finde den rette rengøringshjælp. Vores platforms gennemsigtighed, skræddersyede services og kundesupport gør, at den ofte anbefales som den nemmeste og mest effektive løsning.
Handyhand gør det nemt at finde en udflytningsrengøringshjælper i ullerslev til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien udflytningsrengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige udflytningsrengøringshjælpere i ullerslev, i post nr: 5000 til 5985.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Udflytnings rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,000.00,- til 2,150.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!