Benyamin H.
Randers NV
Seneste Anmeldelse
"Fin fyr. Kommunikerer godt, og afstemmer 100%. Opgaven udført som aftalt"
Udflytningsrengøring
Lejlighedsrengøring
Husrengøring
Omfattende rengøring
Alle rengørings behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Randers NV
"Fin fyr. Kommunikerer godt, og afstemmer 100%. Opgaven udført som aftalt"
Aarhus N
"Hurtig svar og god service"
Valby
"Fint udført"
Frederiksberg C
"Jeg fik fantastisk hjælp fra Dalida og Nicole til en privatfest, hvor de hjalp til med servering, afrydning mm. De var proaktive, foreslog selv løsninger og havde styr på det, så jeg blot kunne nyde aftenen. Klar anbefaling herfra!"
København S
"Det var fint"
København S
"Sweet and efficient! Will ask her to help out again!"
Tilst
"Meget hyggelig i kontakten. Desværre blev rengøringen ikke godkendt så fik betale yderligere 1400 kr til en anden rengøringsfirma efter fraflytning.."
Aalborg SV
"Danni har udført en hovedrengøring på den lejlighed jeg er fraflyttet på tilfredsstillende vis. Han er en behagelig mand som er nem at kommunikere med. Svarer hurtigt og er effektivt. Kan varmt anbefale Danni og vil helt sikkert bruge ham igen ."
fraflytningsrengøring. Jeg havde viceværten til at åbne og lukke for Anja, da hun skulle gøre rent, da jeg bor langt væk. Viceværten er fint tilfreds med udførelse af arbejdet, og jeg har været fint tilfreds med kommunikation. Tak
Fraflytningsrengøring af lejlighed
2,500,-
"Venlig og imødekommende. Klarede opgaven."
Fraflytningsrengøring
2,400,-
Kan varmt anbefale Ruslam. Hovedrengøring i mit sommerhus var perfekt👍. Flot arbejde og god til kommunikation . Får mange stjerne
Hovedrengøring i sommerhus i Haurvig på 89 m2
1,000,-
De er så søde og rare og levere et flot stykke arbejde. De varmeste anbefalinger her fra.
Fraflytter rengøring af hus
1,000,-
"Tommy kom og udførte et fantastisk stykke arbejde"
Rengøring af tom bolig
750,-
"Super rengøringshjælp! Ana Maria er seriøst, effektiv, professionelt og venlig.\n\nKan kun anbefale hende til hver rengøringsopgave."
Husrengøring
500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Udflytnings rengøring
1,200 kr
Ulfborg
Vi bor i et bofællesskab og flytter ud uafhængig af hinanden og vil derfor gerne booke jer til at lave en udflytningsrengøring.
Rengøring af parcelhus
Silkeborg
Rengøring af parcelhus, inklusiv støvsuge + gulvvask + 2 x badeværelser + 2 x køkkenvask rengøring.
Rengøring af hus
Silkeborg
Rengøring af hus på 130kvm. Støvsugning, rengøring af toilet og badeværelse, aftørring af karme samt gulvvask.
Rengøring af privat hjem
Silkeborg
Jeg har et hus i flere plan, som skal rengøres. Samlet er arealet omkring 180 m2, men da det er i 3 etager, skal man kunne gå op og ned. Jeg bor alene med en kat, så ud over kattehår er der ikke det store. Jeg håber fremadrettet jeg kan få den samme til at komme forbi :-)
Ud og indvendig rengøring af biler i weekenderne
Silkeborg
Tilbyder ud og indvendig rengøring/pleje af biler i weekenderne.
Rengøring af hus på 183 m2
Silkeborg
Almindelig rengøring. Tørre overflader og kanter af, rengøring af køkken og bad, støvsugning og gulvvask.
Rengøring af hus
Silkeborg
Fast rengøring af hus incl. kælder. Forventer ca. 3-5 timers arbejde i ugen.Stuetage: 190 m², Kælder: 65 m²Badeværelse + Gæstetoilet skal også rengøres.Ingen husdyr, men små børn.Yderligere detaljer aftales.
Rengøring af 70 m2 lejlighed
Silkeborg
Rengøring af 70 m2 lejlighed. Nu er det kun efter behov men sener bliver det 1 gang om ugen
Flyt ud rengøring
Silkeborg
Jeg skal aflevere et hus rengjort og mangler hjælp.
Rengøring af 60m2 rækkehus i Silkeborg hver 14. dag
Silkeborg
Rengøring af 60m2 rækkehus.Alm. rengøring af køkken, Alm. rengøring af badeværelse. (ekstra rengøring af brusekabine hver 2. gang)Aftørring af støv på overflader (borde, hylder, vindueskarme, lamper)Støvsugning hver gangGulvvask hver anden gangDet er et minimalistisk hjem uden meget nips og altid opryddet. Især når der er rengøring. Et tidligere rengøringsfirma kunne nå det på 1 time hver 14. dag. Første gang skal der nok bruges det dobbelte, da der er gået lidt tid siden sidste professionelle rengøring (jeg er ikke god til det)Jeg forestiller mig også et tilkøb af vinduespudsning hver 2. månedOg muligvis anden rengøring, hvis du kan se behovet og vi aftaler det.
Rengøring af lejlighed
Silkeborg
Rengøring af lejlighed 1 gang om ugen mens vi er på arbejde. Gerne mandage, men det behøver ikke være den samme dag hver uge.Lejligheden er ca 100kvm og vi bor her med 4 børn - det bliver altså ret beskidt 🤦♀️Vi vil gerne have støvsuget, vasket gulv, vasket døre, lister, osv. køkkenet og badeværelset skal også gøres rent. Dog ikke inde i ovnen og køleskabet.Vi kan aftale et fast antal timer, når vi sammen finder ud af hvor lang tid det tager. Så kan eventuel resterende tid bruges på at lægge vasketøj sammen. Det er bare så du er sikret den samme betaling hver gang selvom der måske ikke kræves det samme hver gang, hvis det giver mening 😅
Rengøring af hus, 224 kvm hver eller hver anden uge
Silkeborg
Rengøring af hus på 2.etager, tørre overflader af, Støvsuge gulv på 1. Sal og vaske gulv i stueetage. Badeværelser, og lejlighedsvist, døre/karme, lister, hvad der lige trænger 😉 vi er en familie på 5 ved Kragelund og jeg er på barsel, men vil være ude af huset de par timer du gør rent 😉
Rengøring af hus med hund
Silkeborg
Rengøring af murermestervilla. 2 voksne, 3 børn, en kat og en hund (berner sennen). Tørre flader af, støvsuge, vaske gulv, køkken og 2x bad. Ca. 200 kvm fordelt på kælder, stue og 1.sal.
Rengøring hus 90 kvm
Sdr nissum
Gulve, badeværelse, vinduer osv
Rengøring ugentlig i privat hus
Silkeborg
Rengøring og andre huslige opgaver i privat hus i SilkeborgJeg søger en person som kan hjælpe mig med at holde mit hus på 200m2 rent.I am loking for a person who can help me clean my 200m2 house in Silkeborg
Rengøring fast hver 2. uge
Silkeborg
Vi søger en mødestabil hjælper, der har flair for rengøring! :)Alt fra støvsugning og gulvvask til grundig rengøring af køkken og badeværelse samt evt. indendørs vinduespusning.Der vil altid være vand og kaffe/the på kanden til fri afbenyttelse.Vi har alt der skal bruges til jobbet, så det eneste, der skal medbringes, er godt humør, knofedt og gåpåmod!😊Det vil dreje sig om 3 timer hver 2. uge (vi er meget fleksible på hvornår på ugen).Skriv endelig hvis dette har interesse - så vi finde en timepris :)
Rengøring af lejilied
Frederiksberg
Rengøring af 75 m2 lejligheder inkl. strygning Vi er en familie med 2 børn og 1 kat
Rengøring hus 90 kvm
Sdr nissum
Gulve badeværelse vinduer osv 3 timer hver anden uge
Hovedrengøring af lejlighed i Ulfborg
Ulfborg
Min mor på 87 vil gerne have sin lejlighed på 85 m2 gjort hovedrent. Hun bor i Ulfborg Mvh. Birgitte Gerne snart. Uge 44
Hjælp til husligt arbejde og rengøring
Ulfborg
Almindeligt husligt arbejde og lettere indvendig rengøring hos pensionistpar i hus med to etager (120) m2 2 timer hver 14.dag eller 3 timer en gang månedligt medio september
Når du overvejer at booke hjælp til rengøring ved udflytning, er der flere faktorer, du bør have in mente. Dette afsnit vil dykke ned i, hvad rengøringshjælperens arbejdsopgaver normalt dækker, de forskellige servicer inden for kategorien samt vigtige ting at være opmærksom på. Vi kommer også ind på, hvilket udstyr der benyttes under rengøringsarbejdet, og på, hvem der står for materialerne.
En udflytningsrengøringshjælp udfører en række bestemte opgaver for at sikre, at en bolig er i perfekt stand ved fraflytning. Disse opgaver omfatter typisk:
Den præcise liste over opgaver kan variere alt efter kundens behov og rengøringshjælpens tilbud.
Ja, udflytningsrengøring kan også omtales som:
En person, der udfører udflytningsrengøring, kaldes ofte for en:
Når det er et firma, der specialiserer sig i denne service, kaldes firmaet tit:
Alternativet til at hyre en hanydhander til udflytningsrengøring er typisk:
Når du booker udflytningsrengøring, er der flere aspekter, du bør eller kan overveje:
Inden for kategorien udflytningsrengøring findes der forskellige servicer til forskellige behov:
Valget af service afhænger af den specifikke boligtype og kundens individuelle behov. Det er altid en god idé at aftale grundigt med den valgte rengøringshjælp, så servicen passer til ens krav og forventninger.
En rengøringshjælp ved udflytning bruger typisk rengøringsmidler som disse:
De fleste handyhandere vil selv sørge for mange hvis ikke alle rengøringsmidlerne, men sørg for at aftale det med den pågældende rengøringshjælp. Måske har du en række rengøringsmidler stående i boligen allerede, som kan bruges. I det tilfælde kan det især give mening at koordinere med hinanden.
Udflytningsrengøringshjælpen bruger normalt følgende redskaber for at sikre en grundig rengøring:
De fleste handyhandere vil selv sørge for mange hvis ikke alle remedierne, men sørg for at aftale det med den pågældende rengøringshjælp. Måske har du allerede redskaber i boligen, som kan bruges. I det tilfælde kan det især give mening at koordinere med hinanden.
Rengøringshjælpens arbejde varierer, alt efter hvad der er behov for, men her er nogle af de teknikker, der særligt bruges i forbindelse med fraflytning fra en bolig:
Varigheden af en udflytningsrengøring varierer alt efter boligens størrelse og stand samt kravene til rengøringen ved udflytning. Der er flere faktorer, der kan forlænge eller forkorte opgavens varighed:
Det er derfor altid en god idé at diskutere behovet for rengøring med handyhanderen, inden arbejdet går i gang, for at få en fornemmelse af en tidsramme.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, og som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe dig med at gøre rent, når du skal flytte ud, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den rengøringshjælp, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for rengøring ved udflytning vil typisk afhænge af faktorer som:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Ifølge Skat kan man få fradrag for såkaldt ‘almindelig rengøring’, som udføres i hjemmet, såsom vask og aftørring af flader og rengøring af toilet og bad. Det er derfor sandsynligt, at dette kan omfatte rengøring i forbindelse med fraflytning fra en bolig, men du bør undersøge mulighederne og betingelserne i lige netop din situation. Besøg Skats hjemmeside for at læse mere om servicefradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
En udflytningsrengøringshjælp kan hjælpe forskellige typer af kunder:
En udflytningsrengøringshjælp bør besidde nogle bestemte kvalifikationer:
I sidste ende er det en stor fordel, at en udflytningsrengøringshjælp ikke alene kender til almindelig rengøring, men også er bekendt med de særlige behov og krav, der kan være i forbindelse med udflytning.
Under en udflytningsrengøring kan der opstå forskellige uforudsete behov, som eventuelt også kan forlænge arbejdet:
Når man benytter Handyhand til at finde udflytningsrengøringshjælp, er der ikke behov for at lave en særskilt kontrakt. I Handyhand håndterer vi de nødvendige formaliteter, så du undgår at skulle beskæftige dig med kontrakter og fakturering. Platformen tager sig af alt fra betaling til forsikring, så du kan fokusere på selve projektet. Det giver mindre administrativt bøvl for dig.
Servicen udføres i den bolig, man er ved at flytte ud af.
Der findes bestemt nogle miljøvenlige muligheder. Når du opretter din opgave hos Handyhand med henblik på at finde hjælp til rengøring ved udflytning, er det en god idé at være tydelig i ønsket om miljøvenlig rengøring, hvis dette er tilfældet. Her er nogle grønne tiltag, man kan overveje:
Det er absolut værd at tage hensyn til overfølsomhed og allergi ved udflytningsrengøring - det kan både være for din egen skyld og af hensyn til de næste, der skal indtage boligen:
Udflytningsrengøring kan i princippet udføres på alle tider af døgnet afhængigt af den aftale, du laver med rengøringshjælpen. Dog bør du overveje dette, hvis du planlægger rengøring uden for normal arbejdstid:
Som regel kan rengøringen godt finde sted, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det. Bedømmelser og anbefalinger kan være med til at give tryghed, når du skal vælge en handyhander til opgaven. Men vurdér selv, om du synes, det er en god idé, at du ikke er til stede, og overvej gerne følgende:
For at sikre en gnidningsfri udflytningsrengøring kan du forberede et par ting, inden din rengøringshjælp kommer:
Hvis der er flere handyhandere involveret i rengøringsopgaven eller eventuelt i andre projekter samme sted, kan du være med til at sørge for et smidigt forløb ved at koordinere effektivt:
I de fleste tilfælde er en udflytningsrengøring en engangsopgave, hvor rengøringshjælpen sørger for, at alt er rent og klar til den næste beboer.
En udflytningsrengøringshjælp behøver ikke en formel uddannelse.
Mange i branchen har dog:
Nej, det er ikke et krav.
Nej, en udflytningsrengøringshjælp behøver typisk ikke særlige godkendelser, certificeringer eller autorisationer for at udføre sit arbejde.
Nogle handyhandere, der yder udflytningsrengøringshjælp, tilbyder garanti for det arbejde, de leverer, men da dette er op til den enkelte rengøringshjælp, er det vigtigt, at du drøfter det med vedkommende, i det tilfælde at du ønsker en garanti for arbejdet.
Når man booker en udflytningsrengøringshjælp, er der nogle sikkerhedskrav, man skal være opmærksom på:
Når du booker en rengøringshjælp ved udflytning hos Handyhand, sikrer du dig mange fordele. Her er nogle af de væsentligste:
Mange har allerede haft gode oplevelser med at benytte Handyhand til at finde den rette rengøringshjælp. Vores platforms gennemsigtighed, skræddersyede services og kundesupport gør, at den ofte anbefales som den nemmeste og mest effektive løsning.
Handyhand gør det nemt at finde en udflytningsrengøringshjælper i ulfborg til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien udflytningsrengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige udflytningsrengøringshjælpere i ulfborg, i post nr: 6823 til 7884.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Udflytnings rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,000.00,- til 2,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!